Noloa liikkua yksin, kun ihmiset näkee, ettei minulla ole ketään!
Noloa liikkua yksin!
22
412
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se ole noloa. Liiku itsevarmasti. Ryhti kuntoon ja hymyile :)
- Anonyymi00004
Aina hymyilee leveästi kun tulee joku idiootti näkösälle.
- Anonyymi00012UUSI
Taitaa tää Ap olla taas yks näitä perustrollaajia eli keksitty joku aihe mistä kirjoitetaan viestejä toinen toisensa perään.
Tällä trollilla aiheena on sinkkuus joka on nyt niin kauhean hävettävää. 🤓😂 täällähän ei kannata näitä juttuja kovin vakavasti ottaa tuedätre varmaan. 🙃 - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taitaa tää Ap olla taas yks näitä perustrollaajia eli keksitty joku aihe mistä kirjoitetaan viestejä toinen toisensa perään.
Tällä trollilla aiheena on sinkkuus joka on nyt niin kauhean hävettävää. 🤓😂 täällähän ei kannata näitä juttuja kovin vakavasti ottaa tuedätre varmaan. 🙃Samaa mietin.
Ja vielä pitemmälle
Että onko ap vaan huonossa suhteessa oleva säälittävä ja ilkeä ihmistrolli
Vai maksaako mediamiljardöörit joillekin jotta heidän alustat tuottaisi rahaa ja miehet saisivat palkatonta työtä naisilta jatkossakin - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samaa mietin.
Ja vielä pitemmälle
Että onko ap vaan huonossa suhteessa oleva säälittävä ja ilkeä ihmistrolli
Vai maksaako mediamiljardöörit joillekin jotta heidän alustat tuottaisi rahaa ja miehet saisivat palkatonta työtä naisilta jatkossakinTämäpä muuten erittäin mielenkiintoinen näkökulma. Olen usein miettinyt samaa koska tuntuu omituiselta tämä suomi24 tapa olla poistamatta näitä selviä trollausaloituksia koska ne keräävät eniten vastauksia ja katselukertoja.
Mutta onko täälläkin jotain mainostuloja jotka muodostuvat katselu- ja viestimääristä? Hyvin arveluttava ja väärä toimintamalli tuottaa pahaa mieltä lukijoille ja toisille taas riemua ja ilkeätä vahingonilosta.
- Anonyymi00002
Mistä hitosta ne ihmiset tietävät tuollaista. Eivät parisuhteessa olevatkaan ole mitään yhteenkasvaneita kaksosia, jotka eivät pariuduttuaan koska kulje enää missään yksinään.
- Anonyymi00003
Höpö,höpö.Vain ilkeät ihmiset niin ajattelee.
- Anonyymi00005
Onhan se nyt noloa kenenkään liikkua sinkun seurassa. Leimaantuu vielä itsekin vialliseksi.
- Anonyymi00006
Just tää. Ja yleensä sinkut yrittää iskeä muiden puolisoita.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just tää. Ja yleensä sinkut yrittää iskeä muiden puolisoita.
Kyllä ja ihan aina!
- Anonyymi00017UUSI
Ei sinkkuus ole mikään vika!!
Melkein takis mieli huutaa: Äly hoi älä jätä!!
Sinkkuus voi olla tietoinen valinta jos sellaista itselle sopivaa ei ole löytynyt. Eikä se ole mikään kummallinen asia. Vai onko joku oikeesti sitä mieltä ett jos ei muita sopivia löydy niin ota kuka tahansa myös sellainen joka tekee elämästäsi helvettiä ja sitten kärsit joka ainoa päivä?!
Nämä aloitukset on taas jonkun mielisairaan vähä-älyisen trollin tuotoksia joilla ei päässä sen vertaa järkeä että tajuais tuonkin aloituksen täysin typeräksi. - Anonyymi00018UUSI
Onko sulla muita vaikeuksia kuin älykkyyden puute?
- Anonyymi00019UUSI
Viallisuus on jotain aivan muuta kuin sinkkuus ja se on asia mikä pitäis trollinkin tietää. Tarpeeksi vajaaälyinen ei tietty tajua tuotakaan. 😆
- Anonyymi00008
Oon aina vaa ollu yksin himas ja käyny kaikkialla vaan yksib. Nuorempana mulla oli sosiaalista elämää ja olis nykyäänkin mutta oon mieluummin yksin kotona
- Anonyymi00009
Suurimmalla osalla suomalaisista ei ole ketään, he kulkevat "Walking dead" Ilmeellä vuosia, he oppivat selviytymään itsekseen. Mutta kuollut sydän ja puoli kuolleet tottumukset tekevät elämästä lähinnä selviytymistaistelun, vaikka moni hehkuttaakin omaa vapauttaan, rollaattorin kanssa itsekseen kaupungin vuokrayksiössä kaurapuuroa siemaillen, saattaa maistua voisilmänkin kanssa karulta. Kannattaa tarttua toisen ihmisen ojennettuun auttavaan käteen, ja elää edes hetki ihmisarvoista elämää, elämään kuuluu huvipuistot, eläintarhat, musiikkitapahtumat, ensisuudelma, makaroonilaatikko runsaalla juusto kuorrutuksella, kesä illan uimaretki ilman uima-asua, lämmin juoma talvipakkasella, pusu punaiselle poskelle, halkaistu yhteinen kreippi, aamuiset jäsenten oikaisut ja syys iltojen kädet vyötärön ympärillä hellyys hetket.
https://www.youtube.com/watch?v=_vt6k5DBecI&list=RD_vt6k5DBecI&start_radio=1 - Anonyymi00010
Minä kai ajattelen että kaikki ajattelee minusta että tuo on sinkku eli saatavilla 🤪
- Anonyymi00011
Tuo on ainoastaan korvien välissä. Oikeasti ketään ei kiinnosta, käveletkö tuolla vapaana vai varattuna. Mieluummin vapaana ja onnellisena kuin surkeana suhdevankilassa.
- Anonyymi00013UUSI
On sulla ongelmat
- Anonyymi00015UUSI
Noloa on ainoastaan tehdä provoavia aloituksia keskustelupalstoille.
Liikkua, mutta missä sä liikut? Joku pieni paikkakunta? Ei täällä suuremmissa tiedetä kuka on perhellinen kuka sinkku. Paitsi tiedän mä, että kirjastokaveri ja hömpsäntuusa on myös sinkkuja. Voitas perustaa vaikka joku ätmien kerho, mutta taitas olla aika hiljasta noitten kanssa. Mä oon totunu enempi puhuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122389Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062014Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461508Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251417Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126