sTYLENÄ TORI TORI
TORILLE ÄKKII
27
495
Vastaukset
- Anonyymi00001
Styletorilla juhlat illalla. Poikien kone laskeutuu iltapäivällä Viekin kentälle josta avoautolla kuljetus Lieksan Style torille.
- Anonyymi00002
Kuumat uuniperunat soittaa rokkia ja työttömät saapuu ruostefillareilla ihmettelemään poikia bajamajassa kamala packan haju
- Anonyymi00007
Kuumat Perunat hoilaa Stylesti pajamajan takana homopiisejä
- Anonyymi00004
Lieksan lehdessä ainakin on oltu korkki auki ja torilla. Sen verran paljon taas kirjoitusvirheitä esim Leipävaaran jutussa.
- Anonyymi00005
Valpas toimittaja on juhlinut mestaruutta?🤔
- Anonyymi00006
Style Tori pursuaa Puleista Aperitaa ja Sorbusta virtaa 9 litraa 4 tuntia pulipenkit narisee.
- Anonyymi00026
Minä juon vain herbaa tai konjakkia..sitä monopoolia.
- Anonyymi00012
Lieksassa juhlat jyrähti jo käyntiin, valpas toimittaja raportoi.
https://imgur.com/a/9zSJ845- Anonyymi00013
Otsaluunalle on mukana juhlimassa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Otsaluunalle on mukana juhlimassa!
Takaisin Style Torille rätti kauppiaat pois 9 eurolla ruostepolkupyrillä torille pulipenkille Pirkkaa juomaan neloskaljaa!
- Anonyymi00017
Kissa mainittu. Stylesti.
- Anonyymi00022
Varmuuden vuoksi. Oma valintani turvallisuus syistä on rukkanen.
- Anonyymi00021
Nyt kaikki mantanpatsaalle. Tämä on yhtä juhlaa.
- Anonyymi00023
Työttömät kiipeilee jo ilman paitaa jätkänpatsaassa ja roikkuu keksissä kuin apinat
- Anonyymi00024
Valpas toimittaja tutustui Lieksan 4h kerhon nuoriin!
https://imgur.com/a/6zOgjlo- Anonyymi00025
Audijuppi kokee kovia! 🥶
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Audijuppi kokee kovia! 🥶
Ei voi kiistää...
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Audijuppi kokee kovia! 🥶
vitut. Audijuppi on kovis
- Anonyymi00031
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista juhlijaa. Heillä oli paidat päällä eivätkä kiipeilleet missään.
- Anonyymi00032
Olen juopohko mies henkilö. Voisiko joku siiderivalas ottaa minut tosissaan ja puolisokseen?
- Anonyymi00033
Tanssitaiteilija Johanna ottaa mielellään siipiensä suojaan kaikki alkoholiin retkahtaneet.
- Anonyymi00035
Olen somevaikuttaja. Yritän olla tänään selvinpäin.
- Anonyymi00036
Yritykseksi jäi, korkkasin kiljutonkan 😩
- Anonyymi00037
Juhlittiin häitä. Viskattiin paidat menemään ja kiivettiin tapuliin.
- Anonyymi00038
Kun styletori valmistuu niin stylepuoti lopettaa toimintansa ! Syynä kannattomuus koska lieksalaiset ei älyä ostaa pariisista tuotuja vaatteita( jotka on valmistettu kaukoidässä mm banladesissä orjatyövoimalla)
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473