Näemmä Tohmajärvellä kuskaillut yhtiö ulisee, kun kunnan tukiaisia ei tipu. Arvelivat olevansa kunnan elättejä.
No, Kiteellä ilmeisesti pistettiin ilmaista rahaa. Sikäläinen kaupunginjohtajahan kertoi jo vuosia sitten patsastelevansa Joensuun torilla. Sieltä voi rahoja heitellä suhareille.
Sinällääntuon firman taustat ovat kiintoisia jo parissakin sukupolvessa. Ilman firmaakin
Muuten, mitä tulee mieleen Onkamosta? Rikollisuus.
Kuljetukset
34
1019
Vastaukset
- Anonyymi00002
? Mitä meinaat
- Anonyymi00035
Kulkee
- Anonyymi00040
taxhi bussi timo jussi onni bussi puhj.
- Anonyymi00003
Timole valittakkee kysykee vankka kokemus kuntii kalusto ostoksista!?
- Anonyymi00004
Kun hallitsee asiakaspalvelun ja liikennesäännöt niin kyllä noilla kahdella opilla pärjää pitkälle
- Anonyymi00005
Palavelu auto esto van olko se osto.
- Anonyymi00031
Anonyymi00005 kirjoitti:
Palavelu auto esto van olko se osto.
PUHj raha asioissa miettiskä
- Anonyymi00041
enne kävelöö kun ottaa kuletus palaveluja järveläisiltä neuvomaan kovii neuvotusta hyvä tuloo timmosii ne on
- Anonyymi00006
Hyvähän tuo on, jotta kunnan rajan toisella puolella arvostetaan edes pikkuisen yrittäjiä. Ja fiksua vaan jotta yrittäjät siirtyy pois tältä kylältä, kuoleepahan vielä pikkuisen nopeammin koko käpykylä ettei tartte niin pitkään enää kitua.
- Anonyymi00007
Kunta ei ois suana ostoo pala velu aatooka 90luvulla taksi valitti puhj tuotti tulosta puhj.
- Anonyymi00008
Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.
Puhj. iän ratkasoo timo tietää jos ketä kiinnostaa hänen luennot laskelmat.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.
Erkile oli velekoo eläkeläises haukku eläkee sai 30 vuott haukkunna jäläkeen maksetut kuitit talessa viellää.
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.
pitäkee kahvi tauko yorilla
- Anonyymi00032
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhj. iän ratkasoo timo tietää jos ketä kiinnostaa hänen luennot laskelmat.
ölönen on onkamo tieto toimisto
- Anonyymi00010
Hyvähän se on ulista kun eivät tehneet edes tarjouksia kun talous siinä kunnossa, mitä tulee kiteeseen niin heitä on syytetty siellä jo nyt sopimusrikkomuksista, saa nähdä miten käy.. peiliin kun katsoo niin saattaa syylinen löytyä. Mutta parempihan se on ulista ja kerjätä sääliä.
- Anonyymi00011
Tohmajäreelä taksit kemie ties kaiken olivat tietävinään velattii ei käyneet maksamassa ite piti piä paskan levittäjii kuka halukas palaveluja käyttämään ölönen timo jormareino
- Anonyymi00013
Saavatkohan tämän palstan kirjoituksista apteekissakaan enää selvää ?
- Anonyymi00014
Martta kahviossa kaivole tarvihe parempoo!
- Anonyymi00017
Tuota samaa ihmetellyt. Onko nuo samanlaisia livenäkin, oliko virhe muuttaa Tohmajärvelle?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuota samaa ihmetellyt. Onko nuo samanlaisia livenäkin, oliko virhe muuttaa Tohmajärvelle?
Puhjohtajii kuunteloo pois muuttmielessä tärkeeestä kylästä.
- Anonyymi00024
Palavelu jos ystä vällistä hintakkaa ou paha tohmajär vellä riittää loka poikii.
- Anonyymi00033
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuota samaa ihmetellyt. Onko nuo samanlaisia livenäkin, oliko virhe muuttaa Tohmajärvelle?
tohmajärvelä osataan viättee asiala kun asialla toiste asioila
- Anonyymi00015
Asiakas palvelu tohmajärvvelä terveisii ajetaan.
- Anonyymi00042UUSI
kyylätään vasikoijaa lisätään uvellaan otatellaan niin on sisko ol aikonaa sisko ja timo puhj.
- Anonyymi00016
Kierrätys laatikosta käykee aku ankka
- Anonyymi00019
Kuumakalle yrittäjä.
- Anonyymi00020
Sitte kehutaan leviästi ihteesä paikkallis lehissä kuvan kanssa
- Anonyymi00021
1000 euroo kuka muutta tohmajärvelle entä sitte?
- Anonyymi00023
Ajuja on va kumpaan suuntaan,
- Anonyymi00026
Wiikkoo mänis kahvitellessa .
- Anonyymi00025
Luuloko yrittäjät tohmajärvellä jos turistii sinutellaan jotta se tuloo toiste hyvä kuuluu kauas paha kello kauemmas
- Anonyymi00037
Ihme juttu että kunnan olisi pitänyt ylimääräistä maksaa jo sovitusta hommasta, vaikka kyllähän kunta näköjään makselee muillekin ylimääräisiä niin eikö olleet kunnanvaltuuston suosiossa ?
- Anonyymi00038
Miinuksella koko yritys niin ei tuosta kunta mitään hyödy joutaa mennä kiteen riesaksi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62885
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37571
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446