Perjantai - iltaa eletään! Mitä on NAISELLA mielessä?
Miehellä tällä on niin ikävä rakasta naista!
Olisitpa luonani
On viikonloppu edessä taas
17
479
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mulle,eli OHI!!!
- Anonyymi00008UUSI
No mitäs sulle? Tuutko kaveriksi, käydään kalassa?
T.teurastaja
:)
https://m.youtube.com/watch?v=Ym9p9x79_so
- Anonyymi00002UUSI
Erään miehen haluaisin mun luo! Mut ei se halua tai uskalla!
- Anonyymi00010UUSI
Nii. Pelottaa, kun mainitsit joskus niistä satiaisista petivaatteissa vai oliko ne satiiniset petivaatteet? niin en ole varma enää kumpaa sanoit. Se vähän jännittää.
- Anonyymi00014UUSI
Tuu sä mun luo, niin telttaillaan, tervetuloa, rohkeutta neiti.
https://m.youtube.com/watch?v=-1jPUB7gRyg
- Anonyymi00003UUSI
Onpas monta huutomerkkiä.
Just söin. Huomisen valmistelua. Juniori pääsee koulusta. - Anonyymi00004UUSI
Tämä aika vuodesta on mukavaa. Kotoisaa, oleskella vaan kotona.
- Anonyymi00005UUSI
Tällä naisella on kiire. Huomenna yo-juhlat. Ensin koululle ja sitten vieraat kotona.
- Anonyymi00006UUSI
Mietin kilauttasko kaverille ja lähtis patiolle. Toisaalta huomenna ehkä lämpimämpi sää tiedossa. Ei mitään paineita, menee tai ei.
- Anonyymi00011UUSI
Kilauta mulle. Voidaan ihastella nuotion loimua vierekkäin toistemme kainalossa.
M>N - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kilauta mulle. Voidaan ihastella nuotion loimua vierekkäin toistemme kainalossa.
M>NEi. ap.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
M>NTuulee liikaa, ei vielä nuotiokeli. Vasta myöhemmin illalla jos tuuli tyyntyy.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuulee liikaa, ei vielä nuotiokeli. Vasta myöhemmin illalla jos tuuli tyyntyy.
Ja jäi pois seuraava: kiitos seuran tarjoamisesta, ajatus ihana, mutta tuskinpa tunnetaan kuitenkaan. Sääli.
- Anonyymi00007UUSI
Onnittelut ylioppilaan vanhemmalle!
Saunoin juuri ja kohta quiche Lorrainen paistamiseen iltapainikkeeksi.
Aamulla todistustenjako ja lapset laitumelle! - Anonyymi00009UUSI
Urheilua, leipomista ja pihatöitä. Ne olisi ns. Pakolliset. Pitää levätä, siivota ja tehdä ruokaa.
Eli perus arkea vain, ei mitään erikoista.
Olisi ihana jakaa arkea sinun kanssasi.- Anonyymi00012UUSI
Kiitos.
- Anonyymi00015UUSI
Huomenna voisi mennä Ylen konserttiin, mutta tylsää mennä yksin. Matsitkaan eivät näy telkkarista. Kai on pakko mennä sporttipubiin. Täytyy käynnistää aamupäivällä elämäntaparemonttia, että liikuntaa luvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671589Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091518Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61472Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681315Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.421304Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801281Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521066