Komentaja Vornanen vaatii oikeutta!

Anonyymi-ap

58

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Panakaa se telkien taakse niin saa sitä oikeutta.

    • Anonyymi00002

      Epistä! Noillakin oikeudenkäyntiin käytetyillä rahoilla Timo olisi voinut ottaa eri juottoloissa kännit aika monen monta kertaa.

      • Anonyymi00005

        Mutta eihäh hän enää uskalla mennä juottoloihin kun häneltä vietiin kaikki aseet....


      • Anonyymi00051

        olet sinä ap kyllä nolo omien viestien peukuttaja. Kaikilla s24 palstoilla joissa persuja maalitat. Tässä tapauksessa ex sellaista.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        olet sinä ap kyllä nolo omien viestien peukuttaja. Kaikilla s24 palstoilla joissa persuja maalitat. Tässä tapauksessa ex sellaista.

        Miksi sinä olet häiriköimässä noiden sinun harhaisten viestien kanssa? Eikö sinulla koskaan ole mitään järkevää sanottavaa? Nolaat vain itse ja persut tuolla käytökselläsi.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mutta eihäh hän enää uskalla mennä juottoloihin kun häneltä vietiin kaikki aseet....

        Ressukka pelkkää ihan kamalasti. Iskevää joku puukko sen kurkkuun.


    • Anonyymi00003

      Vornasella on maakunnissa mittavat tukijoukot jota ovat valmiita vaikka marssimaan korkeimman oikeuden eteen sankariaan puolustakseen. Olisi varmasti viisainta myöntää valituslupa turhia kakistelematta.

      • Anonyymi00007

        Kuka tuollaista hullua tukee?


      • Anonyymi00015

        Ovatko ne niitä joensuulaisten pubien portsareita ja tarjoilijoita?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kuka tuollaista hullua tukee?

        Ei voisi enempää olla sekaisin?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kuka tuollaista hullua tukee?

        Onhan persuja aina sen verran paljon olemassa jotta aina saadaan uusi Mäntsälän kapina aikaiseksi. Persut aloittivat myös sisällissodan Suomessa kun olivat saksalaismielisiä Ensimmäisen maailmansodan aikoina.


    • Anonyymi00004

      Mitä tuo Vornanen oikein haluaa? Olisiko pitänyt päästää kuin koira veräjästä, ilman rangaistusta? Hullu se on! Olisi tyytyväinen että ei häkki heilahtanut, pääsi vapaalle jalalle! Nyt rasittaa oikeusistuimia turhan takia. Ja yhteiskunnan rahaa palaa tuon tollon takia!

      • Anonyymi00014

        Ei Vornanen muuta halua kuin oikeutta itselleen ja ansaittua jatkokautta kansanedustajana!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei Vornanen muuta halua kuin oikeutta itselleen ja ansaittua jatkokautta kansanedustajana!

        Juu, Vornanen sanoo hänellä olevan paukkuja jatkaa !


      • Anonyymi00028

        Heh, yrittää pitkittää tuomion astumista voimaan, että voi olla "puhtain paperein" perseitten vaaliehdokkaana 2027, persu on perseestä!!!🐖🐖🐖


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei Vornanen muuta halua kuin oikeutta itselleen ja ansaittua jatkokautta kansanedustajana!

        Siis jatkokautta putkassa?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei Vornanen muuta halua kuin oikeutta itselleen ja ansaittua jatkokautta kansanedustajana!

        Vornanen todellakin haluaa oikeutta vain itselleen, ei muille.


      • Anonyymi00052

        Miten tyhmä sinä omia viestejä nolosti peukuttava ap olet Vornasen varmistaessa ettei menetä helvetin suuria rahasummia tulojen muodossa uran kansanedustajana tullessa loppuunsa?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Miten tyhmä sinä omia viestejä nolosti peukuttava ap olet Vornasen varmistaessa ettei menetä helvetin suuria rahasummia tulojen muodossa uran kansanedustajana tullessa loppuunsa?

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a0fee204-6830-4e12-bc97-3100dc36b31e


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Vornanen todellakin haluaa oikeutta vain itselleen, ei muille.

        Vaatii oikeutta päästä takaisin koppiin?


    • Anonyymi00006

      Femiini vasurihom... ja vokeväki pelkää äijää jolle ei vitt... . Nykysuomalaisilla on käsitys että öykkäreille ja sos siirtolaisille tulee alistua aina ja kaikessa. Persut poikkeaa vasureista että he ampuvat varoituslaukauksen kun vasurit taas räiskii ympäriinsä ja viattomia kohti.

      • Anonyymi00008

        Pistähän korkki kiinni.


      • Anonyymi00010

        Vasurihom... Jani Mäkelä etunenässä laittoivat miehen kävelemään eduskuntaryhmästä. Edustamasi kansan syvät rivit vaatinevat ainakin hänen ja Halla-Ahon sekä Purran erottamista puolueesta hyvitykseksi?


      • Anonyymi00048

        "Femiini vasurihom... ja vokeväki pelkää äijää jolle ei vitt... . Nykysuomalaisilla on käsitys että öykkäreille ja sos siirtolaisille tulee alistua aina ja kaikessa."

        Kyllä wokeväen pitäisi ymmärtää se, että heidän on alistuttava kaikenlaisille vornasille ja muille öykkäreille.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Pistähän korkki kiinni.

        On aina yhtä noloa kun sinä ap peukutat omia viestejäsi. Varsinkin viestien kohdalla joissa sinä v..ttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse. 🤭


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        On aina yhtä noloa kun sinä ap peukutat omia viestejäsi. Varsinkin viestien kohdalla joissa sinä v..ttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse. 🤭

        Onko se yhtä noloa kuin nämä sinun harhaiset viestit?


    • Anonyymi00009

      Eikös Fornasen pitänyt tehdä johtopäätöksensä kansanedustajana, jos oikeus hänet tuomitsee rikoksesta? Sen sijaan alkoikin nillittämään saamastaan tuomiosta roikkuakseen hillotolpassaan kiinni. Vieläkö joku äänestää moista takinkääntäjää, joka ei näytä kykenevän seisomaan edes omien sanojensa takana? Tuollaisiako poliiseksi valitaan?

      • Anonyymi00011

        Mieluummin vornanen poliisina kun vasurivoke hintt...


      • Anonyymi00018

        Erosi poliisista kun sai tietää, että erottamisprosessi oli käynnistymässä. Luki lehdessä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mieluummin vornanen poliisina kun vasurivoke hintt...

        voisko on "posliini" 🐷


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mieluummin vornanen poliisina kun vasurivoke hintt...

        Sanoi paukkurauta-Pate?


    • Anonyymi00012

      Persut vaativat oikeutta Dillingereillä taikka vasaroilla.

    • Anonyymi00013

      Kyseessä lienee pääsy sopeutusrahan kautta eläkepäiville.

      • Anonyymi00023

        Persujen hillotolpat on katkottava päreiksi


    • Anonyymi00016

      Aikaisemmin Vornanen sanoi eroavansa virasto jos saa tuomion, eli kyllä hänessä on Persujen verta ja ideologiaa vielä jäljellä kun petti taas lupauksensa.

    • Anonyymi00019

      >>Kyseessä lienee pääsy sopeutusrahan kautta eläkepäiville<<

      Juurikin näin. Että koko elämä veronmaksajan piikkiin ja ei ropoakaan jätetä käyttämättä :(

    • Anonyymi00021

      Timo on syytön!

      • Anonyymi00037

        Vai pikemminkin syyntakeeton?


    • Anonyymi00024

      Tarkoittanet että syyntakeeton ?

    • Anonyymi00025

      koppikorvauksia olisi saanut millin 🤔henkisestä kärsimyksestä voisi saada

    • Anonyymi00026

      Komentaja Vornalla on pehmeät kädet.

      • Anonyymi00032

        Puheenjohtajaksi Purran tilalle, siinä puhis joka johtaa edestä, ase kädessä!


      • Anonyymi00035

        ja lerpattava, voe tokkiinsa!!


    • Anonyymi00031

      Varusmies-Vornanen!!

    • Anonyymi00034

      Onko varusmies-kenraali Toverin tuttuja?
      Siellä järjestelemässä Suomelle lisää maksettavaa
      edustaessaan unionia juoksupoika residentille!
      Että sellasta tekeillä.

    • Varmaan viinaspäissään tämän miettinyt pyssy kädessä ja käsi housuissa

    • Anonyymi00038

      Wittu mitä juntteja ovat osa näistä Suomalaisista!
      Ei sitten mitään läsimaisuuden kansainvälisyyttä!
      Itä-Eurooppalaista touhua kuin serkku-Virossa!

    • Anonyymi00041

      Pitää muistaa, että Persupuolue on sisäpiirin vitsi! Perustettu huumorimielessä mittaamaan, miten paljon köyhää kansaa voi kusta silmään.

      Kun tulokset ylittivät mitta-asteikon, koe lopetettiin ja vaihdettiin strategiaksi testata, paljonko kansan heikommalta puolikkaalta voi kertakaikkiaan koinata rahaa vuoden mittaan.

      Kun tämäkin koe ylitti odotukset ja tilastointikapasiteetin, päätettiin jatkaa muuten vaan, kun hilloa kuitenkin tuli tasaiseen tahtini. Ja lisäksi voi samalla pitää johtoryhmän kesken hauskaa.

    • Anonyymi00042

      Suomeahan on aina kusetettu jostain suunnasta mutta ei koskaan
      niin röyhkeästi kuin petosten unionista!
      Ja sisältä Suomen maahanmuuttajista.
      Sometimes the truth hurts.

      • Anonyymi00043

        Tämä on mielenkiintoinen käsite, petosten unioni. Viittaatko perussuomalaisiin vai mihin?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Tämä on mielenkiintoinen käsite, petosten unioni. Viittaatko perussuomalaisiin vai mihin?

        Petosten unioni aka valheiden unioni aka eu.

        Vapaa liikkuvuus lähi-idästä ja Afrikasta länsi-Eurooppaan.
        Verovirasto länsimaiden, Suomenkin verokannalle,
        Suomalaisten perheille.

        Kuinka Eurooppa olisikaan kuin oli wanhaan aikaan
        uusilla edistyksillä ilman unionia,
        olisi kuin yön ja päivän ero!


    • Anonyymi00045

      Paha kohtalo on kohdannut Suomea eikä se kaikki ole vielä tässä,
      lisää pahaa on tulossa ja paljon!

    • Anonyymi00046

      Komentaja? Mistä tämä arvonimi? Viittaa laivastoon.

    • Anonyymi00049

      Yrittää kännipäissään komennella muita ! Selkärangatonta touhua luvata ensin että hän eroaa eduskunnasta jos saa tuomion, ja sitten mielipide kääntyykin kun on totuus edessä! Tosin ihan normaalia persun(työväenpuolueen!) toimintaahan tuo on !

      • Anonyymi00050

        Joutui itse koppikomenneltavaksi


    • Anonyymi00061

      Taitaa Vornasella olla paukut vähissä

      • Anonyymi00067

        Varmaankin kun poliisi vei paukut ja aseet :D


    • Anonyymi00071

      Saas nähtä jotta onko Mittumaarin aikaan Moskovassa kaksi ehtaa Persua nämät jotta Ano ja sitten ... sitten ... kukas tää Vornanen oikein onkaan.

      Mahtaako tuo Vornanen edes ollaakaan Persu vaiko Maalaisliittolainen. Nykyään kun on näitä palttoonkääntajiä runsaammin kuin satavuotta sitten. Kekkonenkin oli palttoonkääntäjä.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe