Huhujen mukaan on tulossa jo 3. aurinkovoimala Marttilan kuntaan. Ja yli 10 omakotitaloa jäämässä niiden keskelle. Siihen päälle vielä vanhoihin hankkeisiin liittyvät haitat. Kyllä ahneudella ei ole rajoja. Mutta eihän kunnantalossa asialle mitään sanota, kun korppi ei toisen silmää sohi. Jossain oli keskustelu, että kunta olisi asukas ja yrittäjälämmin. Ehkä silloin jos sulla on tarpeeksi päätäjissä kavereita.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kunta voi rakennuttaa aurinkovoimalansa ihan omaan keskustaansa.
- Anonyymi00002
Ja ihmisille kerrotaan voimalasta viimeisenä. Kaikki tehdään niin salassa ainakin tässä kunnassa.
- Anonyymi00003
Valetta!eihän koko kunnassa ole kymmentä ok taloa!
- Anonyymi00004
On ikävää miten Marttilassa palvellaan energiayhtiöitä, ei tunnuta antavan arvoa asukkaille.
Ketä tänne muuttaa jos ollaan pelkkä sähkösiirtomaa? Marttilassa asumisen kannalta on rauha ja maaseutu. Vai mikä muu se olisi? Nämä valtit menetetään. Ei jää asukkaita tänne. Vain sähkökenttiä enemmän ja enemmän kun asukkaat lähtee vähäiset vamhatkin.
Ei ole pitkänäköistä, ilmeisesti jonkun päättäjän kukkarossa lämmittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492175Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210964Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49814Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73731
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "181677