Kuinka vakavaa se sinun ja Ronjan juttu on?
Kai sinä ymmärrät, että en voi "kilpailla" itseäni niin paljon nuoremman naisen kanssa sinun huomiosta.
Onko se vakavaa?
11
243
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
en halua häntä :)
- Anonyymi00002UUSI
Itse sinä hänet olet valinnut ja jättänyt minut itkemään perään...
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse sinä hänet olet valinnut ja jättänyt minut itkemään perään...
en todellakaan ole
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
en todellakaan ole
No miksi sitten tilanne on tämä?
- Anonyymi00003UUSI
Mistä te puhutte, ryövärin tytöstäkö?
- Anonyymi00006UUSI
Oletko varma, että sinun vanha miehesi kiinnostaa kyseistä Ronjaa?
- Anonyymi00007UUSI
Ilmeisesti, jos heillä suhde on.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyl o
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko varma ettei vanha ukkosi ole kuvitellut koko suhdetta?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyl o
Ei ole. Mies viestittelee feikkiprofiilin kanssa ja luulee sen vuoksi että heillä on jotain juttua. Nainen on ahdistunut kun on huomannut miehen kaipaavan häntä palstalla eikä mies usko ettei häntä kiinnosta.
- Anonyymi00008UUSI
Miksi viet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122609Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172572Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112221Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261556Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156