HP-läppäri Valmistellaan automaattista korjausta
Tuollainen ilmoitus pyörinyt viisi tuntia?
Valmistellaan automaattista korjausta
6
253
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Paina
ctrl alt delete
useamman kerran- se pysäyttää käynnissä olevat ohjelmat. Sitten yritä saada koneeseen vaikka c-cleaner (ilmaisohjelma) aja siitä rekisterin korjaus, kovalevyjen siivous (poistaa kaikki roskatiedon ja koneeseen kuulumattomat tiedot.
Tuon kaiken jälkeen sammuta kone siten että " käynnistä uudestaan".
Tämän jälkeen pitäisi alkaa normaalit toiminnot toimimaan.- Anonyymi00002
.. ja poista c-cleaner tuon jälkeen kun kone toimii, koska sekin yrittää alkaa myymää sulle kaikkea pienen käytön jälkeen.
- Anonyymi00003
Omaan vähän yli vuoden vanhaan HP-läppäriini tuli syksyllä bios-päivitys, minkä jälkeen se joskus satunnaisesti jumiutui kesken käytön. Mikään ei toiminut. Läppäri oli pakkosammutettava painamalla virta-nappia muutama sekunti. Kun läppärin käynnisti uudestaan, kaikki toimi kuitenkin taas normaalisti.
Kolme päivää sitten löysin jälleen bios-päivityksen valinnaisten päivitysten luettelosta ja asensin sen. Asennus sujui muutamassa minuutissa ongelmitta. Aika näyttää poistiko se satunnaisen jumiutumisen.
Ehkä sinun läppäriisi tuo biosin päivitys ei jostakin syystä ole mennyt perille. Kunhan saat koneesi toimimaan, voit katsoa onko tarjolla valinnaisia päivityksiä ja asentaa ne.
Itse puhdistan roskat koneestani ohjelmalla Wise Disk Cleaner, jota olen ongelmitta käyttänyt sekä omilla että tuttavien koneilla jo vuosikaudet.- Anonyymi00005
"tse puhdistan roskat koneestani ohjelmalla Wise Disk Cleaner, jota olen ongelmitta käyttänyt sekä omilla että tuttavien koneilla jo vuosikaudet."
Täysin hyödytöntä nykypäivänä.
- Anonyymi00004
Aloittaja: ei tapahtunut mitään, tuntikausia pyörii sama valmistellaan automaattista korjausta. Ctrl alt delete kokeiltu. Kumpaa altia painetaan, mikä tuo alt gr on?
- Anonyymi00006
Taisi kaverisi vähän pränkätä? Jos pyörii yli 30 sekuntia tuo - koneen voi sammuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479