Sosialidemokraattinen puolue, sdp, (entinen suomalainen työväenpuolue), ehdottaa palestiinan valtion tunnustamista!! Samalla perusteella tulisi tunnustaa Ankkalinnan valtio! Kumpikinhan on mielikuvituksen tuotetta.
Jotta valtion voisi tunnustaa, sillä tulee olla parlamentti, pääministeri ja perustuslaki.
Ei löydy kummaltakaan. Toisella on vain joukko möliseviä pöytäliinapäitä ja toisella ankkoja ja muita elukoita.
Ei voi tunnustaa kun ei ole
Anonyymi-ap
6
134
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Jännää kääkk
- Anonyymi00002
Trump kyllä tunnustaisi Ankkalinnan valtion, jos joku sellaisesta ohimennen ehdottaisi.
- Anonyymi00003
Lue aku ankkaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lue aku ankkaa
Luen aku ankkaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luen aku ankkaa
Jännää kääkk
- Anonyymi00006
Ei pitäisi Suomen sotkeutua ulkomaiden asioihin. Meitä on vain yhden kaupungin verran, jos verrataan moniin maailman valtioihin. Suomen ei pitäisi ottaa ollenkaan kantaa vaan olla puolueeton ja noudattaa Kekkosen aikaista toimintaa.
Kun kysytään sanotaan, että mietitään ja otetaan kaikkien mielipiteet huomioon, eikä hötkyillä.
Asioilla on aina kaksi puolta ja ei pitäisi tehdä jyrkkiä eleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451