Et ole kertonut kenellekään minusta!! Miksi??
Et ole kertonut
24
460
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole uskaltanut.
- Anonyymi00012UUSI
👩❤️💋👩🌅 et !
- Anonyymi00002UUSI
Ai siis kenestä en ole kertonut?
Ei sellaiset asiat kuulu muille, eikä ole edes mitään kerrottavaa joten... - Anonyymi00003UUSI
Miksi puhut muuten minusta niin monille?
- Anonyymi00004UUSI
Miksen? Sinä et ole kertonut kenellekään minusta ja ihmiset luulee, että olet sinkku!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksen? Sinä et ole kertonut kenellekään minusta ja ihmiset luulee, että olet sinkku!
No mitä ne kehottaa sua tekemään? Olen sinkku tai oikeastaan en ole koska olen varattu sinulle.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No mitä ne kehottaa sua tekemään? Olen sinkku tai oikeastaan en ole koska olen varattu sinulle.
Etkö tajua!! He eivät tiedä minusta. Joten.... saan tyhmiä neuvoa saada yhtä toista, jota en halua. Olisi kuulemma minulle täydellinen.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etkö tajua!! He eivät tiedä minusta. Joten.... saan tyhmiä neuvoa saada yhtä toista, jota en halua. Olisi kuulemma minulle täydellinen.
Miksi ne ei halua minua sulle? Ois mielenkiintosta kuulla mitä minusta puhutaan. Arvaten paljon pahaa ja valheita
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi ne ei halua minua sulle? Ois mielenkiintosta kuulla mitä minusta puhutaan. Arvaten paljon pahaa ja valheita
Ei. Ne eivät halua minua sinun riesaksi!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei. Ne eivät halua minua sinun riesaksi!
Aha niinkö se onkin. No onko sinussa sitten piirteitä mistä kyseiset henkilöt eivät pidä ja ajattelevat että olisit riesa?
- Anonyymi00007UUSI
Minun asiani eivät kuulu muille.
- Anonyymi00015UUSI
Oikeasti? Häpeät omaasi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oikeasti? Häpeät omaasi.
Miksi kukaan häpeäisi kaivattuaan? Ihmistä, johon on rakastunut??
- Anonyymi00008UUSI
En edes tiedä kuka olet 😂
- Anonyymi00010UUSI
Sitähän ei tiedä itse erkkikään täällä, suomessa asuu 5.5 ihmistä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitähän ei tiedä itse erkkikään täällä, suomessa asuu 5.5 ihmistä.
Kyllä täällä on useita miljoonia enemmän.
- Anonyymi00011UUSI
Pitäisikö kertoa? Veikkaan ettei oma rakas nyt roiku täällä.
- Anonyymi00016UUSI
🦥 Taustailen.
En taida vaan olla rakas kuin omalle äidille, enkä sittenkään suosikkilapsensa. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
🦥 Taustailen.
En taida vaan olla rakas kuin omalle äidille, enkä sittenkään suosikkilapsensa.Kai nyt kuitenkin jollekin muullekin olet rakas. Mie taas äidin huolenkappale:/
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kai nyt kuitenkin jollekin muullekin olet rakas. Mie taas äidin huolenkappale:/
Jos teot lasketaan niin en taida olla kovin rakas kellekään vastakkaisen sukupuolen henkilölle.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos teot lasketaan niin en taida olla kovin rakas kellekään vastakkaisen sukupuolen henkilölle.
Vai niin? Enpä tiiä olenko itsekään kovin rakas. Miehelle.
- Anonyymi00014UUSI
Mitä oisin pitänyt kertoo. Vttumainen exä kuka niitä muistelee.
- Anonyymi00017UUSI
Ei oo tapana, enkä kaipaa muiden mielipiteitä. Yksi tietää.
- Anonyymi00024UUSI
kaks marjaa yhellä iskulla? surrur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222788Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101902Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521755Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971683Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311188Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121188