Mun on pakko päästä sulle juttelemaan. Vaikka täällä.
Joko nainen kyllästyit mun jorinoihin
13
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikset halua jutella muualla viestitse
- Anonyymi00002
Palsta on joskus jopa mukavampi paikka kuin tämän hetkinen live-elämä,
- Anonyymi00003
En ikinä kyllästy
- Anonyymi00004
Okei☺️ no jorise mutta en ole kyllästynyt
- Anonyymi00005
Minä en tykkää viestitellä. Valitsen aina mieluummin soittamisen, jolloin asioiden selvittämiseen ei mene niin pitkää aikaa.
- Anonyymi00006
En oo kyllästynyt mun "lehmipoikani".
Haluan kuulla enemmänkin.
Tumma Mn täältä matkan päästä - Anonyymi00007
Kyllä. Minä en tarvitse elämääni yhtäkään paskaa, joka halausi minun käyttävän aikana somessa ja tv-ohjelmia katsoen. En myöskään huoli ketään, joka viettää aikansa edellä kuvatulla tavalla. Mutta eiväthän nämä kusipäät muuta osaa, kuin yrittää vinkkailla sarjoihin, somklippeihin ja paska tarottulkintoihin. En minä huoli tarottulkitsijoita lähipiiriini saatika tueksi tai neuvojiksi.
- Anonyymi00008
Selväksi tuli. 👍
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Selväksi tuli. 👍
Hyvä, jos lopultakin selkeni.
- Anonyymi00011
No niin. Se auttaakin tänne siitä kertoa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
No niin. Se auttaakin tänne siitä kertoa.
No tänään on ollut muutoinkin yliselkeän ja ylijyrkän ilmaisun päivä, koska hienotunteisempi ilmaisu ei ilmeisesti tule ymmärretyksi. Selkeä ei-ei ja ei, on näköjään tarpeen vaikka eipä sekään näihin tyrkyttäjiin ja puolesta tietäjiin taida toimia.
- Anonyymi00009
En kyllästy häneen ikinä. En juttuihin, enkä muuhunkaan.
- Anonyymi00012
Ai sä oot Jori Se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680