Minusta ei ole kivaa aina olla koko loma yksin! Noloa se on aina yksin liikkua. Minulla ei ole elämässä mitäån muuta kuin työ!
Noloa on!
13
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan sinulla ystäviä.
- Anonyymi00008
Ei oe ystäviä!
- Anonyymi00002
Aloitapa sitten tästä kesästä muutos.Itse se on kuitenkin tehtävä.
- Anonyymi00003
Onhan sulla T se nettiperheesi
- Anonyymi00006
Kelle sä mielestäsi näihin guben euron täkyihin vastailet, tyybbi?
- Anonyymi00010
Ei minulla ole perhettä
- Anonyymi00004
Soita hätänumeroon!
- Anonyymi00007
Hän voi olla myös itse sieltä pelastuslaitokselta, ei oo toimistoaikoja ns hälläkään hähä
- Anonyymi00012UUSI
Ei hätänumeroon soiteta, jos on yksin. Se on noloa liikkua, kun ihmiset näkee, ettei kukaan ole huolinut minua!
- Anonyymi00005
No sille en voi mitään iteppähän menit joka kerta pelleilemään kanssani enää en suhun ole yhteydessä koska itselleni en halua pahaa mieltä oot varmaan miettiny niitä asioita miten olet käyttäytynyt mun seurassa eikö tunnukkin sairaalta
- Anonyymi00009
Tää on jopa elämänkoululaisille apgubbe liian helppoa kauraa vai onko vielä sittenkään? T
- Anonyymi00013UUSI
Naapurit voi ihmetellä.
- Anonyymi00014UUSI
Onko sulla jokin pakkomielle naapuristas? Pidä huoli omista asioista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051889Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076