Jos on niin, niin silloin se olet sinä se oikea. Myöhäisillat ja yöt on vaikeimpia ja ikävä on silloin suurimmillaan. Entä kertooko itku totuuden?
Tuleeko totuus yöllä esiin
10
413
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Illat ja yöt on kivuliaita, koska ihminen on väsynyt
ja ruumis on väsynyt. Onko se oikea hetki
arvioida, kuka ja mikä on hyvää ja oikeaa?
Aamu on kivulias, koska ihminen herää unesta - kipuun.
Ei nuo ole hetkiä jolloin osaa ajatella puolustatumista.
Vertaan aamua, iltaa ja yötä tapaturmassa uupuneeseen ruumiiseen ja kipuun. Ei silloin jaksa puolustautua. Eikä silloin tehdä päätöksiä.
Hengittele, ajattele, anna ajan virrata, kipu hellittää.
Illat on rauhoittumista varten. Yöllä levätään, nukutaan,
aamulla herätään. Illalla ja aamulla ajatellaan positiivisia asioita.
Ihmissuhteet on perseestä.
Itku puhdistaa, mutta paljonko jaksat surra?- Anonyymi00003UUSI
Paljon. Ei se hellitä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Paljon. Ei se hellitä.
Sitten ehkä koet saavasi jotain surusta.
Et päästä sitä menemään.
- Anonyymi00002UUSI
Minulla ikävä on aamulla suurin. En tiedä miksi niin.
- Anonyymi00004UUSI
Jossakin sanottiin hyvin, että ihminen on sellainen oikeasti millainen on yksin. Ehkä se pätee tunteisiin myös, kun hiljentyy eikä tarvitse esittää vahvaa, tunteet ovat aidommillaan ja äänekkäämpiä
- Anonyymi00006UUSI
Yksinäiset hetket yöllä. Moni ei edes kestä olla yksin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei niin, mutta siitä voi oppia pitämään. Itse pidän siitä ja tarvitsen sitä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Silloin kun on sinut itsensä kanssa se on helpompaa. Välillä melkein ahdistaa ajatus suhteesta enempi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Silloin kun on sinut itsensä kanssa se on helpompaa. Välillä melkein ahdistaa ajatus suhteesta enempi.
Niin on, olen miettinyt, osaisinko edes olla suhteessa aluksi. En näe sitä silti uhkana tai ole sitä vastaan, kun sen aika tulee.
- Anonyymi00005UUSI
Oon kyllä liian vanha ja väsynyt itkemään, öisin nukun, yleensä liian vähän, heti eron jälkeen oli herkemmässä jos radiosta tuli esim. kapple joka osui, päivisin tulee ne hetket jos on tullakseen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303878
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131859Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671115Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841