Olen tutkinut täällä pedofileja

Anonyymi-ap

Niitä ketkä on erikoistuneet alle murkkuikäisiin.Siinä rytäkässä olen joutunut kaikenlaiseen epäiltyyn.Pahin oli se kun ihastuin sinkku mieheen ja luultiin aivan toiseen minun ihastuneena,avioliitossa olevaan.

18

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niille naisille ja heidän omaisille kerrotakkoot että se nainen kuka sitä harrastaa, on ruskeaverikkö kokonaisuudessaan.

• Anonyymi00002

Tutkii trollisivustolla rikoksia 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00003

Oletko tyhmä? Ei täällä Onneks Markku ikäiset käy.

• Anonyymi00004

Kännykkä on tyhmä. Murkkuikäiset eivät onneks täällä käy!

• Anonyymi00013

Pari kolme vuotta sitten näky joku 14v piipertävän täällä

• Anonyymi00005

Olet oikeassa. Täällä on valitettavasti heitäkin.

• Anonyymi00006

Ei murkkuikäiset täällä käy. Ei niitä kiinnosta... vielä. Onneks.

• Anonyymi00007

Olet semmonen ilmeisesti kun puhut aiheesta

• Anonyymi00008

En oo.. Kunhan kommentoin... Kysyin murkkuikäiseltäni tietääkö hän ketään joka käy ikävä palstalla? Nauroi minulle. Että olenko vanhus? He käyvät tiktokissa. Kysyin murkkuikäiseltäni, kun olin huolissaan hänestä ja hänen kaveripiiristä!

• Anonyymi00009

Tyhmäkö olet! Sanoin. Onneksi eivät täällä käy!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tyhmäkö olet! Sanoin. Onneksi eivät täällä käy!

Olet pedofili

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet pedofili

En ole. Sanoin onneksi eivät käy täällä. Heidän pitää hoitaa kouluasioita. Ei rakkaus asioita tai ikävöidä ketään. Heidän pitää hoitaa vain kouluasioita! Ei sen ikäisten tarvitse ketään vielä kaivata tai rakastaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole. Sanoin onneksi eivät käy täällä. Heidän pitää hoitaa kouluasioita. Ei rakkaus asioita tai ikävöidä ketään. Heidän pitää hoitaa vain kouluasioita! Ei sen ikäisten tarvitse ketään vielä kaivata tai rakastaa.

Ei tästä oo lun 2-3 vuotra kun täällä piipersi joku 14 vuoti

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet pedofili

Sanoin. Onneksi murkkiikäisiä EI tälläiset asiat kiinnosta. Eikä pidä. Heidän pitää kouluasioista pitää huolta! Heidän pitää opiskella koulussa, jotta saavat kunnon ammattin ja työpaikan. Päästä sitten töihin ja eikä jäädä kotiin työttömäksi! Meidän elättäväksi. Koulu on heidän työ. Koulu on kaikista tärkein ja pitää saada hyvät numerot päättötodistukseen.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sanoin. Onneksi murkkiikäisiä EI tälläiset asiat kiinnosta. Eikä pidä. Heidän pitää kouluasioista pitää huolta! Heidän pitää opiskella koulussa, jotta saavat kunnon ammattin ja työpaikan. Päästä sitten töihin ja eikä jäädä kotiin työttömäksi! Meidän elättäväksi. Koulu on heidän työ. Koulu on kaikista tärkein ja pitää saada hyvät numerot päättötodistukseen.

2-3v sitten täällä piipersi joku 14v palstalla

• Anonyymi00010

Miksi lapset täällä kävisi?? Eivät he vielä ole ehtineet rakkaus asioita sotkea! Ei heidän pidä edes rakkaus asioita miettiä. Vaan olla lapsia ja pihalla leikkiä. Olkoon lapsia niin kauan, kun ovat sen ikäisiä. Lasten pitää tehdä vain lasten asioita ja koulu on tärkein ja kaverit ja harrastukset.

• Anonyymi00012

Ei ne vanhemmilleen näytä tai kerro mitä ne netissä tekee

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ne vanhemmilleen näytä tai kerro mitä ne netissä tekee

Tyhmä olet... Kyllä vanhemmat näkee lasten.. kun on nettiraja ja puhelin aika kuinka kauan saa puhelimella olla. Vanhemmat näkee kuinka paljon nettiä on kulutettu ja milloin, kun he maksavat puhelinlaskun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1876
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1051
    5. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1039
    6. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      266
      1008
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      134
      1005
    8. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    9. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      81
      816
    Aihe