Immu Fight Night on Suomen suurin ja kovatasoisin kamppailu-urheiluilta, jossa yhdistyvät huipputason ottelut, viihde ja areenan räjäyttävä tunnelma. Häkkiin nousee joukko kotimaisia ja kansainvälisiä kamppailu-urheilun tähtiä, jotka tarjoavat yleisölle unohtumattoman illan täynnä vauhtia, tunnetta ja kovia kohtaamisia. Illan otteluparit julkistetaan myöhemmin.
Kovat on puheet. Kovatasoisimmassa ottelussa Immu kohtaa Tarja Halosen ja muut on vaparipaskaa
Immu Fight Night
8
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vapaaottelu on kamppailulajien sähly.
- Anonyymi00002
Ice Cage, teinitapahtuma
Immu Fight Night, aikuisille
Konsepti on kuitenkin samaa paskaa pellematseineen - Anonyymi00003
Valavuori väittää saavansa matsista enemmän rahaa kuin kukaan suomalainen kamppailu-urheilija ikinä
Eli siis satoja tuhansia
Mikä on ollut suurin palkkio? Heleniuksen Joshua tai Wilder ottelusta saama - Anonyymi00004
Onko seuraava huippumatsi Valavuori vs Pottukoira?
- Anonyymi00005
Aika hyvä pakina Valavuoresta
Aleksi Valavuori sai turpaansa – varjoaan pelännyt mies | Aitio https://share.google/VJhLHYRK0UDEbYDgg - Anonyymi00006
Tatlikin haluaa näihin gameihin
– Olen pitänyt itseäni hyvässä kunnossa, en huippukaverien kanssa, mutta viisi kuukautta riittää, että olen hyvällä tasolla ketä tahansa vastaan Suomessa, Tatli vannoo.
Onkohan sillä rahat finito- Anonyymi00008
Vastasit itse omaan kysymykseesi: aivan varmana on
:D
- Anonyymi00007
Tatli vs Muhis
Make it happen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482