Mun eteen yhtään mitään muuta kuin fantasioit
Et sä enää tee
19
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja inhoan sitä että fantasioit vaikka IRL virität muita suhteita
- Anonyymi00004
Oliks tää mulle? Öö joo ku säki ja tylsää ja puuttees tääl sivus
- Anonyymi00002
Kun kaiken pitää olla niin hiton epäsuoraa.
- Anonyymi00003
Mitä epäsuoraa
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä epäsuoraa
Ihan kun jotain näytelmää, jossa on ikäänkuin ehdollisia näytöksiä.
- Anonyymi00005
Aikuiset ihmiset toimivat ja tekevät niin todella halutessaan, eikä fantasioi ja haaveile loputtomiin jossan palstalla tuntemattomien seassa.
- Anonyymi00007
Eiköhän yleensä puhuta tosielämästä. Aika vaikea kuvitella että pelkästään täällä eläisi ”suhde-elämää”.
- Anonyymi00008
En edes fantasioi enää
- Anonyymi00009
Mitä muutakaan voi tehdä. Ei edes minimaalista oljenkortta tarjota takaisin.
- Anonyymi00019
Onpas tarjottu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onpas tarjottu.
Milloin on tarjottu ja mitenköhän?
- Anonyymi00010
Joskus vähemmän on enemmän. Seksinkään Ei aina tarvitse olla sitä perinteisintä ja tavanomaisinta seksiä. Joskus se kun näkee kuinka toisen sukupuolen edustaja tuijottaa sinua pitkään ja jäätyään kiinni hymyilee sinulle, siinä on enemmän seksiä kuin koko viikon monessa sessiossa.
- Anonyymi00011
Aina kun aloitat tällaista skeidaa, mieti ennen hetki että mitä itse olet tehnyt! Et niin yhtään mitään!
- Anonyymi00013
Ööö, olisko mun pitäny tehdä jotain? Vähän epäselvät on ohjeet ollut jos näin...
- Anonyymi00015
Sun olis pitäny ottaa yhteyttä somessa.
- Anonyymi00014
En itse asiassa fantasioi kuin silloin, kun olemme juuri nähneet. Mun tunteet on kytkeytyneet IRL iin ja kasvokkain näkemisiin.
Nainen - Anonyymi00016
Tekeminen olisi ahdistelua. Parempi vaan ahdistua yksin.
- Anonyymi00018
Myös palstoilla toisena esiintyminen on ahdistelua.
- Anonyymi00017
Usko jo mä en ole kiinnostunut susta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485127Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672915Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2731377Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 1621010
- 49914