Deborah spungen Nancy

Minä

Osaako joku sanoa minkä niminen on elokuva joka on tehty Deborah Spungenin Nancy kirjan pohjalta??

12

6175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Joo en todellakaan ole kuullut, että olisi elokuvana. Sitäpaitsi kirja on lähes aina parempi. Voi kuvitella, ei tule huono mieli huonosta ohjauksesta tms. Mutta kertokaa toki jos joku tietää. Ehkä juuri tämä elokuva voisi korjata käsitykseni.

• wilma
    • kiku

elokuvan nimi on sid ja nancy.kuvaa näiden kahden seurustelua.

• Punkkarifani

Vittu vähän huippu leffa, mut kirja on kyllä paljon parempi, se nancy kirja siis

• = )

kuten otsikosta jo huomaa... mistähän sen voisi hommata, suomesta mieluummin kun tuo kielitaito ei paras mahdollinen... mutta kaikki info otetaan vastaan!

• endless.dark

itse mä löysin leffan filmifriikistä(www.filmifriikki.fi). leffassa ei vaan ole tekstejä, ei millään kielellä, mutta minua se ei suuremmin haitannut. vain joissain kohdissa, kun ne höpisee jotain hieman huumehöyryissä, ni ei ihan saa selvää kaikesta.

mutta tyytyväinen olen :) enkä mistään muualta tätä ole löytänyt.

• me and myself
        endless.dark kirjoitti:

itse mä löysin leffan filmifriikistä(www.filmifriikki.fi). leffassa ei vaan ole tekstejä, ei millään kielellä, mutta minua se ei suuremmin haitannut. vain joissain kohdissa, kun ne höpisee jotain hieman huumehöyryissä, ni ei ihan saa selvää kaikesta.

mutta tyytyväinen olen :) enkä mistään muualta tätä ole löytänyt.

kävin tuolla "filmifriikissä" ja täytin kaikki hakukohdat, mutta ei löytynyt silti tota leffaa ?

• hih<3
        me and myself kirjoitti:

kävin tuolla "filmifriikissä" ja täytin kaikki hakukohdat, mutta ei löytynyt silti tota leffaa ?

mulla on sid ja nancy leffa koneella :)

• Nimetön

Olen kuullut että nimenomaa, nancy-kirjan alkupuoelta, eli siltä ajalta kun sid ja nancy eivät vielä ole tavanneet, on tehty elokuva(äiti on sen kuulemma joskus katsonut). mutta en ole onnistunut saamaan sitä käsiini. sitten on myös tämä sid ja nacy elokuva, josta kaikki tällä palstalla puhuvat. itselläni on se vhs:änä, mutta se on niin vanha etten tiedä mistä on meille ilmestynyt. dvd:nä kyllä jaluaisin ja luultavasti sen voi tilata esim freerecordshoppiin tmv.

mutta jos joku kuule tästä nancy-elokuvasta, joka siis perustuu ajalle ennen sidiä ja kertoo nancyn nuoruudesta niin kertokaa ihmiset kertokaa!!!

• idunno

leffa on Sid & Nancy. katsoin sen vasta, eikä siinä ole mitään ideaa. kertoo vain nancyn ja sidin huumesekoilusta, eikä todellakaan ole kirjan veroinen. silkka myyntikikka, kun kertoo enimmäkseen sidistä.

• the dead can't speak

Ei se Sid & Nancy leffa todellakaan perustuu siihen Deborah Spungenin Nancy- kirjaan, ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Sid & Nancy- leffa on kuulemma kaikkien pariskunnan oikeasti tunteneiden mielestä täyttä paskaa, huumeita ihannoiva romanttinen lässytys, joka vääristelee ja romantisoi faktoja. Kaikki jotka oikeasti välittävät vähääkään Nancysta ja Sidistä, boikotoikaa tätä leffaa, jossa suoranaisesti tehdään komediaa heidän onnettomista elämistään! Nancy oli rikas tyttö keskiluokkaisesta perheestä, häiriintynyt mieleltään ja siihen aikaan hoidot valitettavasti olivat mitä olivat. Hän ei ollut sydämestään punkkaria lähelläkään, hän oli ristitiidassa kaiken sen kanssa mitä todelliseen punk- aatteeseen liittyy. On väärin tehdä heistä tämän aatteen "itsetuhoisia keulakuvia". He eivät voi enää puolustautua, antakaa heidän levätä rauhassa ja hankkikaa elämä, teinit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe