Maailma vei meidän ystävyys

Anonyymi-ap

Logo
Valikko
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat

Aihealueet

Tunteet
Ikävä
Yhteiskunta tuhosi ystävyyden

Anonyymi-ap
2026-05-30 00:15:13
Ilmoita
On edelleen ikävä minun lapsuuden ystävää ja jouduin laittaa välit poikki, kun olin jotain 25 vuotias! Koska meillä oli valtava ikäero ja olimme erisukupuolisia keskenään! Anteeksi, että jouduin laittamaan välit poikki!! Olit ehdottomasti lapsuudessani paras ystäväni!!! Yhteiskunta EI hyväksynyt meidän ystävyyttä... En voinut silloin sinulle selittää syytä. Mutta se oli ainut keino pelastaa sinun elämäsi!!!

Hän oli lapsena minun paras ystäväni!! Meillä oli vain ikäeroa!! Minä olin vasta päiväkoti-ikäinen kun hän oli jo teini ja yläkoulussa!!! Tutustuin häneen, koska hänen sisar oli samassa ammattikoulussa kuin vanhempani oli. Hänestä tuli aluksi vanhempani ystävä ja ajan mittaan tuli minun ystäväksi!!

Niin kauan kun olin lapsi ja nuori. Me saatiin olla rauhassa ystäviä!! Mutta kun lopetin ammattikoulun niin aloin kuulemaan kaikkea saastaa hänen ja minun ystävyydestä!! Minulle tuputettiin Maijan tarina kirja luettavaksi!!!

Vain koska minun paras ystäväni oli jo teini-ikäinen, kun minä olin vasta päiväkoti-ikäinen!!!

Vain koska meillä oli valtava ikäero!! Ja emme olleet samaa sukupuolta...

Ihan kuin teini-ikäinen EI voisi olla päiväkoti-ikäisen ystävä!!

Tai aikuinen ihminen teinin paras ystävä!!!

Aivan sairaita vihjaaluita sain kuunnella meidän ystävyydestä, vaikka ikinä emme olleet kahdestaan kotona kun aina oli vanhempani kotona ja hän ei olisi ikinä antanut minulle pahaa tapahtua!!!

Ei ikinä!!! Jutut muka jotain väärää meidän ystävyydestä tapahtuneesta loppui, kun uhkasin tehdö rikos ilmoituksen siitä, että minun lapsuuden parasta ystävää syytettiin oikeastaan rikoksesta minua kohtaan, jota EI ikinä tapahtunut!! Hän EI ikinä tehnyt minulle mitäån pahaa lapsena tai nuorena. Hän ei ikinä yrittänyt saada minua tekemään mitään mitä lapsi tai nuoren EI pidä tehdä paljon vanhemman ihmisen kanssa....

Ihmiset eivät uskoneet, ettei hän koskaan tehnyt minulle pahaa... Eikä ole ole mikään rikollinen, joka tykkää lapsista tai nuorista!!!

Hän halusi olla minulle vain ystävä EI ikinä mitåån muuta...

Ihmiset eivät uskoneet minua, vaikka puolustin häntä!!!

Ainut keino pelastaa hänet. Oli laittaa ystävyyden poikki!!!

Olin jotain 25 vuotias, kun oli aivan pakko laittaa minua paljon vanhempaan erisukupuolen kuin minä välit poikki!!! Koska jos olisimme jatkaneet ystävyyttä. Se olisi tuhonnut hänen elämänsä täysin!!! Asia olisi mennyt eteenpäin eikä minua oltaisi ikinä uskottu, ettei hän koskaan halunnut minulta mitään muuta kuin ystäväni olla!!! Hänelle olisi tullut rikosrekisteri merkintä. Eikä hän voisi ikinä tehdä työtä missä tarvitaan puhdas rikosrekisteri esimerkiksi työt lasten parissa!!!

Se oli raskas päätös laittaa ystävyys poikki!

MUTTA SE OLI AINUT KEINO PELASTAA HÄNEN TULEVAISUUDEN JA MAINEEN!!!

TYPERÄT IHMISET EIVÄT VOINEET USKOA, ETTÄ JOS ON ISO IKÄERO ERISUKUPUOLLISILLA, ETTEI TOINEN HALUA JOTAIN VÄÄRÄÄ JA KIELLETTYÄ TEHDÄ PALJON NUOREMMAN KANSSA!!!!

Typerät Ihmiset tuhosivat minun lapsuuden ystävyyden vain, koska meillä oli valtava IKÄERO ja olimme erisukupuolisia!!!!!

Ihmiset vihasivat, kun olin saanut AIDON ystävyyden lapsena ja päättivät tuhota sen keksimällä kaikkea sairaita asioita. Mitä muka minua paljon vanhempi ystävä halusi minulle tehdä tai oli tehnyt!!!!!

Ihmiset eivät uskoneet, kun puolustin ystävääni ja sanoin, ettemme ikinä olleet minun lapsuuden kotona kahdestaan; kun aina oli vanhempani kotona, kun ystävääni kävi!!!

Aivan sairas on maailma, kun tuhosi minun lapsuuden ystävyyden!!!

Vihaan heitä; jotka tuhositte!! Miksi voitte minulta lapsuuden tärkeän ystävän???

Miksi olen muka niin ällöttävä, etten ole ystävyyden arvoinen ihminen!!!

Tai miksi aina luullaan että päiväkoti-ikäinen ja teini-ikäisistä erisukupuolesta ei voi tulla aitoja ystäviä! Ja ettei ikinä minua paljon vanhempi halunut mitään kiellettyä minulta!!!!

Maailma on tosi sairas paikka, kun aina epäillään ja syytetään, jos IKÄERO on valtava...

Miksi meidän ystävyydestä tuli ongelma kun hänestä tuli aikuinen ja minä olin vasta alakoulussa silloin???

Miksi yhteiskunta luuli, että ystäväni haluaa jotain kiellettyä minulta ja tuputti Maijan tarina kirjaa luettavaksi!!!

Te jotka luulitte että ystäväni oli paha ihminen!! Te olette täysin kieroon kasvaneet.. Ei kaikki aikuiset halua tehdä mitään kiellettyä alakoulu ikäiselle tai kun nuorempi kasvaa ja tulee teiniksi ja nuoreksi!!! Miksi aina luullaan, että jos on valtava ikäero erisukupuolen kanssa, että lapsella tai nuorelle paljon vanhempi haluaa kiellettyjä asioita!

Jos olisin voinut olisin tehnyt silloin teistä todellakin rikosilmoituksen, koska teidän sairaat puheet melkein tuhosi minun ystäväni tulevaisuuden!! Entä sitten minun maine?? Ette koskaan sitä tajunnut, etten koskaan ollut kahdestaan ystäväni kanssa ja aina oli vanhempani kotona!Teidän puheet ovat iljettäviå,. Saisitte hävetä

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
        Ikävä
        34
        3976
      2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
        Joensuu
        13
        1899
      3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
        Ikävä
        63
        1364
      4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
        Maailman menoa
        95
        1296
      5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
        Ikävä
        68
        1185
      6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
        Kotimaiset julkkisjuorut
        5
        1031
      7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
        Ikävä
        47
        941
      8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
        Kaste
        333
        914
      9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
        Ikävä
        26
        901
      10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
        Ikävä
        39
        892
      Aihe