En ole harrastanut tuota, olen 39 v. rouva, normaalivartaloinen tai oikeastaan hoikka. Josko joku vastaisi minulle muutamaan tyhmään kysymykseen ?
Miten valita ja mistä mieleiset kumppanit ?
Oma mies mukana, onko ongelmia ?
Miten pukeutua, käytännön ohjeita ?
Missä asennossa, eestä, takaa, seisoo vai makaa ?
Varmin ehkäisy, entä prep lääkitys, hepatiitti rokotus ja HPV rokotus ?
Jos ei käytä kondomia, niin kuinka suuri riski on saada jokin muu tulehdus ?
Kiitos !
Kimppaseksiä naisena
9
786
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lisään vielä, että mieheni on ehdottanut kimppajuttuja ja nyt olen periaatteessa luvannut. AP
- Anonyymi00004
Oletteko Mistä päin täällä olisi52v siisti savuton terve mies itä suomesta joka voisi tulla kolmanneksi teille
- Anonyymi00007
Hei
Olen ikäsesi nainen ja harrastanut monenmoista kimppaa:
Nuoremmat kumppnit ovat paraita, tekevät mitä käsketään ja eivätkä mölyä turhia. Eli 20 v. kahta puolen ja silmälle mieleiset. Näkö se on mikä naitattaa, on mieheni toteamus.
Mulla on oma mies mukana, ei osallistu juurikaan, mutta katselee. Meillä ei ole ollut ongelmia mustasukkaisuudessa tai muussa.
Pukeutuminen on henkilökohtaista. Yleensä seksikkäänä pidetään korkkareita, sukkia ja sukkanauhaliivejä, siis tämä miesten mielestä. Vaatteisiin liittyvät fetissit ovat erikseen.
Ja se asento, kontilaan sängyllä ja takaapäin, ns. koira asento.
Hepatiitti ja HPV rokotukset ja Prep lääkitys hiviä varten. Siinä on tuo seitsemän päivän sääntö, lääkäri kertoo. Tuo on ilmainen, mutta vaatii 3 kk välein seurantaa. Kondomi on paras.
Tuohon viimeiseen kysymykseesi, kaikki on mahdollista, mutta partnerin valinnalla voi vaikuttaa paljon.Nii ja nuo rokotukset koskee kaikkia osallistujia, olin aikoinaan kimpassa jossa nainen vaati nuolemista ja kieltä sisään,mut ei ois ottanut suihinkaan ilman kumii, no ne bileet päätty siihe.
- Anonyymi00011
Vaimolla on tuo prep lääkitys, kun olemme harrataneet noita kimppajuttuja. Mieluisin asento hänelle on juuri tuo kontallaan, ei halua katsella kenekään kasvoja, vain tuntea kalun sisällään. Korsetti, sukat ja korkkarit on hänen mielestään parasta, niin myös noiden kumppaneiden mielestä. Nuoremmat kundit ovat parhaita vaimon mielestä, ei tarvitse alkaa lykkimään,seisokki on taattu.
- Anonyymi00010
Haluatko tulla joskus mieheni naitavaksi? Niin että saan samalla itse runkata. 22/14 varustus.
- Anonyymi00012
Täällä iso+paksukaluinen 55 M. Voisi tarjota herkkua.
- Anonyymi00013
Täällä olisi rouvalle isoa+paksua tervettä vierasta. M.53
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 46489
- 54469