...silloin kun olisi ollut mahdollisuus....
Miehelle 😘
Miksi et silloin jäänyt..?
23
443
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Laski kun hevosen häntä.
- Anonyymi00003UUSI
Niin mitä se vaikutti...?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin mitä se vaikutti...?
Varattu no-no.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varattu no-no.
Ei ollut varattu
- Anonyymi00017UUSI
Mikä laski teiän euron pörssikurssit tmv?
- Anonyymi00002UUSI
kun ei halunnut jäädä
- Anonyymi00004UUSI
Selvästi 🤣 sivusta
- Anonyymi00018UUSI
Eikä päässy varmaa ees jäämään ns?
- Anonyymi00006UUSI
💕💕
- Anonyymi00008UUSI
Oliko veeralta toi aloitus? ☺️
- Anonyymi00009UUSI
Mahdollisuus on jatkuva tila tilaisuus ei yleensä ole kuin kerran elämässä miksi kysymyksenä miten vaikuttaa suhteessa se kuinka toinen toistaan kohteler itseään arvostava osaa suhteesta lähteä jos ei kohtelu ole vähintään välittävää riidat on notmaaleja kysymyksenä mitä se on kun yritetään sovittaa yhteen kahta erillistä elämää DOPEUTUMISTA toisen tapoihin tavat harvoin muuttuu etenkään jos ei toinen näe itse edes tapojaan ongelmana
- Anonyymi00010UUSI
Sisko tahtoisi jäädä, mutta moottoritie on kuuma.
- Anonyymi00011UUSI
Kaupunkien valot mulle huutaa, mä tahtoisin selittää, mutta laiva odottaa, sä olet mulle UNELMA, mutta maailma ON totta... sivusta
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaupunkien valot mulle huutaa, mä tahtoisin selittää, mutta laiva odottaa, sä olet mulle UNELMA, mutta maailma ON totta... sivusta
Eikö eput sopis paremmin tähän guben sirkukseen tai kaikkien sirkukseen
- Anonyymi00012UUSI
Minun kaivatulla oli luultavasti kiire häne luokseen, jota oikeasti kaipaa ja elämäänsä haluaa. n>m
- Anonyymi00013UUSI
Näinhän se on.
- Anonyymi00014UUSI
Kelleköhän toi sun viesti on osoitettu?
- Anonyymi00022UUSI
Miehelle 😉
- Anonyymi00015UUSI
Hohohohohoo
- Anonyymi00016UUSI
Yleensä net jää gubbe mummielest esim junan valojen perään ulvomaan
- Anonyymi00020UUSI
Kuuleppa nainen milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi00021UUSI
Kuuleppa 😁 muistat itse varmasti paremmin.
- Anonyymi00023UUSI
Potut jäi tulelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116