En tiedä, millä sen saan sun jakeluun, mut meit ei oo. Ei ole ollut, eikä ole ollut tulossakaan aikoihin. Ei pitäs olla yllätys. Ei voi rakastaa, mitä ei arvosta. Ei voi olla kaveri, jos ei kunnioita. Ihmisarvo on jakamaton, ja se on kaikilla. Mitään sen enempää ei ole.
Gettomasa: Meit ei oo
https://m.youtube.com/watch?v=qGxhPhNpUKs&ra=m
Meit ei oo
19
320
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Keksit päästäsi kaiken.
- Anonyymi00002UUSI
Ole onnellinen uskossas. Ei muuta sanottavaa.
- Anonyymi00003UUSI
Ei voi ottaa vakavasti kirjoitusta, missä linkataan jotain Gettomasaa. Sorry.
- Anonyymi00004UUSI
Niin kenelle tämä? Kun ei voi tietää?
- Anonyymi00008UUSI
Hän tietää, jos jostain syystä lukisi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän tietää, jos jostain syystä lukisi.
Millä perusteella näin ajattelet? Mille kirjaimelle aloitus on? Kukaan ei voi tuosta kuin arvailla? Ja luulla.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä meidät tulee, uskon siihen. k
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä teidät tulee. Viisari värähtää ja olette samanhenkisiä ja tasoisia ajattelussanne.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä teidät tulee. Viisari värähtää ja olette samanhenkisiä ja tasoisia ajattelussanne.
Mistä Ap sen tietää, jos ei sulle.
- Anonyymi00007UUSI
Itse asiassa minä kyllä kunnioitan häntä siitä hyvästä työstä, jota hän tekee. Hänellä on varmasti paljon hyviä ominaisuuksia, mutta ei sitä, mitä tarvitsen ja kaipaan. En arvosta sillä tavalla, että voisin olla ihastunut tai rakastunut. En luota itseäni hänenlaiselleen. Koska hyvän tähden, ei siitä mitään tulisi. Haluta jotain asiaa on yksi asia ja saada se toimimaan on toinen asia. Mutta silti, kyllä minä häntä kunnioitan. Hän juuri hyvä ja sopiva jollekin sellaisena kuin on.
Ap.- Anonyymi00009UUSI
Okay then bye bye then
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Okay then bye bye then
Olet oikeassa.
- Anonyymi00011UUSI
olen liian mt ongelmainen ruma ja räkis hänelle
- Anonyymi00012UUSI
Miksi jätit hiljaisuuteen? Etkö tajua, että se loukkaa?
- Anonyymi00015UUSI
Millä kirjaimella nimensä alkaa?
- Anonyymi00016UUSI
Anna jotain tunnisteita, ketä koskee.
- Anonyymi00017UUSI
Höpötystä.
- Anonyymi00018UUSI
Jonninjoutavia sepustuksia palstakuukkelilta.
- Anonyymi00019UUSI
Sinänsä fiksua ettei yritä pakottaa mieleisekseen vaan etsii ennemmin jonkun joka vastaa omaa arvomaailmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719