Veit kaiken minulta! Tuhosit itsetuntoni täysin. Valehtelit, että olen sinulle tärkeä ja suojelet pahoilta ihmisiltä minua!!!!
Veit kaiken
19
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä iloa siitä sait? Että taas olen särkynyt
- Anonyymi00016
Kokeile apgubbe purzumia- piristää
- Anonyymi00002
Valehtelin? Miksi luulet että valehtelisin tuosta asiasta?
- Anonyymi00009
Koittakaa kaikki keksiä ensin se asia, mikä tahansa asia vissiin jo tässä vaihees
- Anonyymi00003
Kerro nyt hiukan lissää..
- Anonyymi00010
Sää oo eilen poika palstaäijän euron provossa rukilla kehränny ku mummo
- Anonyymi00004
Keitä ovat nämä pahat
- Anonyymi00012
Entä hyvät? Ja rumat?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Entä hyvät? Ja rumat?
Tidididiidiidii dii👌
- Anonyymi00005
Kyllä se oli toisin päin minä olen rehti reipas kunnon kansalainen sinä olet hullu mt aivoinen et terve yhtään
- Anonyymi00011
Minäkin olen aloittajaäijä suvereeni kansalainen, soihtukulkue on 1 hlö
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minäkin olen aloittajaäijä suvereeni kansalainen, soihtukulkue on 1 hlö
Lupapalvelut- tulen👍
- Anonyymi00006
Myyn aikaa ja seuraa! Minut hankitaan yhden illan jutuksi tai avec juhliin! Olen maksullinen ja tienaan hyvin! Maksoit et yhtään minusta!
- Anonyymi00007
Et maksanut lainkaan, että suojelen sinua! En ole ilmainen. Minun palveluni maksaa. Mitäs olit niin surkea, ettet maksanut minun kulujani ja asuntoni!
- Anonyymi00014
Anteex kaikki mut alko soimaan niskalaukauksen montako kuoleman syntiä olikaan jostai syyst
- Anonyymi00008
No sitten oli gubbe kyl aika kehno mafioso torpedo jengi jäbä
- Anonyymi00017
Oletko alaikäinen lapsi, jota pitää suojella?
- Anonyymi00020
Maksoin palvelusta... mutten tarpeeksi!
- Anonyymi00019
Kuka niin on tehnyt ja kenelle teitkö täydellisen valinnan minun mielipiteeni täydellisyyden tavoittelista varmin tapa pilata elämänsä täydellisesti (mitäs sitte kun täydellisyys on saavutettu) mitä seuraavaksi täydellistä kun ei voi parantaa (tehdä enään paremmaksi) ei se nääs ollu muuten alkujaankaan täydellinen eräänlainen päätepiste ja ei kun alusta aloittaman eikö kun järjellä ajattelee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122369Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762262Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1052001Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451499Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126