Kuka tulee mieleesi ensimmäisenä, jos menee hermot, iskee epätoivo tai surettaa?
Ketä ajattelet
15
429
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus.
- Anonyymi00002
Olen surutyön ammattilainen.
Kun läheisiä kuoli, aloin yhtäkkiä kaipaamaan yhtä mun exää. En tiedä, että miksi. Hän toimi vastuuttomasti. Silti surin ja kaipasin samaan aikaan.
Nyt tajusin, että ikävöin sitä versiota, mitä olin silloin. Hullua!
Nyt tälle stoorille tuli päätös. Tuntui pahalta, mutta ok. No hard feelings!
Kun iskee epätoivo, luotan Jumalaan ja itseeni. Ihmisiin kun ei voi luottaa. - Anonyymi00003
🎅
- Anonyymi00005
Varmaan hän jolle ei ikinä soita muuuten.😉
- Anonyymi00009
Eli kaipauksesi kohde?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli kaipauksesi kohde?
Ei vaan yleisesti.Heille yleensä soitetaan sitten kun on hätä,eipä paljon muuten.
- Anonyymi00006
Yhtä miestä, useimmiten ainakin noina heikkoina hetkinä.
- Anonyymi00007
🫵🏻
- Anonyymi00010
🤣 Mistä tiedät, jos täällä on joku maajussi istumassa ulkohuussissa ja kirjoittelee aikansa kuluksi? Vois olla!
- Anonyymi00011
Sitä paitsi, sormella osoittelu on tosi rumaa 🤭
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitä paitsi, sormella osoittelu on tosi rumaa 🤭
Eleillä kommunikointi sallittakoon jos puhe puuttuu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eleillä kommunikointi sallittakoon jos puhe puuttuu.
Miten elehditään, että haluan sun lähelle?
- Anonyymi00008
Edesmennyttä kahta lemmikkiäni.
- Anonyymi00012
Rakkaita, jotka olivat minulle kaikista tärkeimmät, mutta ovat jo mullan alle joutuneet!
- Anonyymi00015
Erästä naista, jolle soittaessani mieleni ollessa maassa sain aina uutta uskoa jaksaa arkea, vaikka itse yleensä valitin tai aiheutin turhia murheita ja paineita hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122629Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112251Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥491619Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166