👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
Ihan pieni näkeminen vaan
50
2044
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin vähästä?
- Anonyymi00003
No ei nyt sentään. Näitä tunteita on ollut kauemmin ja ne saattaa herätä yllättäen pitkän ajan jälkeen ja mennä ohi sitten.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No ei nyt sentään. Näitä tunteita on ollut kauemmin ja ne saattaa herätä yllättäen pitkän ajan jälkeen ja mennä ohi sitten.
Joku hormonipiikki
- Anonyymi00002
Katsoin perääsi.😅
- Anonyymi00006
En löytänyt tarpeeksi isoja kumeja sieltä😥
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En löytänyt tarpeeksi isoja kumeja sieltä😥
Ai jaa 😉 tilaa vaikka kiinasta 🤭
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai jaa 😉 tilaa vaikka kiinasta 🤭
Annetaan olla.
- Anonyymi00030
Onneks ootte tosi soavei siin kaik
- Anonyymi00007
Aloittajalla on todella hyvät tuntomerkit siitä, kenelle tämä on. Toivottavasti tapaaminen onnistuu.😅
- Anonyymi00011
En tässä nyt mitään tapaamisia suunnittele kuitenkaan. Älä pelkää.
- Anonyymi00009
Sama. Olen tasan niin ikirakastunut, että jos hän vilpittömästi lähestyisi, niin olisin valmis vaikka tänä vuonna avioitumaan hänen kanssaan.
- Anonyymi00013
No hän ei ole minuun. Onnea teille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No hän ei ole minuun. Onnea teille.
Älähän sano....
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älähän sano....
Se olis kyllä...
- Anonyymi00012
Nätit ruskeat silmät?😍
- Anonyymi00015
Ei ole kummallakaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ole kummallakaan
Molemmilla teillä on housuissa 🤭
- Anonyymi00020
Tuskin hazelnut.
- Anonyymi00043
Joo mun ruskeasilmäiselle söpöliinille vaikka en blondiks ookkaan hiuksia värjäämässä
Sivusta
- Anonyymi00016
Minullakin tunteet herää helposti uudestaan vaikka vuosien jälkeen. Sama ihastuttava ihminenhän se toinen on silloinkin.
- Anonyymi00019
Olen pahoillani, myönnän et minulle on tullut lähes trauma. Kuvittelen usein että mies kirjoittaa hetero-miehelle, joka olen siis minäkin. En voi vain ymmärtää, miten voisin nähdä toisessa miehessä mitään mielenkiintoista jos ei ole mitään seksuaalista vetovoimaa. Tottakai hän on ihminen, mutta niin ovat muutkin.
- Anonyymi00031
Sillaikin kai aloittajaäijä
- Anonyymi00051
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sillaikin kai aloittajaäijä
Kun nimenomaan en ole hän, joka on oletettavasti homo.
- Anonyymi00021
Ok.
- Anonyymi00022
Voisit olla vaikka ap-mies 😄
- Anonyymi00023
Pyöräytin neljä pizzaa. Tule syömään 😋. Ap.
- Anonyymi00024
Singahtaisin heti paikalle, jos tuollainen viesti kilahtaisi luuriini.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Singahtaisin heti paikalle, jos tuollainen viesti kilahtaisi luuriini.
Oispa kiva. Vielä ois pari jäljellä..
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oispa kiva. Vielä ois pari jäljellä..
Ei kiitti, yritän karpata.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei kiitti, yritän karpata.
Siis skarpata.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oispa kiva. Vielä ois pari jäljellä..
Söikö lapset jo muut?
- Anonyymi00028
Anna olla jo sä olet niin aivovammainen ettei mitään rajaa olenhan sen monta kertaa jo nähnyt no muisteleppa mitä olet viestin muodossa laittanut sen viimeiset lopulliset viestit mutta nyt oli loppujen lopullinen viesti eipä ole enää mitään tunteita sya kohtaan
- Anonyymi00032
Onpa apäijä elämänmakuinen dialogi
- Anonyymi00033
Tunnut tosiaan käyvän kovin kuumana, ja en voi kieltää etteikö tuon katsominen sytyttäisikin. Omaksi parhaaksesi taidan kuitenkin jättää väliin. Sinulla on nyt ilmeisesti joku vaihe päällä.ä kun näytät käyttäytyvän vastoin luontoasi.
- Anonyymi00034
Vaiheita tulee ja menee. Joskus tähdet ja kuu on sopivassa asennossa ja kierto kohdallaan. Jätä väliin vaan. Täältä palstalta on vielä pitkä matka tekoihin itse kullakin. Ei tässä nyt kovin kuumana käydä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vaiheita tulee ja menee. Joskus tähdet ja kuu on sopivassa asennossa ja kierto kohdallaan. Jätä väliin vaan. Täältä palstalta on vielä pitkä matka tekoihin itse kullakin. Ei tässä nyt kovin kuumana käydä.
Lisään vielä, että en ole käyttäytynyt mitenkään erikoisesti oikeassa elämässä. Tämän aloituksen vain kirjoitin tänne.
- Anonyymi00036
askellus on varma ja tappava
- Anonyymi00037
Elämä on..
- Anonyymi00050
Jäikö sulute sitten huomaamatta?
- Anonyymi00039
Hyvästi pskakasa!
- Anonyymi00040
Nähtiinkö me perjantaina pikaisesti ,?
- Anonyymi00041
Heräsin kesken unien ja huomasin tämän, outoa... mutta nähtiin pikaisesti perjantaina. Paljon melua tyhjästä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00041 kirjoitti:
Heräsin kesken unien ja huomasin tämän, outoa... mutta nähtiin pikaisesti perjantaina. Paljon melua tyhjästä.
Melua tyhjästä ?
- Anonyymi00045
Aivan oikein kun on oikea nainen, niin pika.... piristää.
m>n- Anonyymi00046
No sekin. En tiedä tyytyisinkö kovin pikaisiin...
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
No sekin. En tiedä tyytyisinkö kovin pikaisiin...
Se on siitä elokuvasta pika.... piritää.
Ja vatupassin toimintaperiaate.
Kallepäätalo oli bändin nimi.
En minäkään sitä tiedä, toi oli olan yli heitto. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Se on siitä elokuvasta pika.... piritää.
Ja vatupassin toimintaperiaate.
Kallepäätalo oli bändin nimi.
En minäkään sitä tiedä, toi oli olan yli heitto.Vielä lisää vähän että naisen nautinto lisää miehen nautintoa.
- Anonyymi00052
Anonyymi00046 kirjoitti:
No sekin. En tiedä tyytyisinkö kovin pikaisiin...
Sekä että, pikainen aina väliin hänen kanssa olisi kiihkeää... Vaikka vain pikaisesti aina olen hänen kanssaan samassa tilassa, tunteita ja intohimoa on sitäkin enemmän.❤️🔥
- Anonyymi00049
Valitettavasti kaivattusi ei välttämättä tätä palstaa selaile. Etkä häntä välttämättä löydä.
- Anonyymi00053
Taidat ulkonäköä kuolata
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639