Ihan pieni näkeminen vaan

Anonyymi-ap

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥

50

2044

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niin vähästä?

      • Anonyymi00003

        No ei nyt sentään. Näitä tunteita on ollut kauemmin ja ne saattaa herätä yllättäen pitkän ajan jälkeen ja mennä ohi sitten.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        No ei nyt sentään. Näitä tunteita on ollut kauemmin ja ne saattaa herätä yllättäen pitkän ajan jälkeen ja mennä ohi sitten.

        Joku hormonipiikki


    • Anonyymi00002

      Katsoin perääsi.😅

      • Anonyymi00006

        En löytänyt tarpeeksi isoja kumeja sieltä😥


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        En löytänyt tarpeeksi isoja kumeja sieltä😥

        Ai jaa 😉 tilaa vaikka kiinasta 🤭


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ai jaa 😉 tilaa vaikka kiinasta 🤭

        Annetaan olla.


      • Anonyymi00030

        Onneks ootte tosi soavei siin kaik


    • Anonyymi00007

      Aloittajalla on todella hyvät tuntomerkit siitä, kenelle tämä on. Toivottavasti tapaaminen onnistuu.😅

      • Anonyymi00011

        En tässä nyt mitään tapaamisia suunnittele kuitenkaan. Älä pelkää.


    • Anonyymi00009

      Sama. Olen tasan niin ikirakastunut, että jos hän vilpittömästi lähestyisi, niin olisin valmis vaikka tänä vuonna avioitumaan hänen kanssaan.

      • Anonyymi00013

        No hän ei ole minuun. Onnea teille.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        No hän ei ole minuun. Onnea teille.

        Älähän sano....


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Älähän sano....

        Se olis kyllä...


    • Anonyymi00012

      Nätit ruskeat silmät?😍

      • Anonyymi00015

        Ei ole kummallakaan


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei ole kummallakaan

        Molemmilla teillä on housuissa 🤭


      • Anonyymi00020

        Tuskin hazelnut.


      • Anonyymi00043

        Joo mun ruskeasilmäiselle söpöliinille vaikka en blondiks ookkaan hiuksia värjäämässä

        Sivusta


    • Anonyymi00016

      Minullakin tunteet herää helposti uudestaan vaikka vuosien jälkeen. Sama ihastuttava ihminenhän se toinen on silloinkin.

    • Anonyymi00019

      Olen pahoillani, myönnän et minulle on tullut lähes trauma. Kuvittelen usein että mies kirjoittaa hetero-miehelle, joka olen siis minäkin. En voi vain ymmärtää, miten voisin nähdä toisessa miehessä mitään mielenkiintoista jos ei ole mitään seksuaalista vetovoimaa. Tottakai hän on ihminen, mutta niin ovat muutkin.

      • Anonyymi00031

        Sillaikin kai aloittajaäijä


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Sillaikin kai aloittajaäijä

        Kun nimenomaan en ole hän, joka on oletettavasti homo.


    • Anonyymi00021

      Ok.

      • Anonyymi00022

        Voisit olla vaikka ap-mies 😄


    • Anonyymi00023

      Pyöräytin neljä pizzaa. Tule syömään 😋. Ap.

      • Anonyymi00024

        Singahtaisin heti paikalle, jos tuollainen viesti kilahtaisi luuriini.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Singahtaisin heti paikalle, jos tuollainen viesti kilahtaisi luuriini.

        Oispa kiva. Vielä ois pari jäljellä..


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Oispa kiva. Vielä ois pari jäljellä..

        Ei kiitti, yritän karpata.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei kiitti, yritän karpata.

        Siis skarpata.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Oispa kiva. Vielä ois pari jäljellä..

        Söikö lapset jo muut?


    • Anonyymi00028

      Anna olla jo sä olet niin aivovammainen ettei mitään rajaa olenhan sen monta kertaa jo nähnyt no muisteleppa mitä olet viestin muodossa laittanut sen viimeiset lopulliset viestit mutta nyt oli loppujen lopullinen viesti eipä ole enää mitään tunteita sya kohtaan

      • Anonyymi00032

        Onpa apäijä elämänmakuinen dialogi


    • Anonyymi00033

      Tunnut tosiaan käyvän kovin kuumana, ja en voi kieltää etteikö tuon katsominen sytyttäisikin. Omaksi parhaaksesi taidan kuitenkin jättää väliin. Sinulla on nyt ilmeisesti joku vaihe päällä.ä kun näytät käyttäytyvän vastoin luontoasi.

      • Anonyymi00034

        Vaiheita tulee ja menee. Joskus tähdet ja kuu on sopivassa asennossa ja kierto kohdallaan. Jätä väliin vaan. Täältä palstalta on vielä pitkä matka tekoihin itse kullakin. Ei tässä nyt kovin kuumana käydä.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vaiheita tulee ja menee. Joskus tähdet ja kuu on sopivassa asennossa ja kierto kohdallaan. Jätä väliin vaan. Täältä palstalta on vielä pitkä matka tekoihin itse kullakin. Ei tässä nyt kovin kuumana käydä.

        Lisään vielä, että en ole käyttäytynyt mitenkään erikoisesti oikeassa elämässä. Tämän aloituksen vain kirjoitin tänne.


    • Anonyymi00036

      askellus on varma ja tappava

      • Anonyymi00037

        Elämä on..


      • Anonyymi00050

        Jäikö sulute sitten huomaamatta?


    • Anonyymi00039

      Hyvästi pskakasa!

    • Anonyymi00040

      Nähtiinkö me perjantaina pikaisesti ,?

      • Anonyymi00041

        Heräsin kesken unien ja huomasin tämän, outoa... mutta nähtiin pikaisesti perjantaina. Paljon melua tyhjästä.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Heräsin kesken unien ja huomasin tämän, outoa... mutta nähtiin pikaisesti perjantaina. Paljon melua tyhjästä.

        Melua tyhjästä ?


    • Anonyymi00045

      Aivan oikein kun on oikea nainen, niin pika.... piristää.
      m>n

      • Anonyymi00046

        No sekin. En tiedä tyytyisinkö kovin pikaisiin...


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        No sekin. En tiedä tyytyisinkö kovin pikaisiin...

        Se on siitä elokuvasta pika.... piritää.
        Ja vatupassin toimintaperiaate.
        Kallepäätalo oli bändin nimi.

        En minäkään sitä tiedä, toi oli olan yli heitto.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Se on siitä elokuvasta pika.... piritää.
        Ja vatupassin toimintaperiaate.
        Kallepäätalo oli bändin nimi.

        En minäkään sitä tiedä, toi oli olan yli heitto.

        Vielä lisää vähän että naisen nautinto lisää miehen nautintoa.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        No sekin. En tiedä tyytyisinkö kovin pikaisiin...

        Sekä että, pikainen aina väliin hänen kanssa olisi kiihkeää... Vaikka vain pikaisesti aina olen hänen kanssaan samassa tilassa, tunteita ja intohimoa on sitäkin enemmän.❤️‍🔥


    • Anonyymi00049

      Valitettavasti kaivattusi ei välttämättä tätä palstaa selaile. Etkä häntä välttämättä löydä.

    • Anonyymi00053

      Taidat ulkonäköä kuolata

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      114
      4388
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3190
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1316
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      92
      858
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe