No ny ne kolmiot

Anonyymi-ap

No ny ne kolmiot saatiin H-Hallista päin tulijoille, hyvä juttu.

9

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole hyvä juttu. Kolmio pitää olla siinä ku tullaan ympyrästä. Ympyrästä tulevat pitää väistää mieluummin.

      • Anonyymi00002

        Voi herran duudeli sentään, onko Kankoonpeessä tosiaan noin yksinkertaisia autoilijoita.
        Ympyrästä kun ennen tultiin, väistettiin lain mukaan oikealta tulijoita . Nyt kun Halpahallilta tulijoille on laitettu kolmiot on kankoonpeeläisittäin odotettavissa kolareita, koska paikalliset eivät noita kolmioita huomaa. Toissa kesänä tuli Torikatua Kauppatorin risteykseen naishenkilö
        aikomattakaan väistää minua, Kauppatoria ajavaa. Kun soitin torvea, tämä osoitti kädellään ylös vasemmalle, tarkoittaen ilmeisesti pari vuotta aiemmin poistunutta kolmiota.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Voi herran duudeli sentään, onko Kankoonpeessä tosiaan noin yksinkertaisia autoilijoita.
        Ympyrästä kun ennen tultiin, väistettiin lain mukaan oikealta tulijoita . Nyt kun Halpahallilta tulijoille on laitettu kolmiot on kankoonpeeläisittäin odotettavissa kolareita, koska paikalliset eivät noita kolmioita huomaa. Toissa kesänä tuli Torikatua Kauppatorin risteykseen naishenkilö
        aikomattakaan väistää minua, Kauppatoria ajavaa. Kun soitin torvea, tämä osoitti kädellään ylös vasemmalle, tarkoittaen ilmeisesti pari vuotta aiemmin poistunutta kolmiota.

        Älä nyt väpätä liikaa. Jos ympyrästä poistuva alkaa väistellä niin koko ympyrän liikennehän pysähtyy ja sen idea ei toimi.

        Koko se "tienpätkä" sinne Karlan pihaan ja kaatopaikkaroskille pitää tehdä joko ajotieksi, tai jos siihen ei kyetä niin sekin alue muuttaa pysäköintiin. Tulee 80 uutta ruutua. Osuusliikkeen huoltotie vaatii sirtämistä rakennuksen toiselle puolen.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Älä nyt väpätä liikaa. Jos ympyrästä poistuva alkaa väistellä niin koko ympyrän liikennehän pysähtyy ja sen idea ei toimi.

        Koko se "tienpätkä" sinne Karlan pihaan ja kaatopaikkaroskille pitää tehdä joko ajotieksi, tai jos siihen ei kyetä niin sekin alue muuttaa pysäköintiin. Tulee 80 uutta ruutua. Osuusliikkeen huoltotie vaatii sirtämistä rakennuksen toiselle puolen.

        Kyllä se toimii joten ole hiljaa ku et mistään mitään ymmärrä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kyllä se toimii joten ole hiljaa ku et mistään mitään ymmärrä.

        Vaikutat Makkaraveljien jäännökseltä


    • Anonyymi00006

      Ei ole hyvä. Se, että autoilijat ei osaa liikennesääntöjä ja ajaa, niin korjataan täällä aina liikenneympyröillä tai kolmioilla, eikä niistä saatana edes uutisoida, että tehdään turhia muutoksia. OPETELKAA AJAMAAN.

      • Anonyymi00007

        Taidat itte olla samanlaine ettet sääntöjä osaa?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Taidat itte olla samanlaine ettet sääntöjä osaa?

        Ja huomatkaa sinne keräyspisteelle ajaessanne, että viimeisellä "poikkikadulla" ennen latauspisteitä ei olekaan kolmiota, joten oikealta tulevaa siinä väistetään.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ja huomatkaa sinne keräyspisteelle ajaessanne, että viimeisellä "poikkikadulla" ennen latauspisteitä ei olekaan kolmiota, joten oikealta tulevaa siinä väistetään.

        Ei väistetä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe