Suomi ei voittanut jääkiekossa maailmanmestaruutta

Anonyymi-ap

Jonkun jääkiekkoturnauksen kyllä voitti, olisikohan Nato kumppanuusmaiden jääkiekkoturnaus, ei kuuna päivänä voi rinnastaa maailmanmestaruuteen.

35

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomi kokonaa ulos jääkiekkoliitosta.

• Anonyymi00027

Igor iki-ihana Pietarista jälleen vauhdissa 🥰🥰🥰💋

• Anonyymi00002

moro vasili
      osta poro

• Anonyymi00003

Mahtokohan Kanadan ja Yhdysvaltojen parhaat pelaajat jäädä kotio kun ymmärsivät itsekkin ettei tämä tule mikään oikea MM-kulta tule olemaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mahtokohan Kanadan ja Yhdysvaltojen parhaat pelaajat jäädä kotio kun ymmärsivät itsekkin ettei tämä tule mikään oikea MM-kulta tule olemaan.

Ruotsalaisetkin taisi jäädä kotio

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kanadalla oli aika kova joukkue

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ruotsalaisetkin taisi jäädä kotio

Eihän ruotsi pärjännyt olympialaisissa vaikka heillä oli parhaat siellä mukana

• Anonyymi00005

Ei suomesta oo mihinkää ku on vaa 5 mestaruutta. Pitäis joka vuosi voittaa mutta ei ne pelaajat osaa mitään tehä.

• Anonyymi00011

Miesten kisoista enemmän mitaleita kuin muilla joukkueilla 2026

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miesten kisoista enemmän mitaleita kuin muilla joukkueilla 2026

No nyt kyllä heitit ison valheen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No nyt kyllä heitit ison valheen.

Enhän heittänyt.Usa olympiakulta,Kanada olympiahopea,Suomi olympiapronssi ja mm-kulta.Sveitsi mm-hopea ja Norja mm-pronssi.Suomella 2 mitalia ja muilla 1

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Enhän heittänyt.Usa olympiakulta,Kanada olympiahopea,Suomi olympiapronssi ja mm-kulta.Sveitsi mm-hopea ja Norja mm-pronssi.Suomella 2 mitalia ja muilla 1

Kanadalla on 28 kultamitalia. Meeppä takasi koulun penkille.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kanadalla on 28 kultamitalia. Meeppä takasi koulun penkille.

Voi hyvänen aika.Kirjoitin 2026.Opettele lukemaan!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voi hyvänen aika.Kirjoitin 2026.Opettele lukemaan!

Jaa

• Anonyymi00006

Tunnelma on samaa luokkaa kuin olisi juuri voittanut kädenväännön naisten sarjassa

• Anonyymi00007

Suomi voitti jääkiekon mm-kultaa.Turha vinkua vaikka kuinka kiukuttaa

• Anonyymi00010

Nii vaa 5 mestaruutta, on surkeeta suomen joukkueelta🤣🤣

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Nii vaa 5 mestaruutta, on surkeeta suomen joukkueelta🤣🤣

Monta sulla on? 🤣🤣🤣

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Monta sulla on? 🤣🤣🤣

Mä teen sentää jotai järkevää ku luistelen jonkun kiekon peräs ku joku hullun kiilto silmis.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mä teen sentää jotai järkevää ku luistelen jonkun kiekon peräs ku joku hullun kiilto silmis.

Ei se sinun hanurin kaivaminen ole kyllä tarkeämpää.Olet vaan kateellinen mestareille kun et itse ole ikinä voittanut mitään

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei se sinun hanurin kaivaminen ole kyllä tarkeämpää.Olet vaan kateellinen mestareille kun et itse ole ikinä voittanut mitään

Minä en oo kateelline. Mitähän ite oot saavuttanu elämäs aikana?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä en oo kateelline. Mitähän ite oot saavuttanu elämäs aikana?

Aika monta kultamitalia roikkuu naulakossa.Koulukisoista,koulujenvälisistä kisoista ja nuorten kisoista muutenkin

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aika monta kultamitalia roikkuu naulakossa.Koulukisoista,koulujenvälisistä kisoista ja nuorten kisoista muutenkin

No vau, ootpa taitava. Mutta et sä niistä tienaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No vau, ootpa taitava. Mutta et sä niistä tienaa.

No mitä sitten.En kadehdi jos muut menestyy urheilussa minua paremmin vaan on aina hienoa jos suomi/suomalaiset menestyy urheilussa

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No mitä sitten.En kadehdi jos muut menestyy urheilussa minua paremmin vaan on aina hienoa jos suomi/suomalaiset menestyy urheilussa

Oisko sun aika mennä töihin tienaa?

• Anonyymi00025

HYVÄ SUOMI!!!!!!!!

• Anonyymi00026

Ei se ole maailmanmestaruus jos yksi parhaiten menestyneen jääkiekkomaan urhelijoiden pääsy kisoihin estetään. Turha vinkua mitään muuta.

Ps. Kisat oli tylsää katseltavaa

• Anonyymi00028

Igoria näyttää Pietarissa ottavan kupoliin🤣

• Anonyymi00029

Oliskohan vaan niin että joidenkin suomalaisten mielestä jäi mielenkiintoisimmat ottelut näkemättä helvetinmoisen politikoinnin vuoksi. Esimerkkeinä USA-Venäjä, Kanada-Venäjä ja Suomi-Venäjä. Sekundakultaa voitettiin jos minulta kysytään.

• Anonyymi00030

HYVÄ SUOMI!!!
      Ja igori kumppaneineen voi mennä peruspesään/vassarien iltamaan keksimään juttujaan, olisko se vanha kunnon punakone sitten voittanut jos olis mukana ollut vai?
      Vaan eipä ollut ja Suomi voitti, sillä sipuli

• Anonyymi00031

• Anonyymi00032

Kokoomuslainen tai kepulainen pölhö siellä taas sekoilee, luulee olevansa isänmaan asialla kun puoltaa jääkiekon tylsäksi tekemistä. Koittaa vielä oikein ratsastaa paskakasan päälle polkemalla alleen persut ja vassarit hurjasti "viiltävillä" lausunnoillaan. Kai susta jonkun paikallistason kokkari/keputollon voisi saadakkin, ei paljon enempää.

Ps. Minua ei nämä sinun puoluehommasi kosketa millään lailla, minä kun en tunnusta mitään väriä

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kokoomuslainen tai kepulainen pölhö siellä taas sekoilee, luulee olevansa isänmaan asialla kun puoltaa jääkiekon tylsäksi tekemistä. Koittaa vielä oikein ratsastaa paskakasan päälle polkemalla alleen persut ja vassarit hurjasti "viiltävillä" lausunnoillaan. Kai susta jonkun paikallistason kokkari/keputollon voisi saadakkin, ei paljon enempää.

Ps. Minua ei nämä sinun puoluehommasi kosketa millään lailla, minä kun en tunnusta mitään väriä

En minäkään tunnusta mitään väriä,päättelin vain että noin tyhmää tekstiä suoltavan on pakko kuulua jompaan kumpaan äärilaidan putinistiseen puolueeseen. Vaikka olen silti joskus nuorena opiskelijana Vasemmistoliitolle yhden äänen antanut, ja muutama vuosi sitten meinasin jopa Persua äänestää. Onneksi tulin ajoissa järkiini..
        Vai tylsää on nyt jääkiekko, kun Venäjä ei ole mukana, nooh ainahan voi jättää mm kisat välistä, kaippa ne KHL pelitkin jollain sateliitilla saa igori olohuoneeseensa?

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En minäkään tunnusta mitään väriä,päättelin vain että noin tyhmää tekstiä suoltavan on pakko kuulua jompaan kumpaan äärilaidan putinistiseen puolueeseen. Vaikka olen silti joskus nuorena opiskelijana Vasemmistoliitolle yhden äänen antanut, ja muutama vuosi sitten meinasin jopa Persua äänestää. Onneksi tulin ajoissa järkiini..
        Vai tylsää on nyt jääkiekko, kun Venäjä ei ole mukana, nooh ainahan voi jättää mm kisat välistä, kaippa ne KHL pelitkin jollain sateliitilla saa igori olohuoneeseensa?

Kumminkin olit niin tyhmä että menit ja äänestit kepukokkareita?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kumminkin olit niin tyhmä että menit ja äänestit kepukokkareita?

Näin kuinka helvetin tyhmiä meidän kokoomuslaiset poliitikot on kun aikanaan menin lukemaan kansanedustaja Pekka Toverin twitteriä ja vertasin kaikkea äijän väittämiä faktoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      136
      2061
    2. 121
      1425
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      333
      1213
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1180
    5. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1141
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1132
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1119
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1089
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      957
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      945
    Aihe