Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja?
Katuuko tekijä nyt? Pienellä kylällä salat tulevat julki.
Kuka oli töllöntyön tekijä?
367
7300
Vastaukset
- Anonyymi00001
EVVVK
- Anonyymi00003
Alkasko kiinnostaa jos joku lähesesi osuisi uhriksi?
- Anonyymi00035
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkasko kiinnostaa jos joku lähesesi osuisi uhriksi?
Ei minulla ole läheisiä, koska pidän kaikki kaukana.
Lähennelkää te toisianne ihan keskenänne.
Nyt otan ryypyn, oon jääkiekon maailmanmestari. Jotkut juhlii, toiset ei.
Hyvää yötä ja jatkoa mielensäpahoittajille ja suomi24 palstan uhriutujille, sekä syyttäville sormille, vaikka olenkin pieksämäeltä sen 400km kaukana muualla. - Anonyymi00083
Viime kesänä mies tuomittiin kahdeksi vuodeksi ja kuukaudeksi vankeuteen omaisuusrikoksista. Nuoren ikänsä takia hän istui rangaistuksestaan kolmasosan ja on siis vapautunut vankilasta alkuvuonna.
Rikokset nuorukainen teki toukokuussa 2025. Hän ryösti kuulokkeita ja savukkeita Pieksämäen K-citymarketista ja Prismasta uhkaamalla myyjiä väkivallalla.
Teot tapahtuivat kolmen päivän aikana. Kun poliisit ottivat miehen kiinni viimeiseksi jääneen ryöstön jälkeen, tämä vastusteli kiinniottoa aggressiivisesti. Vahvasti päihtynyt mies potkaisi toista poliisia rintaan.
Mies anasti yhteensä yhdettoista kuulokkeet. Hän väitti vieneensä ne omaan käyttöön. Käräjäoikeus katsoi, että miehen tarkoitus oli myydä kuulokkeet eteenpäin. Mies toimi suunnitelmallisesti ja ”harkitun piittaamattomasti”.
Väkivaltarikostaustaa
Iltalehden selvityksen perusteella mies on aloittanut rikosten teon jo alaikäisenä.
15-vuotiaana hän pahoinpiteli erään nuoren kerrostalon rappukäytävässä, 16-vuotiaana toisen nuoren koulussa.
Saman vuoden aikana hän jäi kiinni huumeiden myymisestä. Nuoren hallusta löytyi kannabista, ekstaasia ja Ksalol-tabletteja.
Kesällä 2023 nuori hyökkäsi naamioituneena tuntemattoman miehen kimppuun Pieksämäen keskustassa.
Hän on saamiensa tuomioiden perusteella kantanut teräasetta jo ainakin parin vuoden ajan. Nuori on tuomittu muista rikoksistaan sakkoihin tai ehdollisiin vankeusrangaistuksiin.
Tätä nykyä 19-vuotias mies asuu pientaloalueella melko lähellä kaupungin keskustaa. - Anonyymi00114
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkasko kiinnostaa jos joku lähesesi osuisi uhriksi?
Ei ole romani
- Anonyymi00115
Anonyymi00083 kirjoitti:
Viime kesänä mies tuomittiin kahdeksi vuodeksi ja kuukaudeksi vankeuteen omaisuusrikoksista. Nuoren ikänsä takia hän istui rangaistuksestaan kolmasosan ja on siis vapautunut vankilasta alkuvuonna.
Rikokset nuorukainen teki toukokuussa 2025. Hän ryösti kuulokkeita ja savukkeita Pieksämäen K-citymarketista ja Prismasta uhkaamalla myyjiä väkivallalla.
Teot tapahtuivat kolmen päivän aikana. Kun poliisit ottivat miehen kiinni viimeiseksi jääneen ryöstön jälkeen, tämä vastusteli kiinniottoa aggressiivisesti. Vahvasti päihtynyt mies potkaisi toista poliisia rintaan.
Mies anasti yhteensä yhdettoista kuulokkeet. Hän väitti vieneensä ne omaan käyttöön. Käräjäoikeus katsoi, että miehen tarkoitus oli myydä kuulokkeet eteenpäin. Mies toimi suunnitelmallisesti ja ”harkitun piittaamattomasti”.
Väkivaltarikostaustaa
Iltalehden selvityksen perusteella mies on aloittanut rikosten teon jo alaikäisenä.
15-vuotiaana hän pahoinpiteli erään nuoren kerrostalon rappukäytävässä, 16-vuotiaana toisen nuoren koulussa.
Saman vuoden aikana hän jäi kiinni huumeiden myymisestä. Nuoren hallusta löytyi kannabista, ekstaasia ja Ksalol-tabletteja.
Kesällä 2023 nuori hyökkäsi naamioituneena tuntemattoman miehen kimppuun Pieksämäen keskustassa.
Hän on saamiensa tuomioiden perusteella kantanut teräasetta jo ainakin parin vuoden ajan. Nuori on tuomittu muista rikoksistaan sakkoihin tai ehdollisiin vankeusrangaistuksiin.
Tätä nykyä 19-vuotias mies asuu pientaloalueella melko lähellä kaupungin keskustaa.On hottis.
- Anonyymi00135
Anonyymi00083 kirjoitti:
Viime kesänä mies tuomittiin kahdeksi vuodeksi ja kuukaudeksi vankeuteen omaisuusrikoksista. Nuoren ikänsä takia hän istui rangaistuksestaan kolmasosan ja on siis vapautunut vankilasta alkuvuonna.
Rikokset nuorukainen teki toukokuussa 2025. Hän ryösti kuulokkeita ja savukkeita Pieksämäen K-citymarketista ja Prismasta uhkaamalla myyjiä väkivallalla.
Teot tapahtuivat kolmen päivän aikana. Kun poliisit ottivat miehen kiinni viimeiseksi jääneen ryöstön jälkeen, tämä vastusteli kiinniottoa aggressiivisesti. Vahvasti päihtynyt mies potkaisi toista poliisia rintaan.
Mies anasti yhteensä yhdettoista kuulokkeet. Hän väitti vieneensä ne omaan käyttöön. Käräjäoikeus katsoi, että miehen tarkoitus oli myydä kuulokkeet eteenpäin. Mies toimi suunnitelmallisesti ja ”harkitun piittaamattomasti”.
Väkivaltarikostaustaa
Iltalehden selvityksen perusteella mies on aloittanut rikosten teon jo alaikäisenä.
15-vuotiaana hän pahoinpiteli erään nuoren kerrostalon rappukäytävässä, 16-vuotiaana toisen nuoren koulussa.
Saman vuoden aikana hän jäi kiinni huumeiden myymisestä. Nuoren hallusta löytyi kannabista, ekstaasia ja Ksalol-tabletteja.
Kesällä 2023 nuori hyökkäsi naamioituneena tuntemattoman miehen kimppuun Pieksämäen keskustassa.
Hän on saamiensa tuomioiden perusteella kantanut teräasetta jo ainakin parin vuoden ajan. Nuori on tuomittu muista rikoksistaan sakkoihin tai ehdollisiin vankeusrangaistuksiin.
Tätä nykyä 19-vuotias mies asuu pientaloalueella melko lähellä kaupungin keskustaa.Hyvä.. Kaupasta saa varastaa.
- Anonyymi00136
Anonyymi00115 kirjoitti:
On hottis.
Oikeasti? Haluat hänet? Ole ny järkevä.
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Oikeasti? Haluat hänet? Ole ny järkevä.
Todellakin... On rohkea teko toi.
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Todellakin... On rohkea teko toi.
Eikä.... Ei sinun kanssasi voi järkevästi jutella. Anti olla.
- Anonyymi00167
Anonyymi00083 kirjoitti:
Viime kesänä mies tuomittiin kahdeksi vuodeksi ja kuukaudeksi vankeuteen omaisuusrikoksista. Nuoren ikänsä takia hän istui rangaistuksestaan kolmasosan ja on siis vapautunut vankilasta alkuvuonna.
Rikokset nuorukainen teki toukokuussa 2025. Hän ryösti kuulokkeita ja savukkeita Pieksämäen K-citymarketista ja Prismasta uhkaamalla myyjiä väkivallalla.
Teot tapahtuivat kolmen päivän aikana. Kun poliisit ottivat miehen kiinni viimeiseksi jääneen ryöstön jälkeen, tämä vastusteli kiinniottoa aggressiivisesti. Vahvasti päihtynyt mies potkaisi toista poliisia rintaan.
Mies anasti yhteensä yhdettoista kuulokkeet. Hän väitti vieneensä ne omaan käyttöön. Käräjäoikeus katsoi, että miehen tarkoitus oli myydä kuulokkeet eteenpäin. Mies toimi suunnitelmallisesti ja ”harkitun piittaamattomasti”.
Väkivaltarikostaustaa
Iltalehden selvityksen perusteella mies on aloittanut rikosten teon jo alaikäisenä.
15-vuotiaana hän pahoinpiteli erään nuoren kerrostalon rappukäytävässä, 16-vuotiaana toisen nuoren koulussa.
Saman vuoden aikana hän jäi kiinni huumeiden myymisestä. Nuoren hallusta löytyi kannabista, ekstaasia ja Ksalol-tabletteja.
Kesällä 2023 nuori hyökkäsi naamioituneena tuntemattoman miehen kimppuun Pieksämäen keskustassa.
Hän on saamiensa tuomioiden perusteella kantanut teräasetta jo ainakin parin vuoden ajan. Nuori on tuomittu muista rikoksistaan sakkoihin tai ehdollisiin vankeusrangaistuksiin.
Tätä nykyä 19-vuotias mies asuu pientaloalueella melko lähellä kaupungin keskustaa.Eikö tuo jo kerro,että on psykopaatti????
- Anonyymi00168
Anonyymi00135 kirjoitti:
Hyvä.. Kaupasta saa varastaa.
Niin ne uskovat tekee.
- Anonyymi00180
Anonyymi00135 kirjoitti:
Hyvä.. Kaupasta saa varastaa.
Todellakin!!!
- Anonyymi00182
Anonyymi00168 kirjoitti:
Niin ne uskovat tekee.
Ei.. Kun omistajat ovat rikkaita ja rikkailta saa varastaa.
- Anonyymi00201
Anonyymi00182 kirjoitti:
Ei.. Kun omistajat ovat rikkaita ja rikkailta saa varastaa.
Todellakin
- Anonyymi00220
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkasko kiinnostaa jos joku lähesesi osuisi uhriksi?
Ei läheiset voi joutua!
- Anonyymi00275
Anonyymi00167 kirjoitti:
Eikö tuo jo kerro,että on psykopaatti????
Ei..... Vaan jostain muusta
- Anonyymi00276
Anonyymi00168 kirjoitti:
Niin ne uskovat tekee.
Eivät he ole uskovia.
- Anonyymi00278
Anonyymi00201 kirjoitti:
Todellakin
Robin Hood teki niin aikoinaan.
- Anonyymi00279
Anonyymi00276 kirjoitti:
Eivät he ole uskovia.
Eivät niin. Kyllä te tiedätte ketkä kaupasta varastaa!!
- Anonyymi00309
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkasko kiinnostaa jos joku lähesesi osuisi uhriksi?
Ei ole ketään.
- Anonyymi00311
Anonyymi00115 kirjoitti:
On hottis.
❤️👰♀️ avioon.... mies... on täydellinen! Pikku vikoja on.
- Anonyymi00313
Anonyymi00135 kirjoitti:
Hyvä.. Kaupasta saa varastaa.
Kauppiaat pitää ylihintoja....
- Anonyymi00314
Anonyymi00167 kirjoitti:
Eikö tuo jo kerro,että on psykopaatti????
Rahattomana on pakko!
- Anonyymi00315
Anonyymi00083 kirjoitti:
Viime kesänä mies tuomittiin kahdeksi vuodeksi ja kuukaudeksi vankeuteen omaisuusrikoksista. Nuoren ikänsä takia hän istui rangaistuksestaan kolmasosan ja on siis vapautunut vankilasta alkuvuonna.
Rikokset nuorukainen teki toukokuussa 2025. Hän ryösti kuulokkeita ja savukkeita Pieksämäen K-citymarketista ja Prismasta uhkaamalla myyjiä väkivallalla.
Teot tapahtuivat kolmen päivän aikana. Kun poliisit ottivat miehen kiinni viimeiseksi jääneen ryöstön jälkeen, tämä vastusteli kiinniottoa aggressiivisesti. Vahvasti päihtynyt mies potkaisi toista poliisia rintaan.
Mies anasti yhteensä yhdettoista kuulokkeet. Hän väitti vieneensä ne omaan käyttöön. Käräjäoikeus katsoi, että miehen tarkoitus oli myydä kuulokkeet eteenpäin. Mies toimi suunnitelmallisesti ja ”harkitun piittaamattomasti”.
Väkivaltarikostaustaa
Iltalehden selvityksen perusteella mies on aloittanut rikosten teon jo alaikäisenä.
15-vuotiaana hän pahoinpiteli erään nuoren kerrostalon rappukäytävässä, 16-vuotiaana toisen nuoren koulussa.
Saman vuoden aikana hän jäi kiinni huumeiden myymisestä. Nuoren hallusta löytyi kannabista, ekstaasia ja Ksalol-tabletteja.
Kesällä 2023 nuori hyökkäsi naamioituneena tuntemattoman miehen kimppuun Pieksämäen keskustassa.
Hän on saamiensa tuomioiden perusteella kantanut teräasetta jo ainakin parin vuoden ajan. Nuori on tuomittu muista rikoksistaan sakkoihin tai ehdollisiin vankeusrangaistuksiin.
Tätä nykyä 19-vuotias mies asuu pientaloalueella melko lähellä kaupungin keskustaa.Pakko kantaa, kun kukaan muu ei suojele häntä. Ilman puukkoa hän itse voisi olla uhri.
- Anonyymi00319
Anonyymi00311 kirjoitti:
❤️👰♀️ avioon.... mies... on täydellinen! Pikku vikoja on.
Hirveä noste tuntuu olevan. Mistä sen tietää kuinka kauan tätä kestää
- Anonyymi00320
Anonyymi00311 kirjoitti:
❤️👰♀️ avioon.... mies... on täydellinen! Pikku vikoja on.
Tuomio tuntui epäreilulta”
- Anonyymi00322
Anonyymi00311 kirjoitti:
❤️👰♀️ avioon.... mies... on täydellinen! Pikku vikoja on.
suomalaiset liivijengit tulevat kuihtumaan.
- Anonyymi00323
Anonyymi00278 kirjoitti:
Robin Hood teki niin aikoinaan.
Niin pitää... Rikkaat ne vasta rikollisia on. Kurja toi tappo, mutta mitä oli väärän ihmisen ystävä!
- Anonyymi00325
Anonyymi00314 kirjoitti:
Rahattomana on pakko!
Totta.... Suomen hallitus on syypää, ettei kannabista tai nuuskaa saa laillisesti ostaa. Siksi joutuu ihmiset tekemään rikoksia!
- Anonyymi00326
Anonyymi00315 kirjoitti:
Pakko kantaa, kun kukaan muu ei suojele häntä. Ilman puukkoa hän itse voisi olla uhri.
Totta! Tarinalla on myös tämä puoli. Uhrin salattu elämä ja rikollisuus.
- Anonyymi00327
Anonyymi00319 kirjoitti:
Hirveä noste tuntuu olevan. Mistä sen tietää kuinka kauan tätä kestää
Niin on!!! Pieksämäen julkkis on.
- Anonyymi00328
Anonyymi00320 kirjoitti:
Tuomio tuntui epäreilulta”
Omaisuusrikokset?? Joo.... Tottakai kaupasta saa..
Mitäs ovat ylikallliita. Hallituksen vika, kun ihmiset joutuvat varastaa. - Anonyymi00329
Anonyymi00322 kirjoitti:
suomalaiset liivijengit tulevat kuihtumaan.
Ei tule. Sitähän tämäkin tappo todistaa.
- Anonyymi00330
Anonyymi00323 kirjoitti:
Niin pitää... Rikkaat ne vasta rikollisia on. Kurja toi tappo, mutta mitä oli väärän ihmisen ystävä!
Ennakointi estää joutumisen tapon uhriksi!!
- Anonyymi00331
Ei... auta enää.
- Anonyymi00332
Anonyymi00325 kirjoitti:
Totta.... Suomen hallitus on syypää, ettei kannabista tai nuuskaa saa laillisesti ostaa. Siksi joutuu ihmiset tekemään rikoksia!
Ja jotkut ihmiset tappaa hallituksen takia...
- Anonyymi00333
Anonyymi00326 kirjoitti:
Totta! Tarinalla on myös tämä puoli. Uhrin salattu elämä ja rikollisuus.
Sitä ei uhrin äiti tajua... Että vain siksi näin ikävästi kävi.
- Anonyymi00334
Anonyymi00327 kirjoitti:
Niin on!!! Pieksämäen julkkis on.
Hyvä pieksämäki. Ja perussuomalaiset jyrää vaaleissa. Harmi tappo.. Mutta auttaa meitä vaaleissa voittaa pääministeri paikan.
- Anonyymi00335
Anonyymi00333 kirjoitti:
Sitä ei uhrin äiti tajua... Että vain siksi näin ikävästi kävi.
Siksi on Traaginen ja surullista, musertavaa tai syvää kärsimystä ja epäonnea aiheuttavaa asiaa!! Olisi uhri laittanut välit poikki jo vuosi sitten! Valinnut paremmat ystävät ja ihmiset joiden kanssa liikkuu.
- Anonyymi00336
Anonyymi00334 kirjoitti:
Hyvä pieksämäki. Ja perussuomalaiset jyrää vaaleissa. Harmi tappo.. Mutta auttaa meitä vaaleissa voittaa pääministeri paikan.
Mietit vaaleja?? Kun tappo tapahtui?
- Anonyymi00340
Anonyymi00325 kirjoitti:
Totta.... Suomen hallitus on syypää, ettei kannabista tai nuuskaa saa laillisesti ostaa. Siksi joutuu ihmiset tekemään rikoksia!
Todellakin... luultavasti huumeet tai tyttöystävä tai velat oli syypäänä tappoon!!!
- Anonyymi00341
Anonyymi00326 kirjoitti:
Totta! Tarinalla on myös tämä puoli. Uhrin salattu elämä ja rikollisuus.
Miksei uhrista välitetty silloin, kun vielä oli olemassa?? Miksi vasta nyt?
- Anonyymi00345
Anonyymi00331 kirjoitti:
Ei... auta enää.
Liian myöhäistä... kahden perheen tulevaisuus on pilalla ja maine on lopullisesti mennyt.
- Anonyymi00346
Anonyymi00334 kirjoitti:
Hyvä pieksämäki. Ja perussuomalaiset jyrää vaaleissa. Harmi tappo.. Mutta auttaa meitä vaaleissa voittaa pääministeri paikan.
Ihmiset tajuaa vihdoinkin!! Kunnon tuomiot rikollisille ja rosssskat pois Suomesta!!
- Anonyymi00348
Anonyymi00336 kirjoitti:
Mietit vaaleja?? Kun tappo tapahtui?
Tottakai!!! Jotain hyötyä pitää taposta olla. Pieksämäki ja perussuomalaiset jyrää ja pääsemme hallitukseen ja oman kylän edustaja pääsee pääministeri asti!
- Anonyymi00350
Anonyymi00341 kirjoitti:
Miksei uhrista välitetty silloin, kun vielä oli olemassa?? Miksi vasta nyt?
Ei siitä nytkään välitetä. Rikollisuus myy.. Ihmiset tienaa Traaginen ja straumasta... Kaikki saavat lisää töitä ja tienaa rahaa. Kun taposta puhutaan.
- Anonyymi00352
Anonyymi00348 kirjoitti:
Tottakai!!! Jotain hyötyä pitää taposta olla. Pieksämäki ja perussuomalaiset jyrää ja pääsemme hallitukseen ja oman kylän edustaja pääsee pääministeri asti!
Hyvä!! Pieksämäki jyrää ja perussuomalaiset. Haluamme takaisin turvallisen maan, jossa EI turhia tappoja tapahdu.
- Anonyymi00353
Tarkoitat huumeita? Siksikö käytti?
- Anonyymi00355
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alkasko kiinnostaa jos joku lähesesi osuisi uhriksi?
Piarumiäs tietää.
- Anonyymi00356
Anonyymi00114 kirjoitti:
Ei ole romani
Minkään en ole.
- Anonyymi00357
Anonyymi00167 kirjoitti:
Eikö tuo jo kerro,että on psykopaatti????
Näkkäläjärvi on ollut siiellä.
- Anonyymi00364
Anonyymi00319 kirjoitti:
Hirveä noste tuntuu olevan. Mistä sen tietää kuinka kauan tätä kestää
Miksi luulet että sillä on h-merkintä?
- Anonyymi00365
Anonyymi00311 kirjoitti:
❤️👰♀️ avioon.... mies... on täydellinen! Pikku vikoja on.
ole komea
<saa älyttömästi huomiota - Anonyymi00366
Anonyymi00314 kirjoitti:
Rahattomana on pakko!
vai kunnon narkkaus setit? Siksi varastat??
- Anonyymi00392
Anonyymi00319 kirjoitti:
Hirveä noste tuntuu olevan. Mistä sen tietää kuinka kauan tätä kestää
Kunnes uhrin äiti EI väitä, että oli täysin puhdas ja viaton poika hänellä.
- Anonyymi00393
Anonyymi00364 kirjoitti:
Miksi luulet että sillä on h-merkintä?
Joku vasikoi... kenties uhri?
- Anonyymi00394
Anonyymi00366 kirjoitti:
vai kunnon narkkaus setit? Siksi varastat??
Hallituksen syy.. Miksi alkoholia saa ostaa?
- Anonyymi00426
Anonyymi00345 kirjoitti:
Liian myöhäistä... kahden perheen tulevaisuus on pilalla ja maine on lopullisesti mennyt.
Heidän kanssaan EI olla tekemisissä.
- Anonyymi00427
Anonyymi00348 kirjoitti:
Tottakai!!! Jotain hyötyä pitää taposta olla. Pieksämäki ja perussuomalaiset jyrää ja pääsemme hallitukseen ja oman kylän edustaja pääsee pääministeri asti!
Oho. Mitkä tavoitteet..uhri oli ihana.
- Anonyymi00429
Anonyymi00353 kirjoitti:
Tarkoitat huumeita? Siksikö käytti?
Luultavasti.
- Anonyymi00430
Anonyymi00364 kirjoitti:
Miksi luulet että sillä on h-merkintä?
???? Miksei molempien perheen lapset huostaan otettu nuorena ?
- Anonyymi00431
Anonyymi00136 kirjoitti:
Oikeasti? Haluat hänet? Ole ny järkevä.
Sinä nyt et itsekkään varmasti olet mikään katseenvangitsija 👹
- Anonyymi00432
Anonyymi00311 kirjoitti:
❤️👰♀️ avioon.... mies... on täydellinen! Pikku vikoja on.
Kuulen sut autoradion kappaleissa, näen sun niskan ja sivuprofiilin mun silmien takana.
- Anonyymi00433
Anonyymi00394 kirjoitti:
Hallituksen syy.. Miksi alkoholia saa ostaa?
Huumeet ovat vaarallisia. Se taas nähtiin.
- Anonyymi00434
Ja Ukrainalaiset ja kumpikin mt suku muuttakoon Helsinkiin. Helsingissä te sovitte katukuvaan.
- Anonyymi00435
Anonyymi00434 kirjoitti:
Ja Ukrainalaiset ja kumpikin mt suku muuttakoon Helsinkiin. Helsingissä te sovitte katukuvaan.
Kannatetaan vuosia ovat pilanneet Pieksämäen rauhaa.
- Anonyymi00437
Anonyymi00393 kirjoitti:
Joku vasikoi... kenties uhri?
laite-etsinnässä tehtyjen löydösten perusteella huumausainerikoksesta epäiltiin.. Mutta miten poliisit saivat alunperin tietää?? Joku vasikoi!
- Anonyymi00438
Anonyymi00427 kirjoitti:
Oho. Mitkä tavoitteet..uhri oli ihana.
Oon vihjaillut niin lähelle jo, että luulis sen tajunneen.
- Anonyymi00439
Anonyymi00432 kirjoitti:
Kuulen sut autoradion kappaleissa, näen sun niskan ja sivuprofiilin mun silmien takana.
Hän hyväkuntoisena harppoi tiedostamattaan aina niin lujaa etteivät lenkit olleet minulle mitenkään nautinnollisia vaan hirveää rääkkiä. Jatkakaa te tätä tappo aihetta. Minua ei kiinnosta!
- Anonyymi00456UUSI
Anonyymi00278 kirjoitti:
Robin Hood teki niin aikoinaan.
Jöyhät joutuu nykyään niin tekee.
- Anonyymi00457UUSI
Anonyymi00309 kirjoitti:
Ei ole ketään.
Surkea olet! Väärä kuoli.
- Anonyymi00459UUSI
Anonyymi00393 kirjoitti:
Joku vasikoi... kenties uhri?
nauran sun suomen kielen osaamiselle🤣🤣🤣
- Anonyymi00460UUSI
Anonyymi00437 kirjoitti:
laite-etsinnässä tehtyjen löydösten perusteella huumausainerikoksesta epäiltiin.. Mutta miten poliisit saivat alunperin tietää?? Joku vasikoi!
Niin vasikoi... Uhri?
- Anonyymi00461UUSI
Sinä olet! Arvasin.
- Anonyymi00006
Veronmaksajalla on oikeus tietää. Me maksamme tämän kolttostelijan loppuelämän. Missä päin Pieksämäkeä asui?
- Anonyymi00280
Kotona.
- Anonyymi00462UUSI
Anonyymi00280 kirjoitti:
Kotona.
Vanki-
lassa🤣🤣🤣
- Anonyymi00008
Oliko taustalla pitempään ollutta riitaa tms
- Anonyymi00116
Joo. Velat.
- Anonyymi00139
Anonyymi00116 kirjoitti:
Joo. Velat.
Oikeasti?
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Oikeasti?
Joooo.
- Anonyymi00281
Anonyymi00140 kirjoitti:
Joooo.
????
- Anonyymi00316
Anonyymi00281 kirjoitti:
????
Siksi he riiteli tai tyttöystävästä. Tekijä suuttui, kun uhri hänen omaisuutta EI kunnioittanut.
- Anonyymi00395
Anonyymi00316 kirjoitti:
Siksi he riiteli tai tyttöystävästä. Tekijä suuttui, kun uhri hänen omaisuutta EI kunnioittanut.
Huume tai päihteet?
- Anonyymi00436
Anonyymi00316 kirjoitti:
Siksi he riiteli tai tyttöystävästä. Tekijä suuttui, kun uhri hänen omaisuutta EI kunnioittanut.
Vasikoi... Siksi kuoli.
- Anonyymi00021
Pieksämäki kuolee koko ajan
- Anonyymi00067
Olen oman elämäni tohtori 🎩 ja rakastan rahaa!
- Anonyymi00117
Anonyymi00067 kirjoitti:
Olen oman elämäni tohtori 🎩 ja rakastan rahaa!
Hyvä juttu. Pieksämäki tarvitsee sinunlaisia.
- Anonyymi00183
Anonyymi00117 kirjoitti:
Hyvä juttu. Pieksämäki tarvitsee sinunlaisia.
Niin tarvitsee.
- Anonyymi00282
Tuppukylå on.
- Anonyymi00317
Anonyymi00282 kirjoitti:
Tuppukylå on.
Niin on. Puolisoa EI .... kunnollista saa. Pitää työtyä huonoon ja surkeaan.
- Anonyymi00440
Anonyymi00317 kirjoitti:
Niin on. Puolisoa EI .... kunnollista saa. Pitää työtyä huonoon ja surkeaan.
Jep.. Tekijä saa naisia kuumalla hymyllä syttymään.
- Anonyymi00040
Voisiko joku viimein kertoa, mitä siellä tapahtui, minkä takia ja millaisissa olosuhteissa. Oliko tappo vai murha. Painittiinko vai oliko mukana puukko tai ase. Tunsiko tekijä uhrin. Olivatko ns. kriminaalia ainesta jo alun perin. Kiitos vastauksista jos joku tietää, ja tietäähän joku aivan varmasti.
- Anonyymi00050
Miksi ssia sinua noin kiinnostaa? Oletko Alibin kestotilaaja?
- Anonyymi00118
Oli..... velkoja....
- Anonyymi00202
Niin oli!!!
- Anonyymi00283
Kuulostaa aivan totaaliselta sekopäältä. Liekö saanut päähänsä, että kaveri olisi "vasikoinut" hänet noista ryöstöistä mistä istui?
- Anonyymi00285
Anonyymi00283 kirjoitti:
Kuulostaa aivan totaaliselta sekopäältä. Liekö saanut päähänsä, että kaveri olisi "vasikoinut" hänet noista ryöstöistä mistä istui?
sitä edeltäneet omaisuusrikokset???
- Anonyymi00286
Anonyymi00285 kirjoitti:
sitä edeltäneet omaisuusrikokset???
Toukokuun 2025 ryöstösarja:
- Anonyymi00287
Anonyymi00286 kirjoitti:
Toukokuun 2025 ryöstösarja:
Prisman välikohtaus helmikuulta 2026??? Tuntevatko tekijät toisensa?
- Anonyymi00288
Anonyymi00287 kirjoitti:
Prisman välikohtaus helmikuulta 2026??? Tuntevatko tekijät toisensa?
Harvemmin se on niin, että joku jolla on täysin puhdas rikosrekisteri tappaa tai murhaa jonkun.
- Anonyymi00318
tottunut suuresta kansansuosiostaan huolimatta myös elämän varjopuoliin
- Anonyymi00337
Jokaista kuollutta ei myöskään lasketa suoraan huumeisiin kuolleeksi, vaan kuolintapa voi olla huumeista sivutuotteena tulleita osumia, vaarallisen pelin välillinen käsi.
- Anonyymi00354
Anonyymi00283 kirjoitti:
Kuulostaa aivan totaaliselta sekopäältä. Liekö saanut päähänsä, että kaveri olisi "vasikoinut" hänet noista ryöstöistä mistä istui?
No mites niitten rahojen kanssa? Korkojen kanssa??? Miten poliisit pääsivät jäljille? Joku vasikoi!!!! Kuka tiesi parhaiten? Rikokset?
- Anonyymi00441
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miksi ssia sinua noin kiinnostaa? Oletko Alibin kestotilaaja?
Valvon... kun haluan ymmärtää miksi teki noin?? Vei hienon ihmisen hengen.
- Anonyymi00464UUSI
Anonyymi00202 kirjoitti:
Niin oli!!!
Päihteitä.
- Anonyymi00465UUSI
Anonyymi00286 kirjoitti:
Toukokuun 2025 ryöstösarja:
Näistä liikkuu aika-ajoin huhuja. Oli tilattu keikka etukäteen
- Anonyymi00466UUSI
Anonyymi00288 kirjoitti:
Harvemmin se on niin, että joku jolla on täysin puhdas rikosrekisteri tappaa tai murhaa jonkun.
Tekijän äiti... Olisi pitänyt antaa 15 vuotiaana pojan huostaan
- Anonyymi00467UUSI
Anonyymi00318 kirjoitti:
tottunut suuresta kansansuosiostaan huolimatta myös elämän varjopuoliin
On julkisuuden henkilö nykyään.
- Anonyymi00468UUSI
Anonyymi00337 kirjoitti:
Jokaista kuollutta ei myöskään lasketa suoraan huumeisiin kuolleeksi, vaan kuolintapa voi olla huumeista sivutuotteena tulleita osumia, vaarallisen pelin välillinen käsi.
Ei niin. Kuten tappo.
- Anonyymi00469UUSI
Anonyymi00465 kirjoitti:
Näistä liikkuu aika-ajoin huhuja. Oli tilattu keikka etukäteen
Tilaaja ei joutunut poseen.
- Anonyymi00470UUSI
Anonyymi00466 kirjoitti:
Tekijän äiti... Olisi pitänyt antaa 15 vuotiaana pojan huostaan
Jo silloin olisi pitänyt laittaa pakkohoitoon.
- Anonyymi00471UUSI
Anonyymi00467 kirjoitti:
On julkisuuden henkilö nykyään.
Niin on. Tämä on kuuma aihe. Poliisit syyttää väärää..... Uhri.... On oikeasti aloittaja.
- Anonyymi00472UUSI
Anonyymi00469 kirjoitti:
Tilaaja ei joutunut poseen.
Ei niin. Huhuja liikkuu somessa.
- Anonyymi00473UUSI
Anonyymi00471 kirjoitti:
Niin on. Tämä on kuuma aihe. Poliisit syyttää väärää..... Uhri.... On oikeasti aloittaja.
Totta! Tekijä EI halunnut enää tuntea uhria, koska oli vasikoinnut. Totta tai ei, mutta näin tekijä ajattelee.
- Anonyymi00043
Surullinen asia, kun nuori elämä päättyy! En tunne tapausta sen enempää kuin mitä uutisista kuulin. PS. "Ketä" asuu Varsinais-Suomessa.
- Anonyymi00203
Me perussuomalaiset!!
- Anonyymi00204
Anonyymi00203 kirjoitti:
Me perussuomalaiset!!
Hyvä haittamaahhânmuuťtoa pitää estää! Painukoot takaisin Ukrainaan. Meidän rahoilla eläävät.
- Anonyymi00290
Anonyymi00203 kirjoitti:
Me perussuomalaiset!!
Rommannjlaicet varastaa.....Ja pois.... täältä
- Anonyymi00292
Anonyymi00290 kirjoitti:
Rommannjlaicet varastaa.....Ja pois.... täältä
Ja mamut.
- Anonyymi00474UUSI
Anonyymi00203 kirjoitti:
Me perussuomalaiset!!
Kokoomus jyrää. Joko nyt ymmärrette, että köyhyydessä olevat EI pidä saada mitään apua!
- Anonyymi00475UUSI
Anonyymi00204 kirjoitti:
Hyvä haittamaahhânmuuťtoa pitää estää! Painukoot takaisin Ukrainaan. Meidän rahoilla eläävät.
Eipäs, kun Ruotsiin ja takaisin Helsinkiin.
- Anonyymi00476UUSI
Anonyymi00474 kirjoitti:
Kokoomus jyrää. Joko nyt ymmärrette, että köyhyydessä olevat EI pidä saada mitään apua!
Totta.
- Anonyymi00044
Tekijä vaikenee poliisin pakeilla. Miksi? Puhu ja tunnusta!
- Anonyymi00045
Mistä tiedät
- Anonyymi00046
Tulkkia odotellaan.
- Anonyymi00051
Savon kielen tulkkia?
- Anonyymi00090
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mistä tiedät
Ei kannata... todisteet ei riitä.
- Anonyymi00091
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tulkkia odotellaan.
Ei....
- Anonyymi00119
Ei kannata... Suku palkkaa kunnon asianajajan ja saa lyhyen tuomion. Huippu hyvän asianajajan avulla. Uhrista löytyy piilotettua sontaa, kunhan tarpeeksi pengotaan
- Anonyymi00142
Hyvä! Uhri ansaitsi kaiken.
- Anonyymi00159
Anonyymi00142 kirjoitti:
Hyvä! Uhri ansaitsi kaiken.
Sairasta
- Anonyymi00173
Käännetään peili uhrin puolelle välillä.....
- Anonyymi00184
Anonyymi00159 kirjoitti:
Sairasta
Ei ole. Ei viattomia tapeta.
- Anonyymi00185
Ei.. on kaukaisia sukulaiset, jotka auttavat, kun teki rohkeasti.
- Anonyymi00186
Anonyymi00173 kirjoitti:
Käännetään peili uhrin puolelle välillä.....
Ei... Ei viattomia surmata.
- Anonyymi00205
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mistä tiedät
Tunnen....
- Anonyymi00207
Anonyymi00142 kirjoitti:
Hyvä! Uhri ansaitsi kaiken.
Oli rossskaa vain.
- Anonyymi00208
Anonyymi00159 kirjoitti:
Sairasta
Ei. Urhi ei ollut puhdas pulmunen. Saastaa löytyy ja luurankoja, ja jne.
- Anonyymi00209
Kaukaiset sukulaiset tulee auttamaan omiaan!!! Heidän kulttuurissa rossskaa saa hävittää pois.
- Anonyymi00210
Anonyymi00173 kirjoitti:
Käännetään peili uhrin puolelle välillä.....
Ei!! Mitäs liikkui hämärien ihmisten kanssa?
- Anonyymi00211
Anonyymi00184 kirjoitti:
Ei ole. Ei viattomia tapeta.
Ei niin!!! Vain heitä, jotka piilossa ovat rikoksia tehneet.
- Anonyymi00212
Anonyymi00186 kirjoitti:
Ei... Ei viattomia surmata.
Ei niin!! Tuollaiset kuten uhri... joutaa Siperiaan joutumaan.
- Anonyymi00213
Siksi poliisit pyytää yleisöltä tietoa tapauksesta.
- Anonyymi00214
Anonyymi00207 kirjoitti:
Oli rossskaa vain.
Niin. Sitä suvakit eivät tajua.
- Anonyymi00215
Anonyymi00210 kirjoitti:
Ei!! Mitäs liikkui hämärien ihmisten kanssa?
Nimenomaan. Häntä varoitettiin monesti olematta tekemisissä tekijän kanssa.
- Anonyymi00293
Ei muista?
- Anonyymi00294
Anonyymi00051 kirjoitti:
Savon kielen tulkkia?
Jooo. Poliisit eivät ymmärrä ihme kieltä
- Anonyymi00295
Anonyymi00159 kirjoitti:
Sairasta
Oli tekijän ystävä... Joten ei täysin syytön, että menetti hengen.
- Anonyymi00297
Anonyymi00185 kirjoitti:
Ei.. on kaukaisia sukulaiset, jotka auttavat, kun teki rohkeasti.
Toivottavasti.... Saa apua MT ongelmiin.
- Anonyymi00300
Anonyymi00208 kirjoitti:
Ei. Urhi ei ollut puhdas pulmunen. Saastaa löytyy ja luurankoja, ja jne.
Aivan varmasti!!! Muuten ei oli ollut tekijän kanssa enää tekemisissä, kun aloitin rikoksen polun.
- Anonyymi00301
Anonyymi00211 kirjoitti:
Ei niin!!! Vain heitä, jotka piilossa ovat rikoksia tehneet.
Todellakin. Äiti itkee....... Myöhästä..... Poika olisi tarvinnut apua ja tukea, jotta olisi laittanut välit poikki tekijän kanssa. Missä silloin olivat ihmiset, jotka nyt suree? Turhaan uhri menetti hengen..... Ei olis kuollut..... jos olisi pystynyt laittaa välit poikki.
- Anonyymi00302
Anonyymi00212 kirjoitti:
Ei niin!! Tuollaiset kuten uhri... joutaa Siperiaan joutumaan.
Sori tarkoitin tekijää!
- Anonyymi00303
Anonyymi00213 kirjoitti:
Siksi poliisit pyytää yleisöltä tietoa tapauksesta.
Someen videoita on tullut.
- Anonyymi00304
Anonyymi00214 kirjoitti:
Niin. Sitä suvakit eivät tajua.
Eivät niin. Miksi aikuiset olivat paikalla missä oli paljon nuoria??? Oliko tarkoitus myydä hepoa?
- Anonyymi00307
susta huomaa että et ihan aito suomalainen oo
- Anonyymi00396
Anonyymi00293 kirjoitti:
Ei muista?
Päihteet!!
- Anonyymi00397
Anonyymi00307 kirjoitti:
susta huomaa että et ihan aito suomalainen oo
Pakko kirjoittaa väärin, ettei suomi botti poista!
- Anonyymi00398
Tekijä on rikollinen.. pitkä rikosrekisteri! Uhrilla ei.
- Anonyymi00400
Puhut soopaa.... täysin! Tekijä tuhosi viattoman suvun.
- Anonyymi00401
Tekijä EI välittänyt, että rikollisilla tuhosi ystävänsä elämän ja sai väärälle tielle!!
- Anonyymi00477UUSI
Anonyymi00159 kirjoitti:
Sairasta
Ei ole... Urhi olisi tehnyt samoin tekijälle.
- Anonyymi00478UUSI
Anonyymi00184 kirjoitti:
Ei ole. Ei viattomia tapeta.
Ei niin... Tekijä on mt potilas. Uhri taas ihan tyhmä, kun EI tajunnut tätä
- Anonyymi00479UUSI
Anonyymi00205 kirjoitti:
Tunnen....
Kenet ?
- Anonyymi00480UUSI
Anonyymi00207 kirjoitti:
Oli rossskaa vain.
Jep. Varsinkin uhrin äiti.
- Anonyymi00481UUSI
Anonyymi00215 kirjoitti:
Nimenomaan. Häntä varoitettiin monesti olematta tekemisissä tekijän kanssa.
Niin varoitettiin.
- Anonyymi00482UUSI
Anonyymi00301 kirjoitti:
Todellakin. Äiti itkee....... Myöhästä..... Poika olisi tarvinnut apua ja tukea, jotta olisi laittanut välit poikki tekijän kanssa. Missä silloin olivat ihmiset, jotka nyt suree? Turhaan uhri menetti hengen..... Ei olis kuollut..... jos olisi pystynyt laittaa välit poikki.
Uhri vei kaiken tekijältä. Uhri kostaa edelleen.
- Anonyymi00048
Oliko savunahkoja osallisena?
Siis palvia- Anonyymi00052
Nyt kaupungin valtuuston nuoriso alaitteet voimaan. Kaikki pelkää niin sanoista tekoihin.
Valtuustossa on yksi pulloharja jokaa ammattilaisena tuntee huume ja pride kuviot kuin omat taskunsa. - Anonyymi00053
Molemmat oli ihan vaaleita ja suomalaisia
- Anonyymi00059
EI OLLUT
- Anonyymi00064
Ihan valkolainen on
- Anonyymi00072
Älä viitsi puhua puuta heinää
- Anonyymi00078
Ihan valkolainen onpi.
- Anonyymi00079
Miksi joku olisi pelkän nimen perusteella romani? Tunsin aikoinaan yhden täysin vaalean tyypin sukunimeltä Åkerlund. Onhan Lindroos korufirma ja sitä ei romanit omista.
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Miksi joku olisi pelkän nimen perusteella romani? Tunsin aikoinaan yhden täysin vaalean tyypin sukunimeltä Åkerlund. Onhan Lindroos korufirma ja sitä ei romanit omista.
No aika monet nimen perusteella olettaa sellaista. Tässäkin tapauksessa
- Anonyymi00092
Mitä väliä? EVVK. Sotkevat paikkoja ja varastavat kaupasta.
- Anonyymi00093
Ehkä oli oikea.... taphtuma?
- Anonyymi00094
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ihan valkolainen on
Kylän mt potilas.
- Anonyymi00120
Oli! Ainakin 2
- Anonyymi00122
Uhri ei ehkä ollut vain uhri.
- Anonyymi00124
Anonyymi00092 kirjoitti:
Mitä väliä? EVVK. Sotkevat paikkoja ja varastavat kaupasta.
Todellakin näin ovat... rikkojia ovat somalit.
- Anonyymi00125
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ehkä oli oikea.... taphtuma?
Niinpä... yksi rikollinen vähemmän kauppaamassa huumeita.... lapsille ja nuorillekin.
- Anonyymi00127
Eikä ollut.. kuin romanit.
- Anonyymi00143
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ihan valkolainen on
Ei ollut... sukua.. Venäjälle.
- Anonyymi00144
Anonyymi00092 kirjoitti:
Mitä väliä? EVVK. Sotkevat paikkoja ja varastavat kaupasta.
Niin....
- Anonyymi00145
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kylän mt potilas.
Oliko?? Sitten ei haittaa.
- Anonyymi00146
Anonyymi00122 kirjoitti:
Uhri ei ehkä ollut vain uhri.
Eli?
- Anonyymi00147
Anonyymi00124 kirjoitti:
Todellakin näin ovat... rikkojia ovat somalit.
Ei... kun muualta tulleet.
- Anonyymi00148
Anonyymi00125 kirjoitti:
Niinpä... yksi rikollinen vähemmän kauppaamassa huumeita.... lapsille ja nuorillekin.
Mistä tiedät?
- Anonyymi00150
Anonyymi00148 kirjoitti:
Mistä tiedät?
Näin.....
- Anonyymi00165
Anonyymi00127 kirjoitti:
Eikä ollut.. kuin romanit.
Romanit ei liity tähän MITENKÄÄN.
- Anonyymi00166
Anonyymi00081 kirjoitti:
No aika monet nimen perusteella olettaa sellaista. Tässäkin tapauksessa
Tamara Lundkaan ei ole/ollut romani,!
- Anonyymi00174
Anonyymi00165 kirjoitti:
Romanit ei liity tähän MITENKÄÄN.
Liittyy korviaan myöten kun ovat sukuun jo sotkeutuneet:D
- Anonyymi00187
Anonyymi00166 kirjoitti:
Tamara Lundkaan ei ole/ollut romani,!
Miksei vaihtanut nimeä?
- Anonyymi00188
Anonyymi00174 kirjoitti:
Liittyy korviaan myöten kun ovat sukuun jo sotkeutuneet:D
Niin liittyy..
- Anonyymi00362
Anonyymi00165 kirjoitti:
Romanit ei liity tähän MITENKÄÄN.
Romanit usein siellä kuolinpaikalla muistele massa, joten liittyy hyvin vahvasti
- Anonyymi00403
Pää kii. Uhri vasikoi?? Tuhosi ystävänsä!!
- Anonyymi00404
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ihan valkolainen onpi.
Ei ole!!! Kaukaiset sukulaiset EIVÄT ole suomalaisia!! Eivät ole puhdas suomalaisia..
- Anonyymi00405
Anonyymi00079 kirjoitti:
Miksi joku olisi pelkän nimen perusteella romani? Tunsin aikoinaan yhden täysin vaalean tyypin sukunimeltä Åkerlund. Onhan Lindroos korufirma ja sitä ei romanit omista.
Suomalainen vaihtaa nimen!!! Muut eivät.
- Anonyymi00068
Tyypillistä duunaripaikkakunnan menoa...
- Anonyymi00070
Tyypillistä Naarajärven ryhmän öyhöttäjien ihmisarvojen latistamista. Harva täällä maallisella vaelluksella raatamatta selviää.
- Anonyymi00129
Ei... kun päihdeongelmat.
- Anonyymi00151
Anonyymi00129 kirjoitti:
Ei... kun päihdeongelmat.
Sen arvasi.
- Anonyymi00075
Mitä tarkoittaa töllöntyö?
Telkkaria sanottiin joskus töllöksi, muuta töllöstä tiedä.- Anonyymi00407
Katua toope!
- Anonyymi00076
"ketä"? " Siis kuka ihan suomeksi
- Anonyymi00085
"Tyypillistä Naarajärven ryhmän öyhöttäjien ihmisarvojen latistamista. Harva täällä maallisella vaelluksella raatamatta selviää."
Harvat ja valitut siltkään ihan pitempiaikaisena harrastuksena pitävät median otsikoihin pääsemistä kuten taitaa olla tässä tapauksessa!! - Anonyymi00086
Hyviä parrutteluja jarskille kiven sisään. Bottom tulet olemaan siellä.
- Anonyymi00108
EI TÄÄLLÄ MITKÄÄN INTIAN VANKILA OLOT VAIKUTA
- Anonyymi00152
Anonyymi00108 kirjoitti:
EI TÄÄLLÄ MITKÄÄN INTIAN VANKILA OLOT VAIKUTA
Ei ole. Luksusta ovat Suomen vankilat.
- Anonyymi00163
Älä tiputa saippuaa linnassa ....
- Anonyymi00189
Hyvä.
- Anonyymi00409
Uhri vasikoi??? Ihan oikein... Ei ystävää saa vasikoida poliisille!
- Anonyymi00087
Murhainfossa löytyy nimiä,kuvia jne.
- Anonyymi00098
Toivottavasti tekijä.. saa hyvän asianajajan ja saa pienen tuomion.
- Anonyymi00102
Anonyymi00098 kirjoitti:
Toivottavasti tekijä.. saa hyvän asianajajan ja saa pienen tuomion.
Olet raakalainen vaan eipä sinua tuntunut liikuttavan syöpään kuollut läheisesi.
- Anonyymi00104
Anonyymi00098 kirjoitti:
Toivottavasti tekijä.. saa hyvän asianajajan ja saa pienen tuomion.
Jos saa pienen tuomion niin saanee sitten muualta sakin hivutusta .vaan enpä usko että pienellä pääsee. Voi mamma mene nyt kultamunaa sitten tapaamaan kiven sisään. Kyllä se karma teidän sakin vielä maahan lyttää.
- Anonyymi00109
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jos saa pienen tuomion niin saanee sitten muualta sakin hivutusta .vaan enpä usko että pienellä pääsee. Voi mamma mene nyt kultamunaa sitten tapaamaan kiven sisään. Kyllä se karma teidän sakin vielä maahan lyttää.
HARRASTAKAA SITÄ SAKINHIVUTUSTA VAAN OMISSA ALKUKANTAISISSA PIIREISSÄNNE! OLISIKO KANNATTANUT PAREMMIN KATTOO MISSÄ PIIREISSÄ OMAT PYÖRII JA PERHEITÄ PERUSTAA,OLISVAT EDES KARANNEET MUUALLE VALKOLAISTENSA KANSSA MUTTA SILMIEN EESSÄ PELEHTIIVÄT.SAASTASTA SANON MINÄ!
- Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
HARRASTAKAA SITÄ SAKINHIVUTUSTA VAAN OMISSA ALKUKANTAISISSA PIIREISSÄNNE! OLISIKO KANNATTANUT PAREMMIN KATTOO MISSÄ PIIREISSÄ OMAT PYÖRII JA PERHEITÄ PERUSTAA,OLISVAT EDES KARANNEET MUUALLE VALKOLAISTENSA KANSSA MUTTA SILMIEN EESSÄ PELEHTIIVÄT.SAASTASTA SANON MINÄ!
????
- Anonyymi00130
Anonyymi00102 kirjoitti:
Olet raakalainen vaan eipä sinua tuntunut liikuttavan syöpään kuollut läheisesi.
Uhri oli itse rikollinen. Eikä minun sukulainen ole syöpään kuollut.
- Anonyymi00131
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jos saa pienen tuomion niin saanee sitten muualta sakin hivutusta .vaan enpä usko että pienellä pääsee. Voi mamma mene nyt kultamunaa sitten tapaamaan kiven sisään. Kyllä se karma teidän sakin vielä maahan lyttää.
Uhri ei ollut puhdas vaan likainen rikollinen!!
- Anonyymi00153
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jos saa pienen tuomion niin saanee sitten muualta sakin hivutusta .vaan enpä usko että pienellä pääsee. Voi mamma mene nyt kultamunaa sitten tapaamaan kiven sisään. Kyllä se karma teidän sakin vielä maahan lyttää.
Ei saa.. Tekijä tullaan muistamaan hyvästä työstä.
- Anonyymi00154
Anonyymi00109 kirjoitti:
HARRASTAKAA SITÄ SAKINHIVUTUSTA VAAN OMISSA ALKUKANTAISISSA PIIREISSÄNNE! OLISIKO KANNATTANUT PAREMMIN KATTOO MISSÄ PIIREISSÄ OMAT PYÖRII JA PERHEITÄ PERUSTAA,OLISVAT EDES KARANNEET MUUALLE VALKOLAISTENSA KANSSA MUTTA SILMIEN EESSÄ PELEHTIIVÄT.SAASTASTA SANON MINÄ!
Petti.
- Anonyymi00160
Anonyymi00131 kirjoitti:
Uhri ei ollut puhdas vaan likainen rikollinen!!
Ehkä
- Anonyymi00162
Anonyymi00154 kirjoitti:
Petti.
Kuka mitä häh.
- Anonyymi00171
Voi oikein mässäillä.
- Anonyymi00191
Anonyymi00154 kirjoitti:
Petti.
Ei hoitanut... asiat kuntoon.
- Anonyymi00192
Anonyymi00162 kirjoitti:
Kuka mitä häh.
Ei hoitanut asioita kuntoon.... Petti oman äitinsä, kun siksi kuoli.
- Anonyymi00411
Anonyymi00153 kirjoitti:
Ei saa.. Tekijä tullaan muistamaan hyvästä työstä.
Niin tuli... muistutti miten vasikoille ja rotille käy!!
- Anonyymi00412
Anonyymi00162 kirjoitti:
Kuka mitä häh.
Vasikoi ystävää. Joten petti luottamuksen!
- Anonyymi00413
Anonyymi00171 kirjoitti:
Voi oikein mässäillä.
Evvk turha tapaus oli. Kumpikin perhe ovat hyvin outoja!! Ja mt ongelmia suvussa!
- Anonyymi00107
Tiedätkö että kitaraa soittamalla voi parantaa maailmaa. Ai niin. meni aiheesta ohi.
- Anonyymi00112
Miksi taivas on hiljaa?
- Anonyymi00132
Ei haittaa.
- Anonyymi00156
🌄🚙autossa voit antaa tai saada. Tekijä saa lyhyen tuomion. Sori vaan.
- Anonyymi00190
Anonyymi00112 kirjoitti:
Miksi taivas on hiljaa?
Koska taivas kiittää.
- Anonyymi00193
Anonyymi00156 kirjoitti:
🌄🚙autossa voit antaa tai saada. Tekijä saa lyhyen tuomion. Sori vaan.
Hyvä. Oikeus toteutuu.
- Anonyymi00113
Olet kuuma❤️Kiitos, olen samalla myös pahalla päällä nyt ⚡️🔥💥…❤️
- Anonyymi00133
Tiedätkö että kitaraa soittamalla voi parantaa maailmaa. Ai niin. meni aiheesta ohi
- Anonyymi00194
Anonyymi00133 kirjoitti:
Tiedätkö että kitaraa soittamalla voi parantaa maailmaa. Ai niin. meni aiheesta ohi
Joo. Niin meni.
- Anonyymi00134
Olet kuuma❤️Kiitos, olen samalla myös pahalla päällä nyt ⚡️🔥💥…❤️ Tiedätkö että kitaraa soittamalla voi parantaa maailmaa. Ai niin. meni aiheesta ohi. En halua enää muuta kuin sen rikkinäisen perhosen, Jos hän vain haluaa.... Mustasukkainen taisi olla töllöntien tekijä.
- Anonyymi00157
Kiitos. Mustasukkaisuus on paha sairaus ja luultavasti siksi uhri kuoli.
- Anonyymi00200
Suomessa kunnianloukkausta koskeva lakipykälä on Rikoslain (39/1889) 24 luvun 9 §.
Lukekaa toi! - Anonyymi00216
Suvakki itkee!!
- Anonyymi00217
Pieksämäki on pilalla!! Nykyään vain slummi alue koko kaupunki. Pahempi kuin Vantaa jota verrattiin Somalian pääkaupunkiin Mogadishuun. Voi mikä kohu syntyi.
- Anonyymi00221
Slummi se on aina ollut. Yläristi ehkä vähän siistiytynyt siitä mitä se oli 80 luvulla,kun siellä asuin. Alkoholismia Pieksämäellä on runsaasti ollut aina.
- Anonyymi00218
Vantaan vertasi Hakunilaa Mogadishuun, vaikka Vantaa on parempi paikka asua kuin Pieksämäellä. Pieksämäki on 20 vuodessa mennyt alaspäin. Onneksi EI tarvi asua Pieksämäellä enää. Muutin yli 20 vuotta sitten pois Pieksämäen läheisyydestä Vantaalle.
- Anonyymi00219
Suomen Mogadishussa eli Vantaan Hakunilaa. Siinä hän oli väärässä! Vantaalla on hyvä asua ja lähellä Helsinkiä kuin surkea tuppu kylä Pieksämäki.
- Anonyymi00224
Kuulopuheita, mutta ilmeisesti kaverukset olisivat ottaneet matsia ja tekijä jäänyt alakynteen ja lähtenyt suuttuneena ja nolattuna kävelemään pois paikalta, mutta palannut takaisin ja puukottanut
- Anonyymi00226
uhri ja tekijä eivät ole veljeksiä,
- Anonyymi00228
Pieksämäkeläisen miehen epäillään tappaneen teräaseella entuudestaan tuntemansa. Joten uhri ei ole täysin viaton. Liikkunut väärässä seurassa.
- Anonyymi00229
Epäilty on ollut vaitonainen illan tapahtumista.
- Anonyymi00230
epäilty tekoväline on poliisin hallussa
- Anonyymi00231
Sekä uhri että epäilty ovat nuoria aikuisia.
- Anonyymi00232
Poliisilla on selkeä käsitys illan tapahtumien kulusta.
- Anonyymi00233
Tapahtumapaikalla oli paljon nuoria väkivallanteon aikaan. Poliisi otti epäillyn kiinni 10 minuuttia tapahtuneen jälkeen.
- Anonyymi00235
Tunsi ja oli, ei mikään random teko
- Anonyymi00236
Epäillyllä on huomattava rikoshistoria, ja hän oli vapautunut vankilasta aiemmin samana vuonna.
- Anonyymi00237
Miestä puukotettiin Pieksämäellä kesken päättäjäisjuhlien
- Anonyymi00238
Eräs silminnäkijä huomasi ystävysten välillä riitaa ennen epäiltyä henkirikosta.
- Anonyymi00239
Hiekanpäässä tapahtui.
- Anonyymi00240
Väkivallan seurauksena nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin paikan päällä. Väkivallanteon aikaan paikalla oli runsaasti nuoria.
- Anonyymi00241
Tapahtumapaikalla oli useita poliisipartioita ja ensihoidon yksiköitä.
- Anonyymi00251
Täsaähän on ilmeisesti kyseessä tekninen laitetarkkailu?
- Anonyymi00270
Anonyymi00251 kirjoitti:
Täsaähän on ilmeisesti kyseessä tekninen laitetarkkailu?
Jatkossa telekuuntelu.
- Anonyymi00242
Väkivallanteosta ilmoitettiin hätäkeskukseen lauantaina 30. toukokuuta kello 22.18.
- Anonyymi00243
Iltalehden saamien tietojen mukaan epäilty ja uhri olivat hyviä ystäviä keskenään
- Anonyymi00244
Poliisi epäilee, että 19-vuotias mies tappoi toisen nuoren miehen Pieksämäellä koulujen päättäjäisiltana. Rikos tapahtui Hiekanpään rannan alueella
- Anonyymi00245
Pieksämäen taposta epäillään 19-vuotiasta paikkakuntalaista miestä. Iltalehden tietojen mukaan miehellä on ikäänsä nähden runsaasti rikostaustaa.
Viime kesänä mies tuomittiin kahdeksi vuodeksi ja kuukaudeksi vankeuteen omaisuusrikoksista. Nuoren ikänsä takia hän istui rangaistuksestaan kolmasosan ja on siis vapautunut vankilasta alkuvuonna. - Anonyymi00246
15-vuotiaana hän pahoinpiteli erään nuoren kerrostalon rappukäytävässä, 16-vuotiaana toisen nuoren koulussa.
Saman vuoden aikana hän jäi kiinni huumeiden myymisestä. Nuoren hallusta löytyi kannabista, ekstaasia ja Ksalol-tabletteja.
Kesällä 2023 nuori hyökkäsi naamioituneena tuntemattoman miehen kimppuun Pieksämäen keskustassa.- Anonyymi00257
Uutisen olisi voinut myös ihan vaan linkata tänne, eikä kopioida osa kerrallaan
- Anonyymi00419
Anonyymi00257 kirjoitti:
Uutisen olisi voinut myös ihan vaan linkata tänne, eikä kopioida osa kerrallaan
Tyhmä olet!!! En halua, että lehti saa klikkauksia!! Että hyötyy taposta ja tienaa rahaa.
- Anonyymi00420
Sitä olen ihmetellyt. Miksei kukaan tehnyt huoli-ilmoitusta?
- Anonyymi00248
tuskin pieksämäellä on mamuja, ei ole houkuttelevin vaihtoehto niille :D
- Anonyymi00249
Itse muistan yläasteella entisellä Meriluodon koululla minkälaista väkivaltaa ja mt ongelmia kouluun mahtui
- Anonyymi00253
Kaveri oli jäänyt jostai poliisille kiinni. Hänen kännykkä oli käynyt laitoksella ja poliisi oli saanut hänen puhelimensa auki. Itse käskin kaveria jättämään tuon puhelimen kotiinsa, muttei ollut. tekninen laitetarkkailua? Toivottavasti ei liity tapaukseen millään tavalla kaverini. Tai on entinen kaveri minulle.
- Anonyymi00254
Kaverisi vaikuttaa sen verran vatipäältä, että ei liene ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun hän on tutkinnassa. niin ei olisi ensimmäinen eikä toinen kerta, kun myös se keskustelun toinen osapuoli on tutkinnassa!
- Anonyymi00255
Anonyymi00254 kirjoitti:
Kaverisi vaikuttaa sen verran vatipäältä, että ei liene ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun hän on tutkinnassa. niin ei olisi ensimmäinen eikä toinen kerta, kun myös se keskustelun toinen osapuoli on tutkinnassa!
Ei kovin vatipää mutta nuo IT/älypuhelin hommat ei ole niin tiedossa.
- Anonyymi00256
Anonyymi00255 kirjoitti:
Ei kovin vatipää mutta nuo IT/älypuhelin hommat ei ole niin tiedossa.
Ne puhelimet jotka käy asemalla kannattaa hävittää!! Pitää hommata uus puhelin ja uus liittymä. Pitää hommata uus puhelin ja uus liittymä. No saa kyllä helvetin tyhmä olla, jos jatkaa laittomuuksia kyseisellä laitteella:D
- Anonyymi00259
Eikö tuommoiset vihjailevat tiedotkin riitä jossain tapauksissa syytteisiin?
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Eikö tuommoiset vihjailevat tiedotkin riitä jossain tapauksissa syytteisiin?
Postihomman ne tajuaa kun piste kartalla seisoo yöllä postinjakelukeskuksessa. Kannattaa laittaa kaukobussiin jemmaan akku täyteen ladattuna ja itse mennä lyhin matka ja antaa puhelimen seikkailla
- Anonyymi00261
Anonyymi00260 kirjoitti:
Postihomman ne tajuaa kun piste kartalla seisoo yöllä postinjakelukeskuksessa. Kannattaa laittaa kaukobussiin jemmaan akku täyteen ladattuna ja itse mennä lyhin matka ja antaa puhelimen seikkailla
Imei koodilla viranomainen saa halutessaan viestit operaattoreilta
- Anonyymi00262
Anonyymi00255 kirjoitti:
Ei kovin vatipää mutta nuo IT/älypuhelin hommat ei ole niin tiedossa.
Juu samantien kannattaa hylätä kaverit jos ne tekee rikoksia tai muita huonoja ratkaisuja!!!
- Anonyymi00263
Anonyymi00255 kirjoitti:
Ei kovin vatipää mutta nuo IT/älypuhelin hommat ei ole niin tiedossa.
Tuohon sisältyy vahva viisaus, jos "kaverit" on jotain pikkurikollisia, niin kyllä siinä on jo itsekin kaltevalla pinnalla jos puhelimessa on jotain niiden konnailuihin liittyvää!!!!
- Anonyymi00264
Anonyymi00262 kirjoitti:
Juu samantien kannattaa hylätä kaverit jos ne tekee rikoksia tai muita huonoja ratkaisuja!!!
Aika ahdasmielistä porukkaa kyllä täällä kun pitäisi kaverit hylätä.
- Anonyymi00265
Anonyymi00264 kirjoitti:
Aika ahdasmielistä porukkaa kyllä täällä kun pitäisi kaverit hylätä.
Oon minä ainaki hylänny.
Ei tarvi kärsiä niitten elämäntyylistä.
Etköhä sieki vielä puukon kylkeen saa. - Anonyymi00266
Anonyymi00265 kirjoitti:
Oon minä ainaki hylänny.
Ei tarvi kärsiä niitten elämäntyylistä.
Etköhä sieki vielä puukon kylkeen saa.Tämähän se. Pari entistä kaveria myös jättänyt päihteiden vuoksi.
- Anonyymi00267
Anonyymi00264 kirjoitti:
Aika ahdasmielistä porukkaa kyllä täällä kun pitäisi kaverit hylätä.
Kaveris taitaa olla yksinkertainen jopa rikolliseksi
- Anonyymi00269
Epäilty on ollut vaitonainen illan tapahtumista.
– Hän ei ole hirveästi halunnut avata tapahtumaan - Anonyymi00305
Anonyymi00266 kirjoitti:
Tämähän se. Pari entistä kaveria myös jättänyt päihteiden vuoksi.
Totta kai, jos itse haluaa päihteettömän elämän niin jättää päihdekaverit . Ite jätin jopa puolison.
- Anonyymi00306
Anonyymi00261 kirjoitti:
Imei koodilla viranomainen saa halutessaan viestit operaattoreilta
Niin saa.
- Anonyymi00310
Evvk miksi kiinnostaisi??? Eipä kukaan ole minusta koskaan välittänyt!!
- Anonyymi00312
👰♀️❤️ pikku vikoja miehellä. Mutta ainakaan ei jää toiseksi, kun riitelee.... Rikos oli osittain uhrin oma vika. Mitäs suututti herkän miehen.
- Anonyymi00321
Kansa päättää, mitä ne haluaa kuulla.
- Anonyymi00338
Ei kuollut, koska “halusi elää riskillä, highlife tyyliin”, vaan koska karsittu järjestelmämme ei ehtinyt, halunnut tai pystynyt tarjoamaan hoitoa ajoissa. Pääsemään eroon väärästä seurasta!! Tappo tapahtui vain koska hallitus on leikannut ja ihmiset eivät saa elämänsä kuntoon!!!
- Anonyymi00339
Kukaan EI välitä miten pahalta tekijän läheisistä tämä tappo tuntuu!!! He saavat ihmisten vihat kärsiä.
- Anonyymi00359
Jotenkin en usko,että surevat....
- Anonyymi00360
On oikein,että tappaja on kiinni nyt. Jospa pää selviää,kun ei oo alkoholia eikä huumeita!
- Anonyymi00342
Totta. Se on kummallista, että menestyminen elämässä vaatii yleensä täysin kusipäisen ja tunteettoman luonteen. Täytyy olla valmis tuhomaan, jotta pärjää elämässä ja siksi tappoja tapahtuu!
- Anonyymi00343
Onnea... saatte juhlia... sitä, että hallitus tuhosi ihmisten elämää ja siksi tappo tapahtui! Mitäs väärät ovat hallituksessa.
- Anonyymi00358
Miten se tämäkin hallituksen vika muka🤔
- Anonyymi00344
EVVK mitäs et suojellut!!
- Anonyymi00363
paniikkikohtaus ja psykoosi on kyllä aika eri setit! on heikkopää ja saa huumeesta paniikkikohtauksen ja tekee rikoksen?
- Anonyymi00367
Menikö toi pilvestä psykoosiin :D?
Ja ei päissään ymmärtänyt tappavansa ystävää?
saa ihailua? sydän emojeita söpöiltä. huumeet estää masennuksen :D - Anonyymi00368
Kurjaa toki, että kuormittavat häkeä ja lansseja, mutta Liikevoittoa he tekee!
Lähtötilanne aivoissa määrittää tuomion pituuden.
Se on 10 vuotta, jonka tappaja joutuu vain istumaan. - Anonyymi00370
Monta päivää kun vetää samoilla silmillä niin saattaa pää hieman seota ja itsekeskeisiä nuoria joilla päähenkilövinoumat päällä!!! Siksi tappamista tapahtuu
- Anonyymi00371
Minullakin oli 30v paniikkikohtauksia ja päihteet voivat auttaa sietämään sietämätöntä ympäristöä! Mitä vitun väliä sillä on jos narkkailee vapaa-ajallaan? Vain nynnyt eivät käytä huumeita ! Joo, on kyllä hyvä neuvoa lääkäriä työssään.
- Anonyymi00380
Kun ei tapa ketään,senkun ottaa vetoja. Kannabis mieto aine, joillakin jopa lääkkeenä. Mutta tuskin tämä puukottaja ihan vain pilveä oli vetänyt?
- Anonyymi00382
Tupakka ja miedot juomat pitäisi riittää rauhoittamaan mieltä!
- Anonyymi00373
Osaako kukaan kertoa mistä tuolla köyhällä on rahaa käyttää päihteitä?
- Anonyymi00402
Rikoksilla tienaa ja kehonsa aukoilla,oli näköjään poistettu aiempi vastaus niin ilmaistaan nyt näin kauniisti omalla kropalla tienaus. Myös miehet voi tienata pepulla ja suulla.
- Anonyymi00374
Olematta lääkäri nii tällä on ihan varmaan alkava dementia!! Kun ei muka muista illan tapahtumia ja eikä kerro totuutta poliisille toi tappaaja!!
- Anonyymi00378
Eihän rikolliset ikinä "muista".
- Anonyymi00376
Kamapäissään olivat??? Uhri ja tekijä?
- Anonyymi00385
Kellään ub velanperintä casea?? Ja tapon syytteen nostamisesta annetaan lehdistötiedote??? Vai vaikeneeko poliisit?
- Anonyymi00386
Vieläköhän tämä mies seikkailee jossain? Pelkäsin omassa lapsuudessa ja oli kyllä jo hirveä jo silloin?
- Anonyymi00444
Pojaksi tuota sanoisin.
- Anonyymi00389
Vasikoille eli rotat EI vankilassa hyvällä katsota. Vangit vihaa vasikoita ja rottia. Poliisien kanssa yhteistyötä tekevät rikolliset ovat jopa pedofilia huonommalla arvoasteikolla vankilassa. Siksi tapon tekijä vaikenee, koska tietää tämän.
- Anonyymi00399
Älä neiti puhu asioista mistä et tiedä. Itse olen käynyt vankilassa tapaamassa läheistä,tiedän enemmän tuosta maailmasta kuin moni. Läheiseni ei tosin istunut mistään muihin ihmisiin kohdistuvista jutuista.
- Anonyymi00391
Noloa, jos kuoli vain, koska vasikoi ystävää. Turha kuolema. Turhaan.
- Anonyymi00422
Tässäkään ei uhrilla ollut mitään osaa tilanteen eskaloitumiseen vaan kaveri oli kännissä ja syytti ja riiteli turhaan uhrin kanssa.
- Anonyymi00423
On kyllä helveti ruma jäbä. Niin no parikymppinen kaveri ja pitkä on rikosrekisteri.
- Anonyymi00443
Ei tullut veronmaksajaa.
- Anonyymi00445
Anonyymi00443 kirjoitti:
Ei tullut veronmaksajaa.
Ennen Huume diileri nykyisin tuleva SAUNAPEFLETTI...
- Anonyymi00425
Uhrin perhe... Pilaa pojan maineen itkemällä!
- Anonyymi00446
Poika kertoo sitten miten sai olla ison miehen sauna pefletti.Ei auta vanhempien itkut ..ja voi vottelut.Se on noin eka 1,5v ja vuoro vaihtuu.Voi nappeja kuluu kun asettuu pefletiksi isolle karhulle.Mutta ...kaikkeen tottuu.T.ent vartija
- Anonyymi00450
siltä on tainut jo maine mennä ennen tuotakin
- Anonyymi00447
Ootte tyhmiä. Juoruilijoita?
Tuleeko muuten siipi videoo?
Lähden ohranjyvään.- Anonyymi00448
Poika saa namia kun iso karhu istuu saunassa sylissä.
- Anonyymi00451
Naiset pitää saada miesten alaisuuteen! Naiset ovat vain miesten omaisuutta ja siksi ovat olemassa.!!! Tekijä oli oikeassa.
- Anonyymi00455UUSI
Höpö höpö....
- Anonyymi00453
Tiedän salaisuuden.. jonka vain poliisi ja minä tiedämme. Hän teki rikosilmoituksen. Vain me tiedämme asiasta! Nolo rikos oli.... siksi ehkä tekijä suuttui?
- Anonyymi00454
Elä edes leiki noin tyhmää.
Ketjusta on poistettu 115 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639