Olisi suomalaisten etu ettei hänestä tulisi Suomen pääministeri.
Adolf Lindman
20
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Petteri Orpolta jäätävä kiitti Lindtmanin älylaseista.
"jos niihin saisi vielä sitä hyvää sisältöä..." 😂😊- Anonyymi00006
Orpo iskee hakkunsa jäihin ja vetää vesiperän......liukuu sitten pohjamutiin...tosi on...
- Anonyymi00002
Onneksi Petteri Göbbels on kohta historiaa. Ja Riikka Himmler.
- Anonyymi00003
Demareiden mrs. Hook ja Adolf Lindman ovat vaarallinen kaksikko suomalaisille.
- Anonyymi00004
Lindtman on kuin hämillään oleva koulupoika. Yrittää olla jämerä, mutta ei onnistu.
- Anonyymi00005
Epävarman ja säikyn oloinen hiirulainen.
- Anonyymi00007
Antti on onnellinen perheellinen voittaja..SDP❤️🌹❤️🌹❤️🌹🇫🇮🌹
- Anonyymi00009
Eikös hänen eukkonsa ole todella wanha, 60-70v?
- Anonyymi00008
Mene aloittaja kerrankin suihkuun ja pese hampaasi, onko liikaa pyydetty!!??
- Anonyymi00010
Sofia sanoi ettei ole kolmeen vuoteen pessyt hiuksiaan, liekö työvälinettäkään....
- Anonyymi00011
Pese itse niitä tekohampaitas pesukoneessa. Henkes haisee ruotsiin asti vassari.
- Anonyymi00012
Kyllä on hallitusnateseilla kova hätä ja ulina jo etukäteen kun tietävät, että varmasti vaalien jälkeen ruikuttavat oppositiossa. Sontaa täytyy alkaa heitellä jo tässä vaiheessa vaalivoittajien suuntaan. :D
- Anonyymi00013
Demarit 💩ovat heitelleet sitä samaa ihan koko ajan.
- Anonyymi00014
Onneksi Antin tukena politiikassa on Tytti Tuppurainen. Ovat tähän asti hoidelleet kaksistaan tiedotukset ym. asiat.🌹👄
- Anonyymi00016
Antti puhuu ja puhuu, ei keskeytä vaikka haastattelija yrittää kysyä jo seuraavia kysymyksiä. Hidas puhetyyli, unettava ja jauhaava. Ei jatkooon!
- Anonyymi00017
Antti Ensimmäinen Hidas. Ei pääministeriainesta.
- Anonyymi00018
Antti on itse rauhallisuus ja symppis mies.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Antti on itse rauhallisuus ja symppis mies.
Hidas ajatuksen juoksu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hidas ajatuksen juoksu.
Vanha nainen pitää hänestä huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87682- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36574Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118530Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513