Kuljetukset

Anonyymi-ap

Näemmä Tohmajärvellä kuskaillut yhtiö ulisee, kun kunnan tukiaisia ei tipu. Arvelivat olevansa kunnan elättejä.
No, Kiteellä ilmeisesti pistettiin ilmaista rahaa. Sikäläinen kaupunginjohtajahan kertoi jo vuosia sitten patsastelevansa Joensuun torilla. Sieltä voi rahoja heitellä suhareille.
Sinällääntuon firman taustat ovat kiintoisia jo parissakin sukupolvessa. Ilman firmaakin
Muuten, mitä tulee mieleen Onkamosta? Rikollisuus.

34

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      ? Mitä meinaat

      • Anonyymi00035

        Kulkee


      • Anonyymi00040

        taxhi bussi timo jussi onni bussi puhj.


    • Anonyymi00003

      Timole valittakkee kysykee vankka kokemus kuntii kalusto ostoksista!?

    • Anonyymi00004

      Kun hallitsee asiakaspalvelun ja liikennesäännöt niin kyllä noilla kahdella opilla pärjää pitkälle

      • Anonyymi00005

        Palavelu auto esto van olko se osto.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Palavelu auto esto van olko se osto.

        PUHj raha asioissa miettiskä


      • Anonyymi00041

        enne kävelöö kun ottaa kuletus palaveluja järveläisiltä neuvomaan kovii neuvotusta hyvä tuloo timmosii ne on


    • Anonyymi00006

      Hyvähän tuo on, jotta kunnan rajan toisella puolella arvostetaan edes pikkuisen yrittäjiä. Ja fiksua vaan jotta yrittäjät siirtyy pois tältä kylältä, kuoleepahan vielä pikkuisen nopeammin koko käpykylä ettei tartte niin pitkään enää kitua.

    • Anonyymi00007

      Kunta ei ois suana ostoo pala velu aatooka 90luvulla taksi valitti puhj tuotti tulosta puhj.

      • Anonyymi00008

        Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.

        Puhj. iän ratkasoo timo tietää jos ketä kiinnostaa hänen luennot laskelmat.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.

        Erkile oli velekoo eläkeläises haukku eläkee sai 30 vuott haukkunna jäläkeen maksetut kuitit talessa viellää.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan. Tuosta saa selvää Erkkikään.

        pitäkee kahvi tauko yorilla


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Puhj. iän ratkasoo timo tietää jos ketä kiinnostaa hänen luennot laskelmat.

        ölönen on onkamo tieto toimisto


    • Anonyymi00010

      Hyvähän se on ulista kun eivät tehneet edes tarjouksia kun talous siinä kunnossa, mitä tulee kiteeseen niin heitä on syytetty siellä jo nyt sopimusrikkomuksista, saa nähdä miten käy.. peiliin kun katsoo niin saattaa syylinen löytyä. Mutta parempihan se on ulista ja kerjätä sääliä.

    • Anonyymi00011

      Tohmajäreelä taksit kemie ties kaiken olivat tietävinään velattii ei käyneet maksamassa ite piti piä paskan levittäjii kuka halukas palaveluja käyttämään ölönen timo jormareino

    • Anonyymi00013

      Saavatkohan tämän palstan kirjoituksista apteekissakaan enää selvää ?

      • Anonyymi00014

        Martta kahviossa kaivole tarvihe parempoo!


      • Anonyymi00017

        Tuota samaa ihmetellyt. Onko nuo samanlaisia livenäkin, oliko virhe muuttaa Tohmajärvelle?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tuota samaa ihmetellyt. Onko nuo samanlaisia livenäkin, oliko virhe muuttaa Tohmajärvelle?

        Puhjohtajii kuunteloo pois muuttmielessä tärkeeestä kylästä.


      • Anonyymi00024

        Palavelu jos ystä vällistä hintakkaa ou paha tohmajär vellä riittää loka poikii.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tuota samaa ihmetellyt. Onko nuo samanlaisia livenäkin, oliko virhe muuttaa Tohmajärvelle?

        tohmajärvelä osataan viättee asiala kun asialla toiste asioila


    • Anonyymi00015

      Asiakas palvelu tohmajärvvelä terveisii ajetaan.

      • Anonyymi00042
        UUSI

        kyylätään vasikoijaa lisätään uvellaan otatellaan niin on sisko ol aikonaa sisko ja timo puhj.


    • Anonyymi00016

      Kierrätys laatikosta käykee aku ankka

    • Anonyymi00019

      Kuumakalle yrittäjä.

    • Anonyymi00020

      Sitte kehutaan leviästi ihteesä paikkallis lehissä kuvan kanssa

    • Anonyymi00021

      1000 euroo kuka muutta tohmajärvelle entä sitte?

      • Anonyymi00023

        Ajuja on va kumpaan suuntaan,


      • Anonyymi00026

        Wiikkoo mänis kahvitellessa .


    • Anonyymi00025

      Luuloko yrittäjät tohmajärvellä jos turistii sinutellaan jotta se tuloo toiste hyvä kuuluu kauas paha kello kauemmas

    • Anonyymi00037

      Ihme juttu että kunnan olisi pitänyt ylimääräistä maksaa jo sovitusta hommasta, vaikka kyllähän kunta näköjään makselee muillekin ylimääräisiä niin eikö olleet kunnanvaltuuston suosiossa ?

    • Anonyymi00038

      Miinuksella koko yritys niin ei tuosta kunta mitään hyödy joutaa mennä kiteen riesaksi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe