uutinen mainitsi, että esimerkiksi kohdunkaulan syöpä on toisilla kansoilla pienempi ja kansoiksi valikoituivat korealaiset, udmurtit ja armenialaiset, joilla on noin 11-13+% pienempi riski saada syöpä yleisestä mikroeliöstä....
pienin sietokyky oli mareilla 5+ % eli marien kansat voivat sairastua virukseen (oliko se papyllooma virus...taisi unohtua)
tutkivat mitkä suojageenit ehkäisevät kohdunkaulan syövän
Korealaisilla, udmurteilla ja armenialaisilla vähäisempi viruksen syöpä
1
141
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Myös ruokavalio voi vaikuttaa alttiuteen sairastua syöpään. Nämä ovat monitahoisia ja mielenkiintoisia asioita, miten jotkin ruoka-/ravintoaineet voivat hillita radikaalien solujen lisääntymistä.
Huomatkaa kuitenkin, ettei mikään ruokavalio paranna syöpää. Mutta kun syöpä on lääkkeillä ja sädehoidoilla parannettu, ruokavaliolla voidaan estää sen uusiutumista ja auttaa elimistöä pysymään terveempänä.
Minä olen omien syöpähoitojeni aikana panostanut punajuureen, punajuurimehuun ja Armeniassa tehtyyn granaattiomenamehuun. Siis sellaista 100 % granaattiomenamehua, jota ei ole tehty mistään mehutiivisteestä, vaan on "täyttä tavaraa".
"Granaattiomenan siemenet ja mehu ovat poikkeuksellisen ravinteikkaita "superfoodeja", jotka sisältävät runsaasti polyfenoleja ja muita tehokkaita antioksidantteja. Niiden säännöllisen käytön on tieteellisissä tutkimuksissa osoitettu tukevan sydänterveyttä, parantavan vastustuskykyä ja hillitsevän elimistön matala-asteista tulehdusta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801239
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K161047En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61980- 65878
- 60760
- 59754
- 62681
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24670- 69662
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39628- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36555- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 42474
- 40467