Viikon noin suurin piirtein analyysi.
Kymppi on koko viikon taputellut Posson tatamiin Senssulin syrjään puskaan piiloon pyrkiessä.
- analyyttisesti tai maalaisjärkisesti osallistumatta -
Akateemikko mahdotonta
Kymppi vs Pasanen täällä Thaimaassa
5
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hehheh 8)
Posson taputteluun riittää vallan hyvin se kun pysyttelee vain tosiasioissa ja havainnoissa, jotka eivät ole mielikuvituksen tuotetta.
Kuten joku täällä kertonut useasti, on psykologisesti mielenkiintoista lukea Posson aivotuksia, jotka ovat kotoisin jostakin toisesta todellisuudesta taikka informaatiota Utopia- nimiseltä planeetalta.
Hänelle tavallisen miehen elämä on aivan käsittämätön ja kateutensa on sillä tasolla ettei hän usko kenelläkään olevan vaimoa, taloa tai autoa, koska hänelläkään ei ole j hän on kuitenkin Master of The Universe omasta ja äitinsä mielestä.
Noista kummallisista Posson aivoituksista on tiedonjanoiselle se hyöty että kun lukee ensin Posson version niin sen jälkeen tulee usein tarkistettua asioiden todellinen laita, eli tulee kehitettyä yleissivistystä.
Akateeminen toinen vaimoni oli kova väittelemään akateemisessa hengessä asioista jos toisista, mutta varsin usein hän jäi hopealle ja kävi ilmi että hyvä logiikka ja kokemus vie pidemmälle kuin korkeinkaan koulutus.
Hän ei työelämässä koskaan pyrkinyt koulutustaan vastaaville aloille mutta pääsi koulutuksensa ansiosta hyvään vakanssiin, ennenkuin luopui siitä ja keskittyi yksityiselle sektorille nykyiseksi yrittäjäksi ja johtajaksi omistamaansa soteen liittyvään laitokseen.
Sillä rouvalla on noin viisinkertainen omaisuus minuun verrattuna. Perittyä.
Lueskelin historiaa ja tiedejulkaisuja 2006 vuodesta alkaen ihan omaksi iloksi ja koska ne kiinnostaa edelleen. Historia- lehden kestotilaaja olen edelleen ja siinä on laatua siinä lehdessä.
2010- Anonyymi00002
Juu hienoa että olet, mutta kommenttisi oli täysin odotettavissa, muista aina että ladan voi viedä paaliin, mutta osakaslaina mies on sitä lopun elämäänsä.
- Anonyymi00003
Niin, missäpä sinä olisit koskaan jäänyt hopealle ja omaisuusasia oli tärkeä kertoa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, missäpä sinä olisit koskaan jäänyt hopealle ja omaisuusasia oli tärkeä kertoa.
Minulla ei ole suurta menestystä missään lajissa. Suurin virallinen menestys jäi junioritasolle.
Urheilussa menestystä mitataan saavutuksilla, joista kertoo kisamenestys.
Mitalit ja ennätykset tallentuu urheiluhistorian kirjoihin ja kansiin sekä wikipedioihin.
Talouspuolella menestystä mitataan elintasossa, rahassa ja omaisuudessa. Näkyy tulorekistereissä. Jos on tyytyväinen omaan elintasoonsa se tarkoittaa sitä että rahat riittää siihen millaista elämää haluat elää.
Jos et ole tyytyväinen elintasoosi, se harvemmin on muissa se vika. Tyytymättömyys omaan tilanteeseen ilmenee sinun tapauksessa järjettömänä kateutena, eikä se oma elintasosi parane siten todellakaan suunsoitolla eikä puhumalla höpöjä osakaslainoista.
Sinun elintasosi ei ole hyvä. Tulosi riittää vain halpaan vuokra-asuntoon ja välttävään ravintoon. Ei mihinkään muuhun.
Kun vielä olet rapakunnossa, et voi nauttia ilmaisistakaan harrastuksista kuten luonnossa liikkumisesta, patikoimisesta, retkeilystä etkä muustakaan.
Epäsosiaalisena ihmisenä et voi nauttia ihmisten seurasta etkä sosiaalisesta kanssakäymisestä ja vielä kun sokerina pohjalla se jopo ei keuli, niin olet mies joka vaan syö, paskoo, jäkättää ja mäkättää netissä.
Tuosta ei erakon elintaso mene huonommaksi. Ruoanlaittokaan ei sinua kiinnosta. Kuntosi lienee niin huono että perunankuoriminenkin on ylivoimainen rasti.
2010 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulla ei ole suurta menestystä missään lajissa. Suurin virallinen menestys jäi junioritasolle.
Urheilussa menestystä mitataan saavutuksilla, joista kertoo kisamenestys.
Mitalit ja ennätykset tallentuu urheiluhistorian kirjoihin ja kansiin sekä wikipedioihin.
Talouspuolella menestystä mitataan elintasossa, rahassa ja omaisuudessa. Näkyy tulorekistereissä. Jos on tyytyväinen omaan elintasoonsa se tarkoittaa sitä että rahat riittää siihen millaista elämää haluat elää.
Jos et ole tyytyväinen elintasoosi, se harvemmin on muissa se vika. Tyytymättömyys omaan tilanteeseen ilmenee sinun tapauksessa järjettömänä kateutena, eikä se oma elintasosi parane siten todellakaan suunsoitolla eikä puhumalla höpöjä osakaslainoista.
Sinun elintasosi ei ole hyvä. Tulosi riittää vain halpaan vuokra-asuntoon ja välttävään ravintoon. Ei mihinkään muuhun.
Kun vielä olet rapakunnossa, et voi nauttia ilmaisistakaan harrastuksista kuten luonnossa liikkumisesta, patikoimisesta, retkeilystä etkä muustakaan.
Epäsosiaalisena ihmisenä et voi nauttia ihmisten seurasta etkä sosiaalisesta kanssakäymisestä ja vielä kun sokerina pohjalla se jopo ei keuli, niin olet mies joka vaan syö, paskoo, jäkättää ja mäkättää netissä.
Tuosta ei erakon elintaso mene huonommaksi. Ruoanlaittokaan ei sinua kiinnosta. Kuntosi lienee niin huono että perunankuoriminenkin on ylivoimainen rasti.
2010Hyvin olet menestynyt oireiluissasi tällä palstalla, olet saanut myötäilijöitä ja faneja.
Olet huipputyyppi, seurassasi on varmasti riemukasta olla.
Osaat seisoa yhdellä kädellä, jopa myös jalalla.
Arvostelet ja luokittelet kaikki ihmiset sinun ollen aina oikeassa ja parempi ihminen, siksi sinä harjoittelet kolmatta perhe-elämää.
Jätit tyttäresi hänen ollen vauva ..... akateemiselle multimiljonäärille.
Koska perit exäsi äidin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284729- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550