Onkohan Iisalmessa tai lähistöllä paikkaa/paikkoja missä voi ottaa aurinkoa ja mahdollisesti uidakin ihan alastomana ilman että kukaan ottaa pulttia tai soittaa poliisit.
Mielellään asiallisia vastauksia, ei apukoulutasoisia.
Nakuilupaikat kesällä
43
940
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Minä kävin koluni apukoulussa ja olin apukoulun paras oppilas ja sain apukoulussa 50mk stipendin eli olin paras oppilas kun sain stipendin.
- Anonyymi00002
Miten tarinasi liittyy aloitukseen?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten tarinasi liittyy aloitukseen?
...ai niin sinähän olitkin apu koulussa 😂
- Anonyymi00004
Mukava olisi nakuilla mummelin kanssa jos vielä löytäisi nakuilusta tykkäävän mummelin.
- Anonyymi00005
Eiköhän niitä mummeleita löydy siihen tarpeeseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eiköhän niitä mummeleita löydy siihen tarpeeseen.
Ei niitä vanhalle löydy.
- Anonyymi00023
Tämä mummeli ei kyllä nakuile yhdenkään miehen kanssa koskaan!
- Anonyymi00038
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei niitä vanhalle löydy.
Tädit alkaa vanhenemmaan niin ne laittaa nuoruudenaikaisen loopin pyörimmään
- Anonyymi00007
Kannattaa jokaisen halukkaan ihan itse perustaa sellainen paikka. Ei niitä ole näin korvessa luonnostaan kovin monta, eikä ainakaan lähellä asutusta.
- Anonyymi00008
No joo, näinhän se tietysti on. Ajattelin vain kysäistä jos olisi ollut ennestään tämmöinen paikka.
- Anonyymi00009
Eipä taida oikein olla, ainakaan sellaista paikkaa missä voisi myös uida.
Ehkä jotain kallioita metsissä vois olla missä olla Aatamin ja Eevan asussa. - Anonyymi00010
Iisalmen Luuniemen edustalla on Haukisaari. Se pitää valjastaa nakuilusaareksi.
Kaupunki vois laittaa vuokrattavia veneitä Luuniemen.- Anonyymi00011
Maaliskuinen Haukisaari on oiva paikka yhtymiselle kun punkit ei vielä heränneet.
- Anonyymi00012
Luuniemen kärki on ainoa paikka mihin nakurannan voisi perustaa.
- Anonyymi00013
Siinähän on siinä kirkonsalmella paljon puhuttua yleistä pusikkoa niin olisiko siinä hyvä? Ja venepaikkakin siinä lähellä pappilaa niin ne on yleisesdä käytössä eikä ole muita uimareita
- Anonyymi00014
Minä nakuilen aina syksyn pimeinä iltoina omassa olohuoneessa ja verhoja ei ole ikkunassa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä nakuilen aina syksyn pimeinä iltoina omassa olohuoneessa ja verhoja ei ole ikkunassa.
No se on ihan kiva sinulle. Minun aloituksen tarkoituksena oli löytää jokin paikka kesällä ulkona ilman vaatteita olla.
Muutkin sellaiset ihmiset jotka haluavat samaa, olisivat tervetulleita myös. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No se on ihan kiva sinulle. Minun aloituksen tarkoituksena oli löytää jokin paikka kesällä ulkona ilman vaatteita olla.
Muutkin sellaiset ihmiset jotka haluavat samaa, olisivat tervetulleita myös.Minä oon mieluummin vaatteet päällä
- Anonyymi00017
Hyvä. Ole vaan. Niinhän muidenkin on oltava ainakin julkisilla paikoilla. Ihminen on tässä suhteessa vieraannuttanut itsensä alkujuuriltaan. Jopa pää ja kasvot naisten täytyy peittää joissain kulttuureissa/uskonnoissa.
- Anonyymi00018
Mikä saa ihmiset nakuilemaan?
Halu paljastella itseään ja värkkiään ja ylipäätän pervoilu vai? - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Halu paljastella itseään ja värkkiään ja ylipäätän pervoilu vai?No minun kohdalla ainakaan ei kumpikaan noista syistä. Jonkinlainen vapaus ja vaivattomuus olla ilman vaatetusta. Ihan mielelläni nakuilen ihan yksikseni, enkä halua ketään katselemaan. Ihan hirveetä pervoilua, eikö olekin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No minun kohdalla ainakaan ei kumpikaan noista syistä. Jonkinlainen vapaus ja vaivattomuus olla ilman vaatetusta. Ihan mielelläni nakuilen ihan yksikseni, enkä halua ketään katselemaan. Ihan hirveetä pervoilua, eikö olekin.
Eikö sitä voi olla kotona nakuna, miksi pitää nakuilla ulkona mahdollisesti ihmisten katseltavaa? On siinä jotain pervoa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö sitä voi olla kotona nakuna, miksi pitää nakuilla ulkona mahdollisesti ihmisten katseltavaa? On siinä jotain pervoa.
Siinä on noilla yksilöillä kyse, sekä exhibitionismista, että yleisestä someaikakauden aikaansaamasta itsensä esittelemisen trendistä. Heille on myös ongelmallista elää yleisten sosiaalisten normien mukaisesti, toiset huomioon ottaen. Eli lopulta tässäkin on kyse pienen mieleltään "vinksahtaneen" (minä, minä)porukan yrityksestä saada suuri enemmistö hyväksymään normeista poikkeavan käyttäytymisen ja jopa järjestämään sille toiminnalle yhteisitä varoista kustannettuja toimintapaikkoja.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siinä on noilla yksilöillä kyse, sekä exhibitionismista, että yleisestä someaikakauden aikaansaamasta itsensä esittelemisen trendistä. Heille on myös ongelmallista elää yleisten sosiaalisten normien mukaisesti, toiset huomioon ottaen. Eli lopulta tässäkin on kyse pienen mieleltään "vinksahtaneen" (minä, minä)porukan yrityksestä saada suuri enemmistö hyväksymään normeista poikkeavan käyttäytymisen ja jopa järjestämään sille toiminnalle yhteisitä varoista kustannettuja toimintapaikkoja.
Nykyään naisten vilauttelu esim instagramissa on räjähtänyt käsiin.
Esitellään myös omaa kroppaa hyvin ohuissa vaatteissa niin että näkyy häpykummun ja häpyhuulien muoto selvästi.
Vilautellaan myös hameen alta jne. - Anonyymi00041
Anonyymi00018 kirjoitti:
Halu paljastella itseään ja värkkiään ja ylipäätän pervoilu vai?Kun on iso mitä näyttää.Chiken!!!
- Anonyymi00025
Kyllä saunominen on paras paikka nakuilla ja olla alastomana ulkosalla. Ei sitä vanhemmalla iällä muuten ole tarve nakuilla ulkona. Nuorena se on ihan erilaista, kun haluaa vielä auringon helliä ihoa.
- Anonyymi00026
Eipä nykypäivänä enää kannata auringossa ihoaan ruskettaa. Hyvin äkkiä ihosyöpä.
- Anonyymi00027
No olen nyt saanut keittiöpsykologien analyysit aloitukseeni. Joten menen alastomana kotini saunaan pimeänä syysiltana. Minä suljen kuitenkin verhot kaiken varalta. Syksyä odotellessa olen onnellinen siitä, etten ole vinksahtanut tai pervo. 😂
- Anonyymi00028
Kyllä sinä nyt niin mielesi pahoitit, kun valtaosa ihmisistä ei olekaan kaltaisiasi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä sinä nyt niin mielesi pahoitit, kun valtaosa ihmisistä ei olekaan kaltaisiasi.
Niin,.minä ainakaan en halua munasillani kekkuloida nakurannalla. Käytän uikareita ja vielä mieluummin shortseja sekä löysää kevyttä paitaa.
- Anonyymi00030
Gay-ranta Iisalmeen!
- Anonyymi00031
Iisalmi pidetään siistinä kaupunkina tuollaisista
Irstailuista. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Iisalmi pidetään siistinä kaupunkina tuollaisista
Irstailuista.Sinäkin irstailet sitten salaa.
- Anonyymi00033
makkaralahen rannassa saa alasti nakuilla ja uida
- Anonyymi00035
Kuopiossa, Ritoniemessä on monena vuonna telttaillut nudistipari. Tiedoksi, jos välimatka ei haittaa.
- Anonyymi00037
Mukavan mummelin kanssa on mukava nakuilla vaikka kerrostalon parvekkeella jos vain löytäisi jostakin mukavan nakumummelin.
Mistäpä semmoisen mummelin vanha mies löytää? - Anonyymi00039
Tänä yönä Lippuniemessä 🙂
- Anonyymi00040
https://www.is.fi/matkat/art-2000006182191.html
Kaikenlaista voi nähdä nakurannoilla, jopa junan. - Anonyymi00042
Minusta tuo nakuranta juttu ja siellä nakuilu on vaan halu paljastella itseään.
- Anonyymi00044
Kirkosalmella on hyvä paikka, tämän kuivanmaan tontin omistan kohdalla, rantaan kohdistuen. Yritti omarantaista tonttia, onneksi tämä nyt jäi nakuilijoille toiminta alueeksi.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kirkosalmella on hyvä paikka, tämän kuivanmaan tontin omistan kohdalla, rantaan kohdistuen. Yritti omarantaista tonttia, onneksi tämä nyt jäi nakuilijoille toiminta alueeksi.
...ja sitten on punkit kannikoissa kiinni
- Anonyymi00047
Ei se aina ole halu paljastella, sillä monet haluaisi nakuilla siten, ettei muut näkisi sitä. Hakeutuvat omille alueilleen, ja syrjään muista olemaan ilman vaatteita.
- Anonyymi00046
ulkomaalaiset tulee ainakin mielellään paikalla vemputtamaan pikkuisia prinssin nakkejaan kun näkevät sinut nakuilemassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502