"Kokoomuksen salaisuus. Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti."
HS 12.7.2023
Ei savua ilman tulta ?
16
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
14 nuorta naista ei voi olla väärässä ?
- Anonyymi00002
Maineensa voi menettää kerran.
https://yle.fi/a/74-20077461 - Anonyymi00004
Setämies oli vähintään tuplasti vanhempi kuin alaikäiset tytöt
https://www.hs.fi/feature/art-2000008840422.html - Anonyymi00006
Rydmannissa on presidenttiainesta. Sanokaa mun sanoneen.
- Anonyymi00012
Hahhah. Minkä maan ?
- Anonyymi00007
Antakaa wetri-willen ahdistella !
- Anonyymi00009
Vanha juttu. Löytyykö Kekkosesta juttuja?
- Anonyymi00010
”Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi.”
HS.- Anonyymi00016
No joo.
Ei kerrota missä asiayhteydessä hän tuon kysymyksen heitti.
Oliko kyse islamilaisista naisista, joitten miesvaltaan alistumista toinen on puolustellut, että he alistuvat vapaaehtoisesti. - Anonyymi00017
Na zit tykkää alistamisesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Na zit tykkää alistamisesta.
Islamilaisetko ovat nazeja?
Paljon mahdollista, sillä hyvää pataa olivat jo Hitlerin kanssa juutslaisia vastaan.
- Anonyymi00011
Löytyykö paljon juttuja kun marin ahdistelee miehiä?sitähän hän tekee
- Anonyymi00013
Persu ei voi unohtaa Marinia. Ei me muutkaan. Hän on niin häikäisevä persoona.
Menestyksensä ansainnut.
- Anonyymi00014
Jos Hitler eläisi eräät iäkkäistä ihailisivat varmaan sitäkin jos
se laulaisi Suvivirren ! - Anonyymi00015
Miks tuommoista vanhaa juttua vielä tyrkkää tänne?
- Anonyymi00018
Naher Vitsit "Palataan henkilömiinat kieltävään Ottawan sopimukseen."
on ote vihreiden putinistien uudesta puolueohjelmasta
Jatko, kansanvaihtoa on kiihdytettävä "Mahdollistetaan kansalaisuuden hakeminen 3 vuoden asumisajan jälkeen ja kevennetään kansalaisuuden saamisen vaatimuksia."
On siinä tavoitteet keksitty vihernatseille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt322959Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32929Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 55908
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689