Näinhän se on minä ensin ja muut perässä...
Jotkut on hitaampia ja ei kiire mihinkään... ei maailma siihen kaadu jos joskus vähän myöhästyy muutaman minuutin, minä ainakin matkalla voi aina sattua kaikenlaista... ei auta vaikka sanotaan lähtisit ajoissa annetaan anteeksi.... ei tuomita heti ja äänen kommentoida oppispas toikin tulemaan ajoissa oli ikävää kultavaa kun asiakas oli vähän
myöhässä.
Kiire onko ja mihin.
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiire, kiire. Punaisiapäin ja ei- ku kaasua tai täysillä vielä ehtii Kuolemaan.
Näinhän se on, ihmisillä on kiirus liikenteessä kuolemaan.
Ensin ajetaan täysillä liikennevaloihin sitten punainen-> äkki jarrutus ja taas sama.
Nämä on kuiteskin loppujen lopuksi tientukkona, vaikka kuvittelevat olevansa muuta.😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939