Tilanteestasi. Ethän sinä ole minulle mitään velkaa, mutta mietitkö tätä tilannetta ikinä minun kannaltani? Olen surullinen, mutta kyllä se ajan kanssa helpottaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä ja että löydät rauhan sisältäsi.
Miehelle
Olisin kaivannut sinulta rehellisyyttä
16
401
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on kaikki hyvin, kuulostaa että sinulla ehkä ei?
- Anonyymi00002
Olen surullinen, muuten ihan ok.
- Anonyymi00003
Tosi v-mäinen piirre sinussa, kun aina syyttelet kaikesta. Se sai minut varpailleni ja nostamaan suojamuureja.
- Anonyymi00004
Ohi
- Anonyymi00012UUSI
Mistä on sinua syyttänyt?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mistä on sinua syyttänyt?
Aloitus sisältää suorat tai epäsuorat syytökset epärehellisyydestä, ajattelemattomuudesta, huomioimattomuudesta.
- Anonyymi00016UUSI
Ehkä aiheutit teoillasi sen, että sinua syytettiin. Et ollut avoin, vastaanottavainen tai empaattinen. Kerroit vain itsestäsi, et kuunnellut. Peiliin katsomisen paikka. Nyt jo toiset verkot vesillä.
- Anonyymi00005
Rehellisyyden tarpeen ilmoittaminen palstalla?
- Anonyymi00006
Mistä tilanteesta? Haluan sut!
- Anonyymi00008
Halua mielummin mut.
- Anonyymi00009UUSI
Elämäntilanteestaan.
- Anonyymi00007
Kukahan olisi pitänyt ottaa huomioon?
Kaksi vanhaa ukkelia, jotka käyttäytyvät kuin äitini? Ei kiitos. - Anonyymi00010UUSI
Silloin reilu vuosi sitten asiat olivat vielä kannaltani hyvin, mutta sen jälkeen elämääni on alkanut lappaa kutsumattomia vieraita ja joidenkin motiivi oli aivan uskomatonta; yrittää sekoittaa täysin tuntemattoman ihmisen elämää. Sen jälkeen minulta katosi paljolti fokus naiseen ja olen yrittänyt enimmäkseen päästä eroon kutsumattomista vieraista.
- Anonyymi00011UUSI
Elikkä Marokkoon sitten....
- Anonyymi00013UUSI
Lisää huonoja ehdotuksia? Ei kiitos.
- Anonyymi00014UUSI
Mä en oo sulle mistään tilivelvollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172333Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031479Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61411Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791236Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.381214Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056