Eilen ei nähty. Kuinka kauas ajassa pitää mennä kun viimeksi nähtiin? Kuvia, oikeita ja unia. Kaipaan oikeata sinua. Tiedän miten hauskaa kanssasi on, kunhan vain merkitsen sinulle. Ajattelen tyttöä kainoa, hän on naisista ainoa.
Nainen, ei nähty tänään
6
237
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka tämä ihana on??
- Anonyymi00002
Ei kai niin kauas enää oikeasti muistakaan.
Uniajan tarinoita. - Anonyymi00004
Monta päivää, aamua ja iltaa, liian monta, kasvattaa vain ikävän siltaa. Ovatko unet totta, jos niihin uskoo? Toivon, että ensiyönä en ole sillalla yksin, olemme taas vieretyksin..
- Anonyymi00005
Tunnisteita ei ole tässäkään kuka ja kenelle kirjoittaa.
Aloittaja voisi siis itse kertoa milloin viimeksi näkivät.
Muutoin tuo oli ihanasti sanottu kyllä jollekin.
Kuvia oikeita, niitä olisi kiva katsella, ei pelkkiä unia.
Sitäkin kivempaa olisi jos voisi katsella ihan vierellä häntä. Unetkin olisi parempia, kuin ikävöiden itkeä itsensä uneen. - Anonyymi00006
Kaino-Vieno Kyllikki, mutta vain nyrkissä.
- Anonyymi00007
Aika kauas saa mennä kyl...Oon sun omasi ikuisesti❤️♾️🔥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680