Halusin vain sanoa

Anonyymi-ap

Että on muuten aivan vit nmoinen ikävä!

16

570

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketä sulla on ikävä,aika epätod.näköistä että täältä hänet tavoitat!

• Anonyymi00002

On mullakin ikävä yhtä miestä,joka ei halua nähdä!

• Anonyymi00003

Jätä sit sinä pakko.ielteine se mies rauhaan ja oman perheen luo!

• Anonyymi00004

Haluaisin nähdä kuinka tiukka se on? Pakkohan se on noin tiukalla tädillä tiukka olla. Se on pakko olla niin tiukka, että siksi sillä on aina hermot niin pinnassa. Se tiukka täti on aina niin kireänä, että pakkohan se kireys on lähteä sieltä asti. Minulla on kova työstäminen edessä, että saan hänet hellittämään ja rentoutumaan ja vapautumaan ja nauttimaan elämstäbtäysin rinnoin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluaisin nähdä kuinka tiukka se on? Pakkohan se on noin tiukalla tädillä tiukka olla. Se on pakko olla niin tiukka, että siksi sillä on aina hermot niin pinnassa. Se tiukka täti on aina niin kireänä, että pakkohan se kireys on lähteä sieltä asti. Minulla on kova työstäminen edessä, että saan hänet hellittämään ja rentoutumaan ja vapautumaan ja nauttimaan elämstäbtäysin rinnoin.

Pitäisihän se tietää jo horoskoopista, hyvin pidettynä ihanan lempeä, jos joku haluaa olla vihollinen, käyttäydytään horoskoopin mukaisesti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ohi!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pitäisihän se tietää jo horoskoopista, hyvin pidettynä ihanan lempeä, jos joku haluaa olla vihollinen, käyttäydytään horoskoopin mukaisesti.

Ei pitäis kuulua teille,,teidät pitää ihan oikeesti haastaa oikeuteen,jos se pakkomielteisyys vähenisi!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mua on joskus aikoinaan sanottu tiukaksi tädiksi. Sille miehelle olis koko ajan pitänyt antaa seksiä ja en oikein tykännyt, joten minusta sitten tuli tiukka täti. Nykyään eri asia ja jos mies on vetävä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei pitäis kuulua teille,,teidät pitää ihan oikeesti haastaa oikeuteen,jos se pakkomielteisyys vähenisi!

Tehän olette kuulemani mukaan näitä maksettuja kiusaajia,ei ole muita vaihtoehtoja ku.....

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tehän olette kuulemani mukaan näitä maksettuja kiusaajia,ei ole muita vaihtoehtoja ku.....

Kuka maksaa ja yllyttää,se on kuulkaas rikollista touhua!

• Anonyymi00011

Ei siitä on monta tuntia kun nähtiin. Miksi tulit ihan viereen ja melkein kiinni jos tarkoitus oli tulla haukkumaan. Ymmärrä sua yhtään.

• Anonyymi00012

ajan sun yli

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

ajan sun yli

Minä peruuntan sun päälle ja ajan uudestaan yli.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

ajan sun yli

Oot hinttttii:D

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

ajan sun yli

Älkööt ajako toisten yli se on soitto petskoille kuulkaas 😂

• Anonyymi00015

Älkää ottako tosissaan näitä juttuja. Ette tunne toisianne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3545
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      2800
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      121
      2716
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      2398
    5. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      18
      2182
    6. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      77
      1762
    7. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1678
    8. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1666
    9. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      43
      1381
    10. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      144
      1334
    Aihe