En edes yritä. Side välillämme on kuitenkin vahva. Puhumme toisillemme asioista, luotamme.
Huomaan ikävöiväni sinua paljon, kun emme näe hetkeen. Se ei ole takertuvaa ikävää, mutta kaipaan seuraasi. Sinusta on tullut minulle turvapaikka.
Meillä molemmilla on omat elämämme. Se on osa yhteytemme perustaa. Mietin kuitenkin sitä, voisiko tämä olla väliaikaisen sijaan pysyvää? Tarvitseeko tämän loppua? Voisimmeko olla osa toistemme elämää?
En osaa selittää meidän välejämme
11
450
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tuosta pettäminen aina lähtee käyntiin !
Kun on ahne eikä vain yksi riitä!- Anonyymi00002UUSI
Ei tässä ole kyse pettämisestä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei tässä ole kyse pettämisestä.
Pettäminen on aina leikkiä, omalla hinnallaan.
Totuus ei pala tulessakaan.
https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4
- Anonyymi00003UUSI
Meidän välillä on vahva side, se on totta. Vaikka menisi joskus pidempikin aika että emme näkisi, niin silti uskon että se side pysyy. Oli aika jolloin luulin että se side katkesi, että sinä halusit sen katkaista ja pakoilla minua, mutta nyt tiedän että se on ja pysyy vaikka menisi joskus vuosikin ettemme näkisi. Tämä kaikki tuli minulle selväksi silloin kauan sitten kun viimeksi juttelimme.
Minäkin olen ikävöinyt sinua viime aikoina kun emme nyt ole pitkään aikaan nähneet, niitä meidän jutteluita/höpöttelyjä on ikävä ja sitä miten katsot minua niin ihanasti, olet minulle niin mukava.
Meillä molemmilla on omat elämämme, mutta haluan myös sinun pysyvän elämässäni jollain tavoin aina. Ainakin tällä tavalla kuin nytkin, mutta haluaisin tutustua sinuun enemmänkin. Silti en haluaisi rikkoa mitään tai vaarantaa tulevaisuuttani. Ja sellaista ns. näkyvää ystävyyttä/kaveruutta välillämme ei kukaan ymmärtäisi, se olisi heti joku p.nosuhde muiden silmissä.
Sinä olet minulle tärkeä ja merkityksellinen aina. Älä koskaan enää epäile sitä.- Anonyymi00004UUSI
Tunnistan tästä tuttuja ajatuskuvioita. Ystävyys… sitä tämä kyllä on, mutta sitä on hyvin vaikea selittää ulkopuolisille.
- Anonyymi00005UUSI
Kuulostaa hyvin pintapuoliselta siteeltä, kun ulkopuolisten hyväksyntä ja ymmärrys määrittelee siteen ilmenemistavat.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuulostaa hyvin pintapuoliselta siteeltä, kun ulkopuolisten hyväksyntä ja ymmärrys määrittelee siteen ilmenemistavat.
En näe itse asiaa noin. On paljon moniulotteisempi.
- Anonyymi00010UUSI
Miksi näkyvää ei ymmärtäisi, mielestäni meissä on paljon samaa toki ulkonäkö on minulle erittäin tärkeä..aina joka tilanteessa. Se millainen olen kotona viihtyvä en kaipaa parrasvaloja luonto on parasta rentoutumista
Ulkonäkö saattaa hämätä paljonkin. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi näkyvää ei ymmärtäisi, mielestäni meissä on paljon samaa toki ulkonäkö on minulle erittäin tärkeä..aina joka tilanteessa. Se millainen olen kotona viihtyvä en kaipaa parrasvaloja luonto on parasta rentoutumista
Ulkonäkö saattaa hämätä paljonkin.Jos olet varattu sitten väärä
- Anonyymi00007UUSI
Annetaan mennä samaa rataa. Sekin riittää. Side on ja pysyy.
- Anonyymi00009UUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122399Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062024Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126