Tiedän etten elä enää montaa vuotta ainakaan
Tuntuu kuin tämä olisi viimeinen kesäni
18
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten kannattaisi tehdä kaikkea, mitä haluaa tehdä, sanoa kaikki ne asiat, jotka haluaa sanoa, mennä niihin paikkoihin, joissa haluaa olla. Hakeutua läheisimpien ihmisten seuraan. Unohtaa pelot ja estot. Kerran täällä vain eletään.
- Anonyymi00003UUSI
Voi kunpa vaan elettäisiinkin kerran....
- Anonyymi00002
Ajatella
- Anonyymi00005UUSI
Alat sitten tosissaan elämään ja tekeen vain mukavia asioita. Elät niinkun viimestä kesää konsanaan.
- Anonyymi00006UUSI
Itse oikein toivon että olisi viimeinen kesä.
- Anonyymi00007UUSI
eiköhän tässä vielä joudu jonkin aikaa lontustamaan 😅
- Anonyymi00009UUSI
Niin monet kuvittelevat.
- Anonyymi00008UUSI
Erikoinen yhtälö tää elämä.
Kipua joka päivä, paljon tai vähän, tapaturmista tai rasistuksesta.
Jos toivon poispääsyä, saan lisää kipua. Ei koskaan mitään auttavaa,
helpottavaa, rohkaisevaa.
Ei ole kivutonta päivää.
Jumalat? Teoriassa ja käytöksen perusteella, ne saattaa olla
ennen maapallolla eläneitä entisiä juoppoja ja edelleen sadisteja. - Anonyymi00010UUSI
Ei tarvi elää se on ok.
- Anonyymi00011UUSI
Mulla on sama fiilis. Jatkuvia särkyjä joka päivä, hiukset tippuu päästä ja hampaat hajoaa. Muutenkin todella huono ja oksettava olo useimpina päivinä. Ruoka ei maistu ja näkökään ei pelaa oikein kunnolla. Taitaa olla loppu lähellä. Henkisestihän mä oon ollut mullissa jo vuosikausia.
- Anonyymi00014UUSI
Se on mulle ihan sama mitä sulle käy et osannu muuta kuin pelleillä
- Anonyymi00018UUSI
Tuo ei ole totta.
- Anonyymi00020UUSI
Mietihän uudelleen miten asia oikeasti on.
- Anonyymi00015UUSI
olisi ollut upeaa avioitua tässä elämässä ihan jo kokemuksenkin takia mutta ei sitten ilmeisesti. olen sennverran vaivainen kaikenlaista kremppaa
- Anonyymi00017UUSI
Avioitua? Miksi?
Sen ihmisen löytäminen on jo tarpeeksi työlästä, ellei mahdotonta.
- Anonyymi00016UUSI
Juu. Eipä tässä, jos elämä jatkuu tällaisena kuin nyt muutaman vuoden on jatkunut, ole juurikaan elämistä ja kokemista.
Ehkäpä muutos vielä tapahtuu ja pääsen lopultakin elämään ja toteuttamaan itseäni. - Anonyymi00019UUSI
Alkuperäinen Sancta Lucia-neitokin kuoli vain 21 vuoden iässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243797Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.411889Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö331193- 701080
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251046Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41923Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733