Kaveri väittää uskovaisten naisten tykkäävän usein piiskan saannista. Mahtaako asiassa olla perää, vai onko vaan juttua. Jos on tietoa, niin kertokaa.
Piiskaa uskovaiselle naiselle
80
1948
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko uskovaista jolla syntisiä ajatuksia nainen tyttö kitken synnit pois sapiskaa paljaalle pyllylle. Mies 02al.
- Anonyymi00005
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
Saitko orgut kun pääsit taas tuon kirjoittaa.
- Anonyymi00002
Tuossa voi olla perää, ainakin minä fantasioin siitä.
Olen lähes kuritta kasvatettu uskovainen 19 vuotias nainen pääkaupunkiseudulta, omasta mielestäni teen syntiä päivittäin ja häpeilen sitä mutta en pääse eroon tavoistani.- Anonyymi00003
Haluatko tulla synnin poistoon. Mies 02 al.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Haluatko tulla synnin poistoon. Mies 02 al.
Lähempi tutustuminen on ok.
Kik tai sp?- Anonyymi00004
Voisin piiskata syntiset pakarasi Munkan kallioilla tuhma tyttö.
Karl von Kuk - Anonyymi00008
Niin tunnut kiekuvan ääliö
- Anonyymi00060
Jippuii kirjoitti:
Lähempi tutustuminen on ok.
Kik tai sp?Pieksäjä Pate roimii kunnolla perseen punaiseksi ja sitten halkaisen vielä pillun paksulla kyrvällä paksuksi. Riittääkö?
- Anonyymi00009
En tiedä tykkääkö uskovaiset naiset piiskasta, mutta nuorista kova kullisista panomiehistä taitaa tykätä.
Tommoset 30v takaperin, kun itsekin olin vielä kloppipoika, kaupungissa eleli sellanen vanhempi rouva, joka kuului jotenkin seurakunnan juttuihin.
Oli aika yleisesti tiedossa, että rouvaa kävi painamassa useampikin nuorimies. Ite en käyny rouvaa naimassa, mutta ne jotka kävi kertoi rouvan olevan tosi kova panomatto ja kyrvän perään.
Sen aisuri-ukkokin tais olla joku seurakuntapomo. - Anonyymi00010
Voisin piiskata Laitilassa. Selvät säännöt kuitenkin on, pitää olla täysi-ikäinen nainen ja perse paljaana pyllistää selkä notkolla, kun annan piiskaa joko risulla, vyöllä tahi avokämmenellä. Eli olet kontallasi. Itku saa ja kuuluu tulla.
- Anonyymi00011
Miten saisi sinuun yhteyden?
Naikkonen 20
- Anonyymi00012
Meillä kotona 18v tyttö kans tykkää kun saa vähän piiskaa kun ollaan kahdestaan
- Anonyymi00029
Saako muutakin kuin piiskaa?😏
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Saako muutakin kuin piiskaa?😏
Kyllä kaikkea annetaan mitä vaan on toivomus pussissa. Mies varsinaissuomi.
- Anonyymi00034
Olis ihanaa piiskata nuorta tyttöä ja sitten juoda tytön pissaa.
M70
- Anonyymi00013
Tule Laitilan levähdyspaikalle, valoista pohjoiseen päin 8-tietä ajettaessa oikealle puolelle siinä 18-19 aikoihin ja pukeudu hameeseen, jätä kuitenkin alushousut pois. Voit jo valmiiksi hakea risun tai remmin. Voidaan siitä ajella johonkin metsätielle, ettei muut näe. Olet kuitenkin kontallasi ja pyllistät kunnolla perse paljaana, niin ei kai siinä katsojia tarvita.
- Anonyymi00014
Nähdään siis siellä, Naikkonen 20.
- Anonyymi00016
Haluatko kahta piiskaajaa
- Anonyymi00017
Mua kiinnostaa. Tarvitsisin säännöllistä kurinpitoa.
- Anonyymi00018
Voisin antaa
- Anonyymi00019
Missäpäin oot
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Missäpäin oot
kuussa
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Missäpäin oot
Eiku puussa
- Anonyymi00023
Minusta saat säännöllisen kurittajan olen vanhempi mies varsinaissuomesta. Onko sinulla kik sovellusta..
Turussa joku piiskan tarpeessa?
- Anonyymi00024
Olen Laitilan levähdyspaikalla 19 jälkeen.
- Anonyymi00025
Eikö ole yhtään piiskan tarpeessa olevaa tuhmaa naista?
- Anonyymi00026
Mä en koskisi uskovaiseen naiseen pitkällä tikullakaan. Mulla on yksi nykyään etäämpi naispuolinen tuttu joka erosi avopuolisostaan ja oli sitten ihan kiva, eikä mikään huonon näköinenkään. Sitten yhteyden pito muuttui ja harveni. Hän oli muuttanut toiselle paikkakunnalle ja meni naimisiin ja erosi. Kysyin häneltä sitten kerran ihan suoraan asiaa. Hän torjui asian, ja puhui ihan omituisia asioita jotka ei liity ”itse” asiaan millään tapaa. Muutamaa asiaa ”asiasta” vaihdettiin, ja se siitä. Ei se pilannut mitään, mutta kuitenkin. Ainakin itse olen kokenut, että ilman uskovaisuuttakin nainen on kukkulan kuningatar.
- Anonyymi00027
Olin tänään vähän myöhässä siinä levähdysalueella ja odottelin tunnin. Ei tullut kenenkään perse punaiseksi tänään. Voisi huomenna yrittää paremmalla tuurilla. Haluaisin niin piiskata nuoren naisen paljasta persettä ja katsella sitä, kun siihen tulee vähän väriä. Lopuksi silitellä sitä.
- Anonyymi00028
Voin tulla vaikka heti.oon 22v
- Anonyymi00031
Katsotaan tänään uudestaan, joskus 18-20 välisenä aikana. Mikään ei ole sen kauniimpaa, kuin nuoren naisen paljas perse, joka saa läpsyistä vähän väriä.
- Anonyymi00032
Vähän myöhässä, mutta valmiina piiskaamaan perseesi kohta.
- Anonyymi00033
Ei tullut kukaan pyllistämään paljaan perseensä kanssa ottamaan vastaan piiskan iskuja. Saa nähdä viitsinkö huomenna enää olla paikalla.
- Anonyymi00035
Tässä olisi Turusta piiskaa pyllylle kaipaava N49
- Anonyymi00036
Tänään illalla 52 mies voisi antaa...mökillä kustavissa
- Anonyymi00037
Annan vitsaa sinulle Turun nainen.Olen 67v. Siisti mies läheltä Turkua. Paikka löytyy jos tarvitsee.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Annan vitsaa sinulle Turun nainen.Olen 67v. Siisti mies läheltä Turkua. Paikka löytyy jos tarvitsee.
Sinä 67v läheltä Turkua, ikäero kiihottaisi. Miten sinuun ssa yhteyden?
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sinä 67v läheltä Turkua, ikäero kiihottaisi. Miten sinuun ssa yhteyden?
Onko sinulla kik.Poistivat numeron saman tien. Mies 67v.
- Anonyymi00042
Haluatko tavata jossakin vaikka kahvin merkeissä.Ois mukava jutella kanssasi Turun nainen.Mies 67v.
- Anonyymi00040
Levarilla saat illemmalla N49. Saat pyllistää oikein kunnolla ja levittää vittusi ja persereikäsi näkösälle.
- Anonyymi00043
Puolen tunnin päästä voin antaa piiskaa.
- Anonyymi00044
Ei tullut kukaan tänäänkään paljastamaan persettään piiskalle. Ei taida olla tuhmia yli 18 v tyttöjä Laitilan alueella...
- Anonyymi00045
Voisin vielä kerran kokeilla, onko halukkaita nuoria naisia pyllistämään perse paljaana kontallaan. Nähdään Laitilan levarilla vajaan tunnin päästä.
- Anonyymi00046
Annetaan kuria.Mies 67v. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00050
Täällä N49 Turusta. Missä tavattaisiin?
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Täällä N49 Turusta. Missä tavattaisiin?
Käykö Auran St1.Tai voit sinäkin ehdottaa paikkaa. Mies 67v. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Käykö Auran St1.Tai voit sinäkin ehdottaa paikkaa. Mies 67v. Varsinaissuomi.
Nyt olisi vitsat rapeimmillaan.Mies 67v. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00047
Paljastakaa se perse piiskausta varten. Kontalleen auton takapenkille, kunnollinen pyllistys ja perse paljaaksi. Tulen ja piiskaan kämmenellä tai risulla. Sinun täytyy vain pyllistää ja itkeä.
- Anonyymi00048
Vaihdan toiseen paikkaan, ei tuonne levarille tule nuoria naisia paljastamaan persettään.
- Anonyymi00049
Auran abc on hyvä....mene sinne niin taatusti tärppää...
- Anonyymi00052
No en mene. Ei siellä kukaan hyvännäköinen nainen näytä paljasta persettään ja pyllistä samalla. Minulle tärkeintä piiskaamisessa on visuaalinen näkymä ja saan mielihyvää siitä.
- Anonyymi00054
Kyllä tekis mieli antaa piiskaa jollekin uhkealle naispastorille.
Myös haluttais kouria uhkeita rintojaan,näykkiä turpeita nännejä.
Vaikka seurakuntahuoneessa,naispappi musta kasukka ylhäällä ,korkkareissa,nojaamassa vasten pöytää perse paljaana
Ja nahkavyö alkaisi heilua..
Syntistä hekumointia! - Anonyymi00055
Olen seurustellut niin sanottun uskovaisen naisen kanssa muutaman kerran. Ensin mäisen kerran teininä. Se oli kaveri pohjalla. Käytiin samaa koulua. Armeijan jälkeen oli tapaus. Hymyilevä aina hameessa tai leningissä kulkeva opiskelija. Lähti päiväntasajalle. Nykyään naapuri talossa asuu 18- vuotta minua vanhempi eronnut uskova nainen jota käyn auttelemassa. Vaihdoin hänen kiukaan uuteen. Pyysi sitten saunaan. Yksin sain saunoa. Kun hän kävi saunassa selasin hänen kirja hyllyä. Sitten hän tarjosi minulle liköriä ja hän joi viiniä pukeutuneena kylpytakkiin. Ja kysyi suoraan mitä pidän hänestä. Kehuin häntä ja sanoin että kauneus tulee sydän mestä. Se uraavala kerralla en saunonut yksin ja uni paikka löytyi hänen vierestä.
- Anonyymi00056
Leskianopille annan koivuvitsaa aina kun soittaa ja kertoo kuinka tuhmia ajatuksia sillä on ollut, peppu pystyssä menee sängylle ja samalla kyselen mitä tuhmia se on ajatellut. Kyllä anopin perse alkaa jo punottaa ja pillukin hetken päästä kostumaan. Lopuksi aina nussitaan anopin samalla hokiessa herra anna anteeksi että huoraan ja haluaa kyrpää niin paljon. Kyllä on kiimainen anoppi ja ihana pillu, skruittaa märkää saadessaan orkun ja saan nussia paljaalla spermat sisään.
- Anonyymi00057
Olen antanut uskovaisille naisille. Samalla tavalla alkaa takapuoli punoittamaan kuin muillakin, joita olen piiskannut. Jos on tarvetta, niin annan mielelläni selkäsaunan perinteiseen tapaan. Iällä ei ole väliä, täysi ikäinen täytyy olla. Vain naisille ja tietysti paljaalle pyllylle. .
- Anonyymi00058
Ja tietysti naisen pitää olla kontallaan ja perse niin pystyssä kuin mahdollista. Välillä voi pakaroita levittää molemmilla käsillään. Sellaista näkyä on hyvä katsella pitkään. Voi siitä piiskata remmillä vähän pilluakin kevyesti. Persereikään voi työnnellä hyvin rasvattua dildoa tai sormia.
- Anonyymi00059
Annetaan isällistä koti kuria.On nöyrä kiltti tyttö pylly punasena. Mies 67v. 02AL
- Anonyymi00061
Onko täällä naisia vailla kuria? Annan 50-100 iskua vyöllä paljaalle perseelle, niin perse kimmaloi varmasti.
- Anonyymi00062
On niitä. Yhdelle leskirouvalle käyn aina välillä antamassa koivuniemen herraa. Mies oli antanut säännöllisesti.
- Anonyymi00063
Nuori uskovainen Tyttö tykkää isokyrpäisen 22/6 Miehen kyrpää ottaa sillointällöin sisäänsä salaa...
- Anonyymi00066
Ihana tyttö ♥️
- Anonyymi00072
Missä päin olet uskovainen tyttö.Saat ensin vitsaa sitte patukkaa sisään.
- Anonyymi00064
Uskovaista naista Savosta? ( Siilinjärvi/Kuopio )
- Anonyymi00065
Onkos naista.02 AL
- Anonyymi00067
Ei ainakaan Laitilassa tai sen lähettyvillä ole. Odotin monta päivää levarilla piiskan kanssa, että tuhma kaunis nainen olisi tullut ja pyllistänyt paljaan perseensä piiskausta varten.
- Anonyymi00069
Jos on Helsingin tai lähiympäristön alueella tarvetta niin täällä olisi vanhempi herrasmies joka antaa selkäsaunan sitä tarvitsevalle. Myös varttuneemmille naisille.
- Anonyymi00073
Helsingissä on nainen joka kaipailee!
Nuori mutta täysi ikäinen kuitenkin. - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Helsingissä on nainen joka kaipailee!
Nuori mutta täysi ikäinen kuitenkin.Oletko saanut aikaisemmin piiskaa?
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Oletko saanut aikaisemmin piiskaa?
Olen kevyesti (liian) remmillä housut jalassa,
Vaisuksi jäi kokemus.
- Anonyymi00070
Ainakin uskovaiset tykkää isosta 22/6 kyrvästä...en oo piiskannut.
- Anonyymi00071
Minulla on jotenkin samanlaisia kokemuksia uskovaisista naisista. Alussa oltiin siveitä ja juotiin teetä keittiön pöydällä. Parin kolmen viikon seurustelun jälkeen nukuttiin sängyssä. Vannoitti että seksiä tipu ennen avioliittoa. Muutaman kerran jälkeen kuumana kesä aamuna heräsin siihen kun hän rutisti kulliani.
- Anonyymi00074
Tietääkö kukaan, tykkääkö tämä likka piiskan saannista, hän kun on Lestadioilainen ja häntä näkee usein siellä Suviseuroissa. Hänellä ilmeisesti paljon tuttuja siellä Suviseuroissa, kun nähty usein käyvän eri caravaneissa, ilmaisesti moikkaamassa kavereita.
https://www.erome.com/a/XkyLuws8- Anonyymi00079UUSI
Täytyypä käydä tänä kesänä siellä Suviseuroissa, jos kävis tuuri ja pääsis panemaan tuota Sallaa.
Täytyy vuokrata joku kiva asuntovaunu ja pyytää sitten Salla kahville vaunulleni.
En malta odottaa, että pääsen panemaan tuota Sallaa.
Käyn ostamassa sellaisen nahkaisen kivan piiskan ja annan ensin piiskaa ja sitten panen häntä oikein kunnolla.
Mutta siellä Lestadiolaisten kokoontumis Suviseuroissa on kuulemma noin 50000 kävijää, niin miten ihmeessä löydän niitten kaikkien ihmisten joukosta tämän Sallan, Salla luultavasti käy tosi monissa Caravaneissa piiskattavana ja harrastamassa seksiä, mutta niitä asuntovaunuja on siellä tuhansia, voi olla aika mahdoton tehtävä löytää Salla, sillä vaikka kävelisin tuntitolkulla ympäri siellä, niin voi silti olla etten näe tuota Sallaa, kun voi olla just silloin olla harrastamassa seksiä jonkun asuntovaunussa ja jos hän siirtyy asuntovaunusta aina toiseen harrastamaan seksiä, niin en ehi nähä häntä.
Tulee olemaan haastava tehtävä löytää Salla, kun ei voi tietää missä asuntovaunussa on just sillä hetkellä saamassa piiskaa ja nussimassa. - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Täytyypä käydä tänä kesänä siellä Suviseuroissa, jos kävis tuuri ja pääsis panemaan tuota Sallaa.
Täytyy vuokrata joku kiva asuntovaunu ja pyytää sitten Salla kahville vaunulleni.
En malta odottaa, että pääsen panemaan tuota Sallaa.
Käyn ostamassa sellaisen nahkaisen kivan piiskan ja annan ensin piiskaa ja sitten panen häntä oikein kunnolla.
Mutta siellä Lestadiolaisten kokoontumis Suviseuroissa on kuulemma noin 50000 kävijää, niin miten ihmeessä löydän niitten kaikkien ihmisten joukosta tämän Sallan, Salla luultavasti käy tosi monissa Caravaneissa piiskattavana ja harrastamassa seksiä, mutta niitä asuntovaunuja on siellä tuhansia, voi olla aika mahdoton tehtävä löytää Salla, sillä vaikka kävelisin tuntitolkulla ympäri siellä, niin voi silti olla etten näe tuota Sallaa, kun voi olla just silloin olla harrastamassa seksiä jonkun asuntovaunussa ja jos hän siirtyy asuntovaunusta aina toiseen harrastamaan seksiä, niin en ehi nähä häntä.
Tulee olemaan haastava tehtävä löytää Salla, kun ei voi tietää missä asuntovaunussa on just sillä hetkellä saamassa piiskaa ja nussimassa.Pääseekö uskovainen nainen taivaaseen, vaikka on antanut kaikille halukkaille miehille ilon päästä panemaan.
Antaako Jumala anteeksi, katsooko Jumala asiaa pahekuen, vai ajatteleeko asian sillai, että seksiä se vaan on.
Mielenkiintoista olisi saada tietää, mitä Lestadiolais yhteisössä asiasta ajatellaan, kun yksi heidän jäsen harrastaa seksiä niin avoimesti kaikkien kanssa.
- Anonyymi00076UUSI
Oulussa olisi kyllä tarve hoikalle epä siveelliselle naiselle. I
- Anonyymi00077UUSI
Moi..oulun nainen..haluatko piiskaa?
- Anonyymi00078UUSI
Onkos Turun seudulla tuhmaa tyttöä joka tarvii vitsaa.
- Anonyymi00082UUSI
Kyllähän sitä vois piiskata jonkun nuoren neidon pylly punaiseksi ja sitten panna.
M44 Satakunta - Anonyymi00083UUSI
Olen minä antanut uskovaiselle naiselle muutaman kerran. Rouva oli jo lähempänä kuuttakymppiä, mutta ihan pirtsakassa kunnossa. Tykkäsi olla poikittain polvilla samaan tapaan kun miten miehensä oli tehnyt. Alkuun vähän ujosteli kun piti ottaa pöksyt alas.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama997810Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466562Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1804679Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta972717Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622144- 1471818
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121816Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971604