Näinhän se on minä ensin ja muut perässä...
Jotkut on hitaampia ja ei kiire mihinkään... ei maailma siihen kaadu jos joskus vähän myöhästyy muutaman minuutin, minä ainakin matkalla voi aina sattua kaikenlaista... ei auta vaikka sanotaan lähtisit ajoissa annetaan anteeksi.... ei tuomita heti ja äänen kommentoida oppispas toikin tulemaan ajoissa oli ikävää kultavaa kun asiakas oli vähän
myöhässä.
Kiire onko ja mihin.
Anonyymi-ap
2
410
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kiire, kiire. Punaisiapäin ja ei- ku kaasua tai täysillä vielä ehtii Kuolemaan.
Näinhän se on, ihmisillä on kiirus liikenteessä kuolemaan.
Ensin ajetaan täysillä liikennevaloihin sitten punainen-> äkki jarrutus ja taas sama.
Nämä on kuiteskin loppujen lopuksi tientukkona, vaikka kuvittelevat olevansa muuta.😂🤣😅 - Anonyymi00002
Mitä, onko Karstulassa nykyään liikennevalot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644