Aina vaan se sama kysymys kaihertaa mieltä joka päivä. Mitä ajattelet meistä, mitä minusta. Vuosia. Odotan vastausta ja hyvää päätöstä tarinalle.
Koko ajan sinua mietin
18
367
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mikset kysy häneltä?
- Anonyymi00003UUSI
Vaikeaa.
- Anonyymi00002UUSI
Vuosia
- Anonyymi00004UUSI
Mitä vastausta odotat?
- Anonyymi00005UUSI
meistä en tiedä mitään, kun meitä ei ole edes koskaan ollutkaan, vain satunnaisia ja muutamia tapaamisia useita vuosia sitten...
- Anonyymi00006UUSI
Oletko mies?
- Anonyymi00007UUSI
Naiselta vai mieheltä kysyt?
- Anonyymi00008UUSI
ensimmäinen erä meni ainakin ihan veetuiksi
- Anonyymi00009UUSI
Mieluiten kertoisin oikeassa elämässä kaiken mitä ajattelen.. mutta lämpimästi ajattelen hänestä ja haluaisin olla hänen. ❤️
- Anonyymi00011UUSI
Ota muhun yhteyttä sitten
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ota muhun yhteyttä sitten
Ei ole sellainen tilanne
- Anonyymi00010UUSI
Olen samassa tilanteessa. Haluaisin kysyä mutta pelkään liian paljon etten halua paljastaa "hulluuttani"
- Anonyymi00013UUSI
Mitä sen on väliä? Parempi kysyä kuin padota asiaa loputtomiin se on ainakin varmaa että sitä enemmän kadut mitä kauemmin pidättelet "hulluuttasi"
- Anonyymi00014UUSI
Minä en muistele tiettyä henkilö hyvällä! Mutta muistan kaikki ne kerrat, kun häirikkö stalkkasi minua!
- Anonyymi00015UUSI
Tää on gauheeta. Mitähän enska nyt sanoisi
- Anonyymi00016UUSI
Olet niin saatanan tyhmä ja blondi nainen onneksi minun rakkaus tunteeni katosivat viimeisen ja lopullisen kerran kun pelleilit
- Anonyymi00017UUSI
Rakastan sinua. Ajattelen meistä, että olisimme todella erikoinen pari, koska olen sua niin paljon vanhempi. Mua luultais sun äidiksi 🙈
- Anonyymi00019UUSI
En tunne sinua mutta kirjoitustapa on sen peffamiehen.
Omasta kullastani ajattelen kaikkea kaunista ja hyvää.
Öitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709