Kukaan. Kyllä nämä otsikot pitää siitä huolen
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Juuri näin. Puolangalle toivotetaan tervetulleeksi vain kepulaiset ja niistäkin sellaiset jotka ovat hiljaa ja samaa mieltä asioista. Jos et ole kepulainen ja vielä uskallat olla eri mieltä asioista, kannattaa pysyä kaukana.
- Anonyymi00003
Kyllä täällä on hyvä olla.
- Anonyymi00002
Kyllä sinä Raimo jaksat räkyttää kuin kylän koirat.
- Anonyymi00004
Juuri näillä kommenteilla kepulaiset yrittää antaa sen kuvan, että Puolangalla on vain yksi Raimo joka on eri mieltä ja uskaltaa nousta kepua vastaan. Väärässä olet ja pahasti. Kyllä meitä tämän kunnan johtamistyyliin kyllästyneitä alkaa olla jo iso joukko. Ja meidän ei tarvitse käyttää painostusta saadaksemme lisää ihmisiä joukkoomme.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juuri näillä kommenteilla kepulaiset yrittää antaa sen kuvan, että Puolangalla on vain yksi Raimo joka on eri mieltä ja uskaltaa nousta kepua vastaan. Väärässä olet ja pahasti. Kyllä meitä tämän kunnan johtamistyyliin kyllästyneitä alkaa olla jo iso joukko. Ja meidän ei tarvitse käyttää painostusta saadaksemme lisää ihmisiä joukkoomme.
On meitä 2, lisäsi 3 perässä hiihtäjää. Vaaleissa ehdokas voisi saada jopa 5 ääntä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
On meitä 2, lisäsi 3 perässä hiihtäjää. Vaaleissa ehdokas voisi saada jopa 5 ääntä.
Kova on valittajien kannatus, viiden äänen voimalla mesotaan kuin Euroopan omistajat
- Anonyymi00006
Kyllähän kunta ulkopuoliselle alkaa näyttä hullujenhuoneelta. Miten ihmeessä siellä jaksaa kukaan elää ainaisen riidan keskellä. Taitaa olla muuttoautoja jo tilattu jonoksi asti.
- Anonyymi00009
kepuhuijarit aloitti riidat jo 2010. ja siitä lähtien riidelleet kaikkien kanssa. Nyt viimeisenä kuntalaisten kanssa, jota ei voi voittaa.
Kuluneella viikolla uutisia että 308 kuntaa on liikaa, eikä valtiontuet ja varat riitä niitä tekohengittämään. Puolanka ei kelpaa Kainuussa kenellekään, kun tietävät että kepuriitelijät kunnassa. Änkyttäjä Rajala ja lypsäjä Peltola.
- Anonyymi00008
Puolangan voitas ilmoittaa vajakkien kunnaksi!
- Anonyymi00011
Onneksi vajakit sopivat yhden käden sormiin jatkuvine valituksineen kunnan johtoa kohtaan. Voi vain ihmetellä miten vähällä älyllä valituksia sorvataan.
- Anonyymi00012
Orpo sopii siis hyvin mökkeineen sinne...
- Anonyymi00013
Entä jos Puolangallekin saataisiin jättimäinen monitoimihalli houkuttelemaan uusia uudisraivaajia.
Jos Kepu pääsee hallitukseen, asia voitaisiin junailla valtiolta saatavilla tukiaisilla, joista päättäjät saisivat tietysti itselleen pienen korvauksen kulukorvauksina kuten maan tapa on aina ollut julkisessa rakentamisessa, varsinkin demarien johtaessa projektia.- Anonyymi00014
Pitäisikö halli rakentaa 50 cm seurakunnan puolelle valittajien iloksi?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pitäisikö halli rakentaa 50 cm seurakunnan puolelle valittajien iloksi?
Ehdottomasti, mutta kannattaa kaataa ympäriltä puut, jotta ei ole elämäntapavalittajalle piilopaikkaa jonka suojasta pilkistellä.
- Anonyymi00018
Pois täältä halutaan muuttaa
- Anonyymi00019
Kyllähän Langalla on hyvä asua. Ihmiset on mukavia ja auttavaisia 2-3 vasemmistoradikaalia lukuun ottamatta mutta eihän se ole kuin promille asukasmäärästä
- Anonyymi00020
Hyvä täällä on asustella, mukava seurailla valittajien toilailuja, saivat he kuitenkin peräti 5 ääntä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvä täällä on asustella, mukava seurailla valittajien toilailuja, saivat he kuitenkin peräti 5 ääntä.
Puolangan Puolesta-ryhmässä on korkeintaan yksi valtuutettu, joka tanssii näiden parin valittajan pillin tahdissa.
- Anonyymi00022
Puolanka on rutsareiden ja mt-vammaisten mekka. Tietty viimeksimainittu seuraa ensimainitusta.
Näkyvimpinä esimerkkinä on kepulainen pilleristi-tauno. Joka sekoilee milloin mistäkin ja mistään ymmärtämättömänä. Pilleripäissään. Kehui kourallisen ottavan aamulla, päivällä ja illalla. Pillereitä.- Anonyymi00023
Pari hörhö valittajaa kuvittelee olevansa valittajien mekassa, mutta kannatus vaivaiset viisi ääntä!
- Anonyymi00025
Siksikö puolangalla niin paljon olmin näköisiä vamma1s1a?
- Anonyymi00024
Neljä kepuhörhöä tuhoaa kunnan maineen. Saattanut jo roskaluokkaan koko kunnan. Ei ihme että pakomuutto kiihtyy.
https://www.kuntalehti.fi/uutiset/pormestari-antoi-lausunnon-ministerioelle-ja-naein-ei-olisi-pitaenyt-tehdae-arvioi-oikeuskansleri/320865 - Anonyymi00026
Pari vuotta sitten muutin Puolangalle enkä oo katunu. Ois vaen pitäny tulla aiemmin
- Anonyymi00028UUSI
Minä muutin paljon aiemmin sinua.
Nyt minulle on yleisön pyynnöstä langennut entisöintitehtävä: saattaa kunta kepujen jälkeisen ajan rikoksettomaan tilaan ja pois julkisuudesta, jossa kunta näkyy lähinnä rikosuutisten yhteydessä. Samalla olisi tarkoitus päästä eroon myös kuntalaisten omaisuuden hävittämisestä.
Ensimmäinen työvaihe on jo tehty. Pysäytin kolmen miljoonan euron rosvouksen hallintotuomioistuimeen.
Kuten tunnettua, entisöintihommissa ei kannata laskea tunteja. Eikä tässä työssä juuri kädet likaannu.
Tämä kun ei ole käsityötä.
Tämä on aivotyötä. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nyt minulle on yleisön pyynnöstä langennut entisöintitehtävä: saattaa kunta kepujen jälkeisen ajan rikoksettomaan tilaan ja pois julkisuudesta, jossa kunta näkyy lähinnä rikosuutisten yhteydessä. Samalla olisi tarkoitus päästä eroon myös kuntalaisten omaisuuden hävittämisestä.
Ensimmäinen työvaihe on jo tehty. Pysäytin kolmen miljoonan euron rosvouksen hallintotuomioistuimeen.
Kuten tunnettua, entisöintihommissa ei kannata laskea tunteja. Eikä tässä työssä juuri kädet likaannu.
Tämä on aivotyötä.Raivo älä pulputa palturia, pahimmat töppäukset olet tehnyt itse.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tämä on aivotyötä.Jos on aivotyötä, silloin kaikki keput on ulkona kuin linnunpöntöt.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jos on aivotyötä, silloin kaikki keput on ulkona kuin linnunpöntöt.
Sinulla kyllä aivot on tiukasti narikassa.
- Anonyymi00032UUSI
Missä niitä lampaita on kun naisia täällä ei oo näkynyt?
- Anonyymi00033UUSI
Sitä se suolijärven Lehmä-mattikin ihmetteli. Sai kuitenkin lähes äidin ikäisen. Sen puuttuvan lampaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a457932- 57598
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232524Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430