Asunto on liian kuuma, eikä pysty tuulettamaan edes öisin. Tupakoinnista on nätisti sanottu, mutta ei ko. henkilöitä kiinnosta naapureiden huomioiminen. Muuttaminen ei auta, kun joka ikisessä taloyhtiössä, jossa olen asunut, on tupakansavua ollut. Tupakointikieltoja ei Sotkamossa taida olla kuin uusissa kerrostaloissa, ja niihin ei ole itselläni varaa muuttaa kalliin vuokran takia. Perussairauteni vieläpä pahenevat kuumuudessa. Miksi ette tupakoitsijat voi huomioida muita ihmisiä? Jos ette viitsi mennä kauemmas muitten ikkunoista tupakoimaan (ja kauemmas tarkoittaa vähintään sadan metrin päähän, koska savu leviää useiden kymmenien metrien säteelle), niin vaihtakaa edes tupakka kesän ajaksi sähkötupakkaan tai nikotiinipusseihin, joista ei ole samalla tavalla sivullisille haittaa. Sähkötupakan höyry ei samalla tavalla leviä useiden kymmenien metrien säteelle, kuin tupakansavu, eikä myöskään haise yhtä pahalle.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
meidän taloyhtiössä sama ongelma!!
- Anonyymi00002
Taloyhtiö voi kieltää tupakoinnin ja laittaa tupakointi paikan pihalle.
- Anonyymi00003
Taloyhtiö voisi tarjota nuuskaa tupakoitsijoille niin ei käry haittaa.
- Anonyymi00004
Minä olen ainoa meidän taloyhtiössä joka käy ulkona tupakkapaikalla 😂😂
- Anonyymi00005
Minulla on myynnissä maatila jonne voivat tupakoimattomat muuttaa.
- Anonyymi00006
Asunnon kuumuuteen on helppo korjaus vaihtoehto.Liikuteltava lattia viilennin.Pudottaa tehokkaasti sisälämpötilaa ja on hiljainen käyttöääneltään.Ei tarvitse pitää ikkunoita auki ja raikastaa sisäilmaa ja viilentää.Kannattaa hankkia tuommoinen laite ja ongelma poistuu.
- Anonyymi00007
Täällä olisi talonrötiskö vapaana asukkaita odottamassa.Ei naapurit tupakoi.Jos kiinnostaa asunto on kajjjaanissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400