Pitäiskö mun vaihtaa blondeihin
Mitä mieltä oot tumma nainen
18
274
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
minä olen tumma, mutta vaimosihan taitaa nykyään olla aika blondi?
- Anonyymi00002UUSI
Erika vikman on oikeesti brunette,juurikasvu näkyy selvästi!
- Anonyymi00003UUSI
Useat kärsivät siitä, miehet varsinkin.
- Anonyymi00004UUSI
Mä olen oikeasti blondi, mutta vain sukulaiset ja vanhimmat tuttavat tietävät sen.
- Anonyymi00005UUSI
minun hiusten väriä kuvaa AURINGONLASKU
- Anonyymi00006UUSI
Go for it!
- Anonyymi00007UUSI
Ehdottomasti kannattaa.
- Anonyymi00008UUSI
Bangles-yhtyeen brunette Susanna Hoffs oli enemmän miesten mieleen kuin vaalea rumpali. Blondit on kai suositumpia mutta ei se aina sitä katso.
- Anonyymi00013UUSI
Susanna on kyllä omaa luokkaansa t ap
- Anonyymi00009UUSI
Blondi tukka on kai se upein mutta ei sovi kaikille itse en pysty sietämään sitä miltä näytän kun yritän vaalentaa tukkaani.
- Anonyymi00010UUSI
en halua enää koskaan olla vaalia tukkainen se aika oli ja meni
- Anonyymi00011UUSI
Jos tuntuu susta hyvältä. Ihan vapaasti voit valita, mikä/kuka eniten miellyttää.
- Anonyymi00012UUSI
Helpompaa, kun ostat vaan peruukin.
- Anonyymi00018UUSI
Pidennykset myös.
- Anonyymi00014UUSI
https://youtu.be/b16dilhbs-Y?si=ifKsdtuzDoL8PO42 humppa cannon
- Anonyymi00015UUSI
Siint vain .Ei haittaa mulle...😊
- Anonyymi00016UUSI
Mikä porkkanapäissä on vikana?Vaihda semmoseen.Älä keltahiuksisiin.Miehillä ehkä keltaiset on komeet mut naisilla ei.
- Anonyymi00017UUSI
Ihan itse voit valita. Itse pysyn tummana koska se on minun hiusteni väri. Pieni varoitus että blondit eivät ole ihan niin runsaslukuisesti viisaimmasta päästä, mutta sinähän tykkäät tyhjäpäistä. Sopivat paremmin sinulle 😘.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116