Kateus pitää tienata, säälin saa ilmaiseksi.

Anonyymi-ap

No tuohon otsikkoon viitaten tällä palstalla mikään ei maksa mitään, eikä kukaan maksa edes vedonlyöntejään, joten ilmaista on tarjolla ainoastaan.

Kuka kaipaa tienattuja kateuksia itseään kohtaan, kuitenkin saaden vain sääliä?

Tolppa-apina.
Osamaksumiljonääri.
Pellenaama.
Laiffi.
Koutsi.
Isukki.
Maratoonari.
Tyttö2010Neitinen.

"Meidän kylällä" kateus on rehottanut.
Köyhäkansa on kateellisia Pattayan rakkaille.

Kirjoitusten perusteella jopa rautakin on nöyrää.

36

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Takavuosina joissakin hienoissa autoissa ja moottoripyörissä oli tarra:
      "MUISTA KÖYHIÄ - SE EI MAKSA MITÄÄN"

Pasasen poikaa närästänyt nuo tarrat niin että irvisti liikennevaloissa ientulehdus vilkkuen Ladan pelkääjän paikalla istuessaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

Osakaslainasta ei koskaan pääse eroon, ladan voi aina ajaa paaliin, vai mitä osamaksu.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Osakaslainasta ei koskaan pääse eroon, ladan voi aina ajaa paaliin, vai mitä osamaksu.

Miten niin lainasta ei pääse eroon? Maksamallahan ne lainat hoidetaan oli sitten autolaina, asuntolaina taikka luottokorttivelka. Samaa velkaa ne on kaikki. Lainat maksetaan tulevilla tuloilla takaisin ja siksi lainaa otetaan. Osakaslaina on noista ainoa laina joka otetaan omalta yhtiöltä, eikä pankilta eikä rahoituslaitokselta. Hyvin yleinen pienyrityksissä.
        "Ota velka, osta Volga, Volga loppuu ennemmin kuin velka"

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miten niin lainasta ei pääse eroon? Maksamallahan ne lainat hoidetaan oli sitten autolaina, asuntolaina taikka luottokorttivelka. Samaa velkaa ne on kaikki. Lainat maksetaan tulevilla tuloilla takaisin ja siksi lainaa otetaan. Osakaslaina on noista ainoa laina joka otetaan omalta yhtiöltä, eikä pankilta eikä rahoituslaitokselta. Hyvin yleinen pienyrityksissä.

Reaaliaikainen USA: velkakello. Velkaa 39 biljoonaa dollaria. Jokaisena tuntina tulee 360 miljoonaa dollaria lisää velkaa. https://www.usdebtclock.org/

Tuota kun katselee niin on helppoa ymmärtää että USA:ta ei omista eikä hallitse hallitus eikä presidentti, vaan se joka luottoa myöntää. Toisen maailmansodan jälkeen oli vain hyvin vähän velkaa, Vietnamin sodan alettua velka ampaisi nousuun ja Persianlahden sodan alettua velka nousi räjähdysmäisesti. Kaikki hyökkäyssotia ja kaikissa tuli takkiin, kuin myös Afganistanissa. Seuraavaksi takkiin tulee Iranissa ja sota maksaa miljardin päivässä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

2010 kertoin että on nostanut vuosia osakaslainaa, ja maksaa veroja kun jaksaa, nekin yhteisöveroa, kun sitä on harrastanut seitsemän vuotta ollaan korviaan myöten kusessa...

2010 ei ole ainoa yrittäjä joka on rahoittanut elämäänä osakaslainalla, tosin yleensä pari vuotta riittää, silloin velka on niin suuri että sitä ei pysty enää mitenkään maksamaan takaisin.

Lainaaminen osakeyhtiöstä ei ole omalta firmalta, kommandiittiyhtiöstä ei tarvitse nostaa osakaslainaa, kun se on henkilöyhtiö

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

2010 kertoin että on nostanut vuosia osakaslainaa, ja maksaa veroja kun jaksaa, nekin yhteisöveroa, kun sitä on harrastanut seitsemän vuotta ollaan korviaan myöten kusessa...

2010 ei ole ainoa yrittäjä joka on rahoittanut elämäänä osakaslainalla, tosin yleensä pari vuotta riittää, silloin velka on niin suuri että sitä ei pysty enää mitenkään maksamaan takaisin.

Lainaaminen osakeyhtiöstä ei ole omalta firmalta, kommandiittiyhtiöstä ei tarvitse nostaa osakaslainaa, kun se on henkilöyhtiö

Mitä ihmeen järkeä olisi maksaa veroja jos ei ole aivan pakko, kyllä omiin taskuihin mahtuu mikä on työn tarkoituskin.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä ihmeen järkeä olisi maksaa veroja jos ei ole aivan pakko, kyllä omiin taskuihin mahtuu mikä on työn tarkoituskin.

Posso tallettanut tulonsa kelan tukiaisiin, ja joutui maitojunan kyytiin Thaimaasta, kun alkoi tulolähde tyrehtyä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Posso tallettanut tulonsa kelan tukiaisiin, ja joutui maitojunan kyytiin Thaimaasta, kun alkoi tulolähde tyrehtyä.

Kiitos possottelusta, kela ei juurikaan maksa minulle muutakuin lääkkeiden hankinta yksitoista kertaa vuodessa, thaimaassa asuimme vaimoni kanssa 10 vuotta, eläketurvalla joka oli hankittu työtä tekemällä, eikä kela maksanut tuolloin mitään, ellei yhtä lääkärikäyntiä oteta huomioon, suomessa... Nyt saan reilusti tulonsiirtoja, pääosin lääkkeisiin.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kiitos possottelusta, kela ei juurikaan maksa minulle muutakuin lääkkeiden hankinta yksitoista kertaa vuodessa, thaimaassa asuimme vaimoni kanssa 10 vuotta, eläketurvalla joka oli hankittu työtä tekemällä, eikä kela maksanut tuolloin mitään, ellei yhtä lääkärikäyntiä oteta huomioon, suomessa... Nyt saan reilusti tulonsiirtoja, pääosin lääkkeisiin.

Jep jep. Olet siis kovempituloinen kuin minä, Kela maksaa sinulle vuodessa 70000 euroa lumelääkkeeseen, Varma minulle vain 45000 eläkettä. Sinä saat tukesi verottomana, minä en. Vaimosi "eläke" taitaakin olla vain korvauksia parituskartelliin kuulumisesta, sekin verotonta.
        Kuis pärjäät, köyhä?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jep jep. Olet siis kovempituloinen kuin minä, Kela maksaa sinulle vuodessa 70000 euroa lumelääkkeeseen, Varma minulle vain 45000 eläkettä. Sinä saat tukesi verottomana, minä en. Vaimosi "eläke" taitaakin olla vain korvauksia parituskartelliin kuulumisesta, sekin verotonta.
        Kuis pärjäät, köyhä?

Juu noin suunnilleen se menee. ei minun eläkkeeni maksaa veritas ja vaimoni elo, osan vaimolleni kela, mutta älä ole kade, mutta et sinäkään ilman kelan tukia elä, tuon parituskarteli sana oli kannattanut jättää pois, se on vakava virhe.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juu noin suunnilleen se menee. ei minun eläkkeeni maksaa veritas ja vaimoni elo, osan vaimolleni kela, mutta älä ole kade, mutta et sinäkään ilman kelan tukia elä, tuon parituskarteli sana oli kannattanut jättää pois, se on vakava virhe.

Ja mitähän tukia kuvittelet, että minä saan Kelalta? Ei sinua tarvitse kadehtia, vuokrahelvetissäsi, vaimoasi etsien.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja mitähän tukia kuvittelet, että minä saan Kelalta? Ei sinua tarvitse kadehtia, vuokrahelvetissäsi, vaimoasi etsien.

Ei taida olla noinkin hyvä tuloisen elämä kovin herkullista, kaikki suomessa asuvat saavat jotain kelalta elämänsä aikana, vuokrahelvetissä vaimoa etsien, olet poju melkoinen pelle.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei taida olla noinkin hyvä tuloisen elämä kovin herkullista, kaikki suomessa asuvat saavat jotain kelalta elämänsä aikana, vuokrahelvetissä vaimoa etsien, olet poju melkoinen pelle.

Peilaat kaikki omat ongelmasi mielessäsi toisille.
        Puhut "vuokrahelvetistä" ja asut vuokralla halvassa talossa tuettuna. Puhut vaimon etsimisestä ja et tiedä missä vaimosi huitelee menemään.
        Kaikki alkoi siitä kun puhuit pallomahoista koettaen siirtää mahasikin muille.
        Tarjoat myös useita sairauksiasi muille.
        Helpottaako se oloasi? Epäilen.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oma eläkekertymäsi ehdoton maksimi on 600 euroa kuukaudessa. Lopun maksaa muut.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi parituskartelli oli vakava virhe?

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Peilaat kaikki omat ongelmasi mielessäsi toisille.
        Puhut "vuokrahelvetistä" ja asut vuokralla halvassa talossa tuettuna. Puhut vaimon etsimisestä ja et tiedä missä vaimosi huitelee menemään.
        Kaikki alkoi siitä kun puhuit pallomahoista koettaen siirtää mahasikin muille.
        Tarjoat myös useita sairauksiasi muille.
        Helpottaako se oloasi? Epäilen.

Ei pelle ei minulla ole mitään ongelmia, sinä kuvittelet minulla niitä, en ole siihen mitenkään osallinen, ne on vain sinun pääsi tuotoksia... eikä ihan terveen sellaisen.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Varmaan siksi, kun useasta iloisesta tytöstä vain yksi oli pankkineiti?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Koska se on paskanpuhumista ja perättömän tiedon levittämistä, tekijöiden nimet julkaistiin mediassa jo vuosia sitten, älä jatka poju tällä linjalla.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Oma eläkekertymäsi ehdoton maksimi on 600 euroa kuukaudessa. Lopun maksaa muut.

Ei eläke kertymäni oikeutti vuonna 2006 25.000 euron vuotuiseen eläkkeeseen, eikä se vääntämällä mihinkään muutu,

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Koska se on paskanpuhumista ja perättömän tiedon levittämistä, tekijöiden nimet julkaistiin mediassa jo vuosia sitten, älä jatka poju tällä linjalla.

Posso Pullakuskin viimeinen varoitus?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Posso Pullakuskin viimeinen varoitus?

Suosittelen kuitenkin hieman miettimään mitä kirjoittaa, vpn ei suojaa lopun elämääsi.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei eläke kertymäni oikeutti vuonna 2006 25.000 euron vuotuiseen eläkkeeseen, eikä se vääntämällä mihinkään muutu,

Johtuu siitä että jäljellä oleville työvuosille laskettiin myös eläkekertymää, vaikka sitä ei todellisuudessa ole olemassa. Se on ihan vaan suomalaista sosiaaliturvaa että sairaseläkeläisiä elätetään ja lantustahan suurin osa sillä eläkkeellä on. Lanttuongelmien vuoksi.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Eihän sinun anonyymin tarvitse olla huolissasi anonyymien tiedoista tai perättömistä tiedoista, kun ketään ei ole nimeltä mainittu. Jos joku on tai ei ole pankkineiti, niin sittenhän on tai ei ole, ei kiinnosta ketään. Parituskartelli Jyväskylässä 2000 - 2005 oli tuolloin todellinen kun suuri rakkautenne roihahti ilmiliekkeihin.
        https://ibb.co/4R0y72Ln
        Mistä minä voin tietää onko nuo pankkineitejä ja onko tuo himokas karpaasi oikeasti raketti-insinööri?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Johtuu siitä että jäljellä oleville työvuosille laskettiin myös eläkekertymää, vaikka sitä ei todellisuudessa ole olemassa. Se on ihan vaan suomalaista sosiaaliturvaa että sairaseläkeläisiä elätetään ja lantustahan suurin osa sillä eläkkeellä on. Lanttuongelmien vuoksi.

Tottahelvetissä lasketaan mutta niin pitääkin, se lähtöeläke määräytyy todellisista maksetuista eläkemaksuista, en niitä hatusta vedetä, mitä paremmat tulot sen parempi eläke, vuonna 2006 saadaksesi nyt 25.000 vuotuisen eläkkeen tulot eivät tule perusduunarin palkoista mitentään, saatikka kelan tuista, miten kattaako eläkekertymäsi edes takuueläkkeen.

Mutta olen hävinnyt tässä pelissä paljon, aikaisemmin tuo eläke riitti eriomaisesti elinkustannuksiin, nyt hintojen nousu ja inflaatio on noussut enemmän kuin eläkkeitä on korotettu, tämä tulee johtamaan eläkeköyhyyteen pidemmän päälle, jos tilanneta ei korjata, lisäksi suurempia eläkkeitä tullaan todennäköisesti leikkamaan, jossain mietinnössä oli rajana 38.000 euroa, lisäksi eläketurva tulee uusille eläkkeesaajille heikkenemään.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän sinun anonyymin tarvitse olla huolissasi anonyymien tiedoista tai perättömistä tiedoista, kun ketään ei ole nimeltä mainittu. Jos joku on tai ei ole pankkineiti, niin sittenhän on tai ei ole, ei kiinnosta ketään. Parituskartelli Jyväskylässä 2000 - 2005 oli tuolloin todellinen kun suuri rakkautenne roihahti ilmiliekkeihin.
        https://ibb.co/4R0y72Ln
        Mistä minä voin tietää onko nuo pankkineitejä ja onko tuo himokas karpaasi oikeasti raketti-insinööri?

En tiedä mutta tiedän että sinulla on mittavia ongelmia ihan itsesi kanssa, yksikään tuosta kuvasta ei ollut asiasta tuomiolla, tunnen nuo kaikki henk. kohtaisesti perättömän tiedon levittäminen ei kannata, siitä joutuu vastuuseen. Kuo kuva on palokasta en muista milloin se on minun ottama, kun jollakin noista oli synttärit.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En tiedä mutta tiedän että sinulla on mittavia ongelmia ihan itsesi kanssa, yksikään tuosta kuvasta ei ollut asiasta tuomiolla, tunnen nuo kaikki henk. kohtaisesti perättömän tiedon levittäminen ei kannata, siitä joutuu vastuuseen. Kuo kuva on palokasta en muista milloin se on minun ottama, kun jollakin noista oli synttärit.

Tunnetko oiken pintaa syvemmältä? Onko Pimpshorny mustasukkainen?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tytöillä ei ole sormuksia, miksi? Jokaisella on omat tapansa pukeutua synttäreille. Minun vaimollani on yleensä kollarit päällä synttäreillä kotona, mutta tasavuosina on eri asia. Kuva hänen viiskymppisiltä viime talvena. https://ibb.co/Q3JDWH3n
        Siinä on sinun alter egollesi Senssulle ruttua ja riippaa ja ties mitä. Vaimo on erittäin tikissä.

laiffila

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tytöillä ei ole sormuksia, miksi? Jokaisella on omat tapansa pukeutua synttäreille. Minun vaimollani on yleensä kollarit päällä synttäreillä kotona, mutta tasavuosina on eri asia. Kuva hänen viiskymppisiltä viime talvena. https://ibb.co/Q3JDWH3n
        Siinä on sinun alter egollesi Senssulle ruttua ja riippaa ja ties mitä. Vaimo on erittäin tikissä.

laiffila

hienoa kun "vaimollasi" on armanin puku suoraan heidän kuvastosta, olet sinä melkoinen pelle.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

hienoa kun "vaimollasi" on armanin puku suoraan heidän kuvastosta, olet sinä melkoinen pelle.

Laiffila sinun kuvasi on kaikki feikkejä, olet jäänyt useasti kiinni siitä että olet aijaillut milloin mitäkin kuvia, viimeeksi työpaikaltasi, todellisuudessa kuva oli laitevalmistajan labrasta, tuo kuva taas on armanilta, heidän myyntikuvastostaan, puvusta joka suomessa maksaa 4.000 - 6.000 euroa, joten poika maksa velkasi... ressukka.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Laiffila sinun kuvasi on kaikki feikkejä, olet jäänyt useasti kiinni siitä että olet aijaillut milloin mitäkin kuvia, viimeeksi työpaikaltasi, todellisuudessa kuva oli laitevalmistajan labrasta, tuo kuva taas on armanilta, heidän myyntikuvastostaan, puvusta joka suomessa maksaa 4.000 - 6.000 euroa, joten poika maksa velkasi... ressukka.

Se että vaimollani on päällä Armanin mekko, ei tee hänestä myyntikuvaston mallia. Laita tulemaan se kuva jos löydät hänet Armanin kuvastosta, koska silloin kyse on rikoksesta ja vaadimme Armanilta korvauksia.

Laitevalmistajan labrakuva oli havainnekuva kuten kuvan yhteydessä kerroinkin, että teemme testeä kyseisen lafkan pakkausroboteilla. Kuvan henkilöllä ei ole tekemistä kanssani ja siksi suttasin hänet ettei tule sanomista.

laiffila

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

laiffila

Kauppa ei käy Jyväskylän yöelämässä, jos on sormustettu.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Se että vaimollani on päällä Armanin mekko, ei tee hänestä myyntikuvaston mallia. Laita tulemaan se kuva jos löydät hänet Armanin kuvastosta, koska silloin kyse on rikoksesta ja vaadimme Armanilta korvauksia.

Laitevalmistajan labrakuva oli havainnekuva kuten kuvan yhteydessä kerroinkin, että teemme testeä kyseisen lafkan pakkausroboteilla. Kuvan henkilöllä ei ole tekemistä kanssani ja siksi suttasin hänet ettei tule sanomista.

laiffila

Kuvassa ei ole sinun vaimosi, vaan armanin malli, olet sinä melkoiunen venkula... tosin ei ole yllätys olethan laitellut kattoloita tuntemattomien päähän, vai että vaimosi, voinko nauraa..

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kuvassa ei ole sinun vaimosi, vaan armanin malli, olet sinä melkoiunen venkula... tosin ei ole yllätys olethan laitellut kattoloita tuntemattomien päähän, vai että vaimosi, voinko nauraa..

Pistä se kuva siitä Armanin mallista tulemaan puupää äläkä länkytä. Tuolla logiikalla kaikki Armanin mekkoa käyttävät olisivat vaimojani, jos käytät google-kuvahakua. Kokeile hakea täydellistä vastaavuutta niin etpäs löydäkään ja et löydä ikinä, koska hän ei ole Armanin kuvastossa. Mutta sinun vaimosi vietti 2000-2014 ajan Jyväskylän yöelämässä ilman sormuksia. Osaatko kertoa miksi ja miksi sinua ei mainita näissä kuvissa? https://ibb.co/KxLzJvTb

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olet kertonut volvosi sijatsevan pari tai omakotitalon pihalla, kuva on kuitenkin otettu armanin hameita esittelevästä, todennäköisesti new yorkista, huoneisto on penthouse ja korkealla ja ikkunasta heijastuu vielä suurempia pilvenpiirtäjiä, oletettavasti kuvan on kuten sanoin new yorkista...

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

laiffila

Kyllä joo yhtä aitoa selittelyä kuin tehdasvakoilu ja poreamme kopioituna hotellikuvastosta.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Liekkö joku noista vaimosi, vai vaan ringin pomo?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3184
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1589
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      719
    Aihe