Kymppi vs Pasanen täällä Thaimaassa

Anonyymi-ap

Viikon noin suurin piirtein analyysi.

Kymppi on koko viikon taputellut Posson tatamiin Senssulin syrjään puskaan piiloon pyrkiessä.

- analyyttisesti tai maalaisjärkisesti osallistumatta -

Akateemikko mahdotonta

5

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hehheh 8)

      Posson taputteluun riittää vallan hyvin se kun pysyttelee vain tosiasioissa ja havainnoissa, jotka eivät ole mielikuvituksen tuotetta.

      Kuten joku täällä kertonut useasti, on psykologisesti mielenkiintoista lukea Posson aivotuksia, jotka ovat kotoisin jostakin toisesta todellisuudesta taikka informaatiota Utopia- nimiseltä planeetalta.

      Hänelle tavallisen miehen elämä on aivan käsittämätön ja kateutensa on sillä tasolla ettei hän usko kenelläkään olevan vaimoa, taloa tai autoa, koska hänelläkään ei ole j hän on kuitenkin Master of The Universe omasta ja äitinsä mielestä.

      Noista kummallisista Posson aivoituksista on tiedonjanoiselle se hyöty että kun lukee ensin Posson version niin sen jälkeen tulee usein tarkistettua asioiden todellinen laita, eli tulee kehitettyä yleissivistystä.

      Akateeminen toinen vaimoni oli kova väittelemään akateemisessa hengessä asioista jos toisista, mutta varsin usein hän jäi hopealle ja kävi ilmi että hyvä logiikka ja kokemus vie pidemmälle kuin korkeinkaan koulutus.

      Hän ei työelämässä koskaan pyrkinyt koulutustaan vastaaville aloille mutta pääsi koulutuksensa ansiosta hyvään vakanssiin, ennenkuin luopui siitä ja keskittyi yksityiselle sektorille nykyiseksi yrittäjäksi ja johtajaksi omistamaansa soteen liittyvään laitokseen.

      Sillä rouvalla on noin viisinkertainen omaisuus minuun verrattuna. Perittyä.

      Lueskelin historiaa ja tiedejulkaisuja 2006 vuodesta alkaen ihan omaksi iloksi ja koska ne kiinnostaa edelleen. Historia- lehden kestotilaaja olen edelleen ja siinä on laatua siinä lehdessä.

      2010

      • Anonyymi00002

        Juu hienoa että olet, mutta kommenttisi oli täysin odotettavissa, muista aina että ladan voi viedä paaliin, mutta osakaslaina mies on sitä lopun elämäänsä.


      • Anonyymi00003

        Niin, missäpä sinä olisit koskaan jäänyt hopealle ja omaisuusasia oli tärkeä kertoa.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin, missäpä sinä olisit koskaan jäänyt hopealle ja omaisuusasia oli tärkeä kertoa.

        Minulla ei ole suurta menestystä missään lajissa. Suurin virallinen menestys jäi junioritasolle.

        Urheilussa menestystä mitataan saavutuksilla, joista kertoo kisamenestys.
        Mitalit ja ennätykset tallentuu urheiluhistorian kirjoihin ja kansiin sekä wikipedioihin.

        Talouspuolella menestystä mitataan elintasossa, rahassa ja omaisuudessa. Näkyy tulorekistereissä. Jos on tyytyväinen omaan elintasoonsa se tarkoittaa sitä että rahat riittää siihen millaista elämää haluat elää.

        Jos et ole tyytyväinen elintasoosi, se harvemmin on muissa se vika. Tyytymättömyys omaan tilanteeseen ilmenee sinun tapauksessa järjettömänä kateutena, eikä se oma elintasosi parane siten todellakaan suunsoitolla eikä puhumalla höpöjä osakaslainoista.

        Sinun elintasosi ei ole hyvä. Tulosi riittää vain halpaan vuokra-asuntoon ja välttävään ravintoon. Ei mihinkään muuhun.

        Kun vielä olet rapakunnossa, et voi nauttia ilmaisistakaan harrastuksista kuten luonnossa liikkumisesta, patikoimisesta, retkeilystä etkä muustakaan.

        Epäsosiaalisena ihmisenä et voi nauttia ihmisten seurasta etkä sosiaalisesta kanssakäymisestä ja vielä kun sokerina pohjalla se jopo ei keuli, niin olet mies joka vaan syö, paskoo, jäkättää ja mäkättää netissä.

        Tuosta ei erakon elintaso mene huonommaksi. Ruoanlaittokaan ei sinua kiinnosta. Kuntosi lienee niin huono että perunankuoriminenkin on ylivoimainen rasti.

        2010


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Minulla ei ole suurta menestystä missään lajissa. Suurin virallinen menestys jäi junioritasolle.

        Urheilussa menestystä mitataan saavutuksilla, joista kertoo kisamenestys.
        Mitalit ja ennätykset tallentuu urheiluhistorian kirjoihin ja kansiin sekä wikipedioihin.

        Talouspuolella menestystä mitataan elintasossa, rahassa ja omaisuudessa. Näkyy tulorekistereissä. Jos on tyytyväinen omaan elintasoonsa se tarkoittaa sitä että rahat riittää siihen millaista elämää haluat elää.

        Jos et ole tyytyväinen elintasoosi, se harvemmin on muissa se vika. Tyytymättömyys omaan tilanteeseen ilmenee sinun tapauksessa järjettömänä kateutena, eikä se oma elintasosi parane siten todellakaan suunsoitolla eikä puhumalla höpöjä osakaslainoista.

        Sinun elintasosi ei ole hyvä. Tulosi riittää vain halpaan vuokra-asuntoon ja välttävään ravintoon. Ei mihinkään muuhun.

        Kun vielä olet rapakunnossa, et voi nauttia ilmaisistakaan harrastuksista kuten luonnossa liikkumisesta, patikoimisesta, retkeilystä etkä muustakaan.

        Epäsosiaalisena ihmisenä et voi nauttia ihmisten seurasta etkä sosiaalisesta kanssakäymisestä ja vielä kun sokerina pohjalla se jopo ei keuli, niin olet mies joka vaan syö, paskoo, jäkättää ja mäkättää netissä.

        Tuosta ei erakon elintaso mene huonommaksi. Ruoanlaittokaan ei sinua kiinnosta. Kuntosi lienee niin huono että perunankuoriminenkin on ylivoimainen rasti.

        2010

        Hyvin olet menestynyt oireiluissasi tällä palstalla, olet saanut myötäilijöitä ja faneja.

        Olet huipputyyppi, seurassasi on varmasti riemukasta olla.

        Osaat seisoa yhdellä kädellä, jopa myös jalalla.

        Arvostelet ja luokittelet kaikki ihmiset sinun ollen aina oikeassa ja parempi ihminen, siksi sinä harjoittelet kolmatta perhe-elämää.

        Jätit tyttäresi hänen ollen vauva ..... akateemiselle multimiljonäärille.

        Koska perit exäsi äidin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      729
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe