Sä et kestä totuutta

Anonyymi-ap

Et millään kestä totuutta.

40

431

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei kinosta jätä rauhaan lopeta stalkkaus

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuka ei kestä?

• Anonyymi00003
      UUSI

Mikä on totuus?

• Anonyymi00004
        UUSI

kinkkua!!!!!!!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kinkkua!!!!!!!

Häh?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kinkkua!!!!!!!

Saako jossain kinkkua?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Saako jossain kinkkua?

Rosiksesta löytyy

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Rosiksesta löytyy

Ahaa

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Rosiksesta löytyy

Miksi on heitetty pois?:(

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miksi on heitetty pois?:(

Kodittomille evästä

• Anonyymi00006
      UUSI
      • Anonyymi00036
        UUSI

Ketähän sä mahdatkaan vihata?
        Kerro nyt jo jotain edes kenelle sä näitä kirjoitat.
        Niin ja tietty sekin olisi oikein mahtavaa ja hyvä tietää kuka olet.

Tekopyhää muutoin laukoa edes jotain tollasta.

T. Joku toinen minä

• Anonyymi00007
      UUSI

Minä vai sä et taida kestää totuutta itsestäsi mu eipä mitään valheessa on kauniimpaa elää niin on onnellisempi vaikka itselleen elämä dtä helvetin tekeenin järjen omaava ei lasta sellaiseen elämään hanki jos ei ymmärrä erota

• Anonyymi00008
      UUSI

Onha se ikävää et kaivattu pitää rumana, haukkuu ja kiusaa. Ei sitä halua kukaan uskoa.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tuota sopii kyllä epäillä, ellei ole sitten sanonut.

• Anonyymi00010
        UUSI

Korjaan väitettäsi: pidän rumana ja olen sen kertonut palstalla jotta jättäisi rauhaan. Mutta en kiusaa enkä huvikseni hauku. Sehän se vasta kurjaa olisi myöntää itselleen, että kaivattusi ei ole vaivautunut edes kiusaamaan sinua.

• Anonyymi00011
        UUSI

Miehekehän sinä ollet,ainaki ihan miehen näköne

Tää ei ole siltä oikealta mieheltä!

• Anonyymi00012
        UUSI

Tuskinpa se ketään haukkuu,se on koiran virka!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Korjaan väitettäsi: pidän rumana ja olen sen kertonut palstalla jotta jättäisi rauhaan. Mutta en kiusaa enkä huvikseni hauku. Sehän se vasta kurjaa olisi myöntää itselleen, että kaivattusi ei ole vaivautunut edes kiusaamaan sinua.

Pidä vaan. Kirjoitan anonyymejä viestejä kelle halua jos omi niitä oma häpeäs.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miehekehän sinä ollet,ainaki ihan miehen näköne

Tää ei ole siltä oikealta mieheltä!

Minussa ei kyllä mitään miehen näköistä. Rintava, kihara hiuksinen,blondi , iso pylly ja pitkät ripset suuret silmät ja kauniit huulet.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sekä sehän olisi kurjaa myöntää etten ole koskaan sina edes oikeasti kaivannut oot vaan halunut uskoa niin.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sekä sehän olisi kurjaa myöntää etten ole koskaan sina edes oikeasti kaivannut oot vaan halunut uskoa niin.

Se olisi päinvastoin aivan mahtavaa! Mutta lähdin liikkeelle siitä että hän kaipaa, koska parasta pitää varansa.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sun ulkonäkö ja pskamainen luonne. Halveksinta ja tyhmyys ei oo asioita joita todellakaan elämääni kaipaisin.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se olisi päinvastoin aivan mahtavaa! Mutta lähdin liikkeelle siitä että hän kaipaa, koska parasta pitää varansa.

Teitä vtun itserakkaita narskuja kukaan kaipaa. Käytte täällä vaa omimassa ihanien ihmisten viestit muka teille.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sun ulkonäkö ja pskamainen luonne. Halveksinta ja tyhmyys ei oo asioita joita todellakaan elämääni kaipaisin.

Luonteeni ei ole paskamainen. Olet kuvitellut jotain minun kirjoittamikseni ja ilmeisesti jutellut feikkiprofiilin kanssa. Muistat kyllä etten koskaan ollut oikean elämän tapaamisilla millään tavalla ilkeä. Ja olin hyvin väsynyt ja olen yhä, sinä pahennat sitä kun et lakkaa kirjoittamasta minulle ja vielä syyttelet minua ilman syytä.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Luonteeni ei ole paskamainen. Olet kuvitellut jotain minun kirjoittamikseni ja ilmeisesti jutellut feikkiprofiilin kanssa. Muistat kyllä etten koskaan ollut oikean elämän tapaamisilla millään tavalla ilkeä. Ja olin hyvin väsynyt ja olen yhä, sinä pahennat sitä kun et lakkaa kirjoittamasta minulle ja vielä syyttelet minua ilman syytä.

En ole jutellut mikään feikkiprofiilin kanssa ikinä. Olen lähettänyt samaan profiiliin satavuotta sitten viestiä joka oli ystävissäni aikoinaan. Hän vastasi. Ihan jonninjoutava liipalaapaa oli koko keskustelu. Kyllä sinä olet olet pskamainen ihminen. Jätä minut rauhaan. Kirjoittelen yleisesti. En tarvitse mielipidettäsi mistään. En ulkonäöstäni en mistään. Suksi vtuun minun puolestani.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sä olit mulle pskamainen monesti. Et oo mikään kiva tyyppi vaikka esität.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En ole jutellut mikään feikkiprofiilin kanssa ikinä. Olen lähettänyt samaan profiiliin satavuotta sitten viestiä joka oli ystävissäni aikoinaan. Hän vastasi. Ihan jonninjoutava liipalaapaa oli koko keskustelu. Kyllä sinä olet olet pskamainen ihminen. Jätä minut rauhaan. Kirjoittelen yleisesti. En tarvitse mielipidettäsi mistään. En ulkonäöstäni en mistään. Suksi vtuun minun puolestani.

Sivusta kysyisin sellaista että oletko itse nainen vai mies, ja oliko se joku profiili johon olet laittanut viestiä joskus jo satavuotta sitten, naisen vai miehen?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sä olit mulle pskamainen monesti. Et oo mikään kiva tyyppi vaikka esität.

Ei nyt kyllä osu.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sivusta kysyisin sellaista että oletko itse nainen vai mies, ja oliko se joku profiili johon olet laittanut viestiä joskus jo satavuotta sitten, naisen vai miehen?

Ufolta ufolle oli. Mitä väliä. Kyllästynyt teuhin ihmis* rseisiin täällä jotka ahdistutte kun kuvittelette joku teille liian ruma ilkeää täällä kirjoitella tunteita ja ajatuksiaan. Menis pois. No menen.

• Anonyymi00016
      UUSI

kestän todellakin otit nuoremman vamonos vaan

• Anonyymi00017
      UUSI

onnea teille

• Anonyymi00018
      UUSI

Minä kestän. Ymmärrän ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia olla hänen miehensä, siksi kun en osaa normaaleja sosiaalisiataitoja. Mutta en ole katkera, en hauku naista. En syytä toisia omista onhelmistani. Pitää vain olla kiltti ja kultainen, vaikka asiat eivät menisi niinkuin itse haluaa.

• Anonyymi00020
      UUSI

Poistelee viestejä ku ei kestä totuutta.. ap

• Anonyymi00031
        UUSI

Kuka poistelee viestejä?
        Ja mitä totuuksia se joku ei kestä?

-sivusta

• Anonyymi00028
      UUSI

Helposti, mitään mahdollisuuksia ollut jo silloin alussa. Tiesin sen heti.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kuinka niin en kestäisi totuutta?

Kyllä mä kestän Totuudet oikein hyvin,
      ei ne ole mitään noiden valheiden rinnalla.

Ikävää että ei vaan taida kukaan niistä joistakin uskaltaa kertoa niitä totuuksia.
      Tai muutakaan.

Tähän asti ne eräät tietyt asiat olisi pysyneet muilta "piilossa" jos niitä olisi selvitetty.
      Mutta kun ei kerran niitä selvitetty mun kanssa, niin ei voi mitään sille että ne sitten selvitetään ihan muulla tavalla.
      Ja tulee sillä tavalla ihan kaikkien tietoon.
      Ihan kaikki asiat.

• Anonyymi00033
      UUSI

Sä et kestä sanoo mitäö kasvotusten vaa vingut netissä spede

• Anonyymi00040
      UUSI

Totuuden Henki, johda sinä meitä

• Anonyymi00041
      UUSI

Kyllä sinä voit totuuden kertoa ja totuuden uskoa ja totuutta tutkia ja viisautta oppia totuudesta aina lisää yhäti alati enenevässä määrin tullen totuutta tuntemaan ja saat kertoa totuuden kaikille peittelemättä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3335
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2479
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      90
      2411
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2104
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1683
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1574
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1476
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      129
      1217
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1136
    Aihe