Heinäkuussa nähdään ja ollaan toukokuussa sovittu siitä. Heinäkuussa kummallakin on lomaa ja eikä työmurheet rasita. Ollaan monta päivää yhdessä ja varattu ollaan lomapaikka toukokuussa. Ehkä loman jälkeen muutmme statukseen instagram ja fakebookissa ja emme ole enää sinkkuja! Voi taas elää ja nauttia elämästä, kun ei tarvitse hävetä olla sinkku!
🥰🥰🥰
Heinäkuussa
18
171
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En muistaakseni ole kertonut loman ajankohdasta vaikka oikein meni 🤔
- Anonyymi00010UUSI
Mikä ongelma?
- Anonyymi00017UUSI
Et välttämättä ole hän! Ja en välttämättä edes tunne sinua!
- Anonyymi00002UUSI
Heinäkuussa lomaa! Ihanaa. 🥰🥰🥰
- Anonyymi00003UUSI
Kesäkuulla loma 🥰🥰🥰
- Anonyymi00004UUSI
Sairauslomaa 🥰🥰🥰
- Anonyymi00005UUSI
Miksi pilaa sen, ettei minun tarvitse enää heinäkuun jälkeen hävetä, että olen sinkku!! 🥰🥰🥰
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi pilaa sen, ettei minun tarvitse enää heinäkuun jälkeen hävetä, että olen sinkku!! 🥰🥰🥰
Häpeän takia teet sen?Ei hyvää päivää.!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun ajatellaan syvemmin asiaa. Sinkkuus on kuin viikonloppu ennen loman alkamista. Tietenkin hyvin käy jos tapaa oikean. Jos ei onnistu, silloin on taas sinkku ja koko maailma ja naiset taas mahdollisia.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et tajua minua kiusataan ja haukutaan!! Oikeassa elämässä!! Instagram ja fakebookissa, kun kiusaajat ja haukkujat näkee, että en ole enää sinkku! Kiusaaminen loppuu!! Ei ole enää syytä kiusata ja haukkua minua. Samalla saan rakkautta ja voin taas liikkua! Kun ei tarvitse hävetä, että olen sinkku. 🥰🥰🥰
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et tajua minua kiusataan ja haukutaan!! Oikeassa elämässä!! Instagram ja fakebookissa, kun kiusaajat ja haukkujat näkee, että en ole enää sinkku! Kiusaaminen loppuu!! Ei ole enää syytä kiusata ja haukkua minua. Samalla saan rakkautta ja voin taas liikkua! Kun ei tarvitse hävetä, että olen sinkku. 🥰🥰🥰
No on sinulla idiootti-seuraajia sitten, toivottavasti ei kavereita 😄
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No on sinulla idiootti-seuraajia sitten, toivottavasti ei kavereita 😄
Et tajua he kertoo oikeassa elämässä myille. Mitä instagram ja fakebookissa on. Sitten kaikki saavat tietää ja kuulla!! Kiusaaminen ja haukkuminen loppuu, kun ihmiset kuulevat, etten ole sinkku!
🥰🥰🥰
- Anonyymi00009UUSI
Kenet sinä luulet saavasi? Anna kun arvaa, vanha möhömaha luulee saavansa jonkun nuoren?
- Anonyymi00012UUSI
Me ollaan toukokuussa sovittu, että näemme heinäkuussa. Kummallakin on lomaa ja eikä työmurheet rasita. Lomapaikka on toukokuussa hankittu ja kaikki on sovittu!! Lomalla on aikaa ja eikä työmurheet pilaa onnea! 🥰🥰🥰
- Anonyymi00014UUSI
Aina huvittaa moinen kateus. Sinä tuskin voit päättää kuinka nuoren hän saa 😄
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aina huvittaa moinen kateus. Sinä tuskin voit päättää kuinka nuoren hän saa 😄
Töissä kumpikin meistä käy!!! Käynnyt jo vuosikymmeniä töissä!! Minä tosin en arvokasta työtä ole tehnyt! 🥰🥰🥰
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Töissä kumpikin meistä käy!!! Käynnyt jo vuosikymmeniä töissä!! Minä tosin en arvokasta työtä ole tehnyt! 🥰🥰🥰
Mikä on arvokasta työtä. Kun aletaan miettimään. Arvokasta työtä on esim. siivoaminen tai ruuan laitto. Mitä korkeammaksi palkka menee, itse asiassa konkreettinen työ vähenee ihan minimiin ja silloin ainostaan rahalla voidaan mitata työn arvokkuus. Jos esim. ajatellaan johtajien työtä, hänellä on asiantuntijat ja projekti-ihmiset tukenaan ja hänen hommansa on esim. kirjoitella allekirjoituksia tapaamisissa samalla kahvia ja pullaa mutustellen. Palkka on mukavasti säädetty johtoryhmän toimesta moninkymmenkertaiseksi keskipalkkaan nähden. Suorittavan ja hyödyllisen työn tekijälle pyritään maksamaan mahdollisimman vähän ja säästetään rahaa esim. palaveripulliin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mikä on arvokasta työtä. Kun aletaan miettimään. Arvokasta työtä on esim. siivoaminen tai ruuan laitto. Mitä korkeammaksi palkka menee, itse asiassa konkreettinen työ vähenee ihan minimiin ja silloin ainostaan rahalla voidaan mitata työn arvokkuus. Jos esim. ajatellaan johtajien työtä, hänellä on asiantuntijat ja projekti-ihmiset tukenaan ja hänen hommansa on esim. kirjoitella allekirjoituksia tapaamisissa samalla kahvia ja pullaa mutustellen. Palkka on mukavasti säädetty johtoryhmän toimesta moninkymmenkertaiseksi keskipalkkaan nähden. Suorittavan ja hyödyllisen työn tekijälle pyritään maksamaan mahdollisimman vähän ja säästetään rahaa esim. palaveripulliin.
En ole normaali työehtosopimuksella töissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136