Muistan vuosikymmenten takaa sen hetken kun kevätjuhlissa laulettiin suvivirsi ja siitä alkoi kesäloma. Ne kasarin kesät oli aina aurinkoisia, elämä oli seesteistä ja turvallista. Huolta huomisesta ei ollut. Silloin oli vielä Orimattilassakin väkeä iltaisin keskustassa joko istuskelemassa liikkeiden rappusilla, tai autoilemassa. Myös mopojen määrä oli täysin toinen nykyaikaan verrattuna.
Oli Honda Monkeyta, Solifer Suzuki ps:tä, Helkama Raisua ym. Myös kevareita oli paljon, Nykyisin ei juuri kevareita ole enää.
Mutta vieläkö suvivirsi lauletaan koulujen päättäjäisissä? Entäpä vetääkö koululaiset pään täyteen pussikaljalla kuten ennen tehtiin päättäjäisviikonloppuna?
Suvivirsi - Orimattilan koulut?
Anonyymi-ap
3
335
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Suvihirsi olisi hyvä. Sihhen voisi ripustaa kitisijät kesän alussa.
- Anonyymi00002
onko vihreät tehny vielä aloitetta tilapäisestä valiokunnasta että suvivirsi pitää lopettaa? kesänkin vois perua samalla.
- Anonyymi00003
Radiossa oli jonkinlainen äänestys pahaasta kesäbiisistä. Minusta paras kesäbiisi on Suvivirsi, siitä tiesi kesän ja kesäloman alkavaksi, kesän , jota oli pitkän vuoden odotellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481