Kiitti vitusti ajotus hyvä huolto katkoon
Pankki palvelut
24
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai ai voi voi kättä jalkaa jäikö peukku velat maksamatta
- Anonyymi00002
Mikä pankki pitää nyt huoltokakoa?
- Anonyymi00003
Huoltoa pidetään jonkinlaisella tauolla näköjään Äänekoskella kaikissa pankeissa kesän ajan.
- Anonyymi00004
POP pankki on hoitanut tämän huonosti.
- Anonyymi00006
Siitä on tiedotettu aikaisessa vaiheessa jo.
- Anonyymi00008
Olen samaa mieltä surkeaa palvelua.
- Anonyymi00005
Nettipankki toimii
- Anonyymi00007
Ei toimi kun on ruuhkaa
- Anonyymi00011
Rt7rvko 5ti
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Rt7rvko 5ti
Jessus sentään näitä uusavuttomia
- Anonyymi00009
Pop pankin ajoitus muutosrumpaan oli todella huono.Ihmisten viikon loppu jossa oli paljon juhlia.Nyt sitten kaikki palvelut ruuhkaantuneet niin netissä kuin pankissa.
Muutenkin aivan kelvoton pankki.
Tulee paikkakunnalle on muutan vuoden keräten asiakkaita ja sitten häipyy.Tämä on tuon pankin taktiikka..Muutenkin palvelu huonoa tavallisille pankinkäyttäjille.Rikkaat ja porvarit ei tarvitse vastata tämä ei koske teitä. - Anonyymi00010
Houkutellut eläkeläisiä ia ikäihmisiä palvelullaan lähellä.Ekäkepäivänä sitten ennenäkömätön ruuhka ja toimimattomuus.Tässä näkee mitä PoP pankki arvostaa.
Eikö tuollaisia muutoksia voi tehdä jonain hiljaisempana ajankohtana.
Muutenkin pankin toiminta ei saa hyviä arvosteluja- Anonyymi00012
"Ekäkepäivä" , kaikkia oli tiedotettu hyvissäajoin, olisitte toimineet, kun oli kaikki kunnossa.Oma vikanne, miksi ette varanneet käteistä, kun oli tiedossa katko, onko muussakin epäselvää kuin omassa päässä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Ekäkepäivä" , kaikkia oli tiedotettu hyvissäajoin, olisitte toimineet, kun oli kaikki kunnossa.Oma vikanne, miksi ette varanneet käteistä, kun oli tiedossa katko, onko muussakin epäselvää kuin omassa päässä?
Pelle eläkepäivänä ei ole käteistä.
- Anonyymi00013
Viikoloppu meni kun loitte taas paska palvelun
- Anonyymi00016
Minä vaihdoin vuosia sitten osuuspankista s-pankkiin ja homma toimii
- Anonyymi00017
Täysin paskaa koko tämän pankin touhu.
Onneksi monelle riitti ja vaihtavat pankkia.
Oikea karhunpalvelus .
Monille eläkeläisille ensimmäinen kuukauden arkipäivä on eläkkeenmaksupäivä, siihen piti tämäkin uudistus järjestää.
Toivottavasti myös eläkeläiset lähtevät tästä paska pankista .
Vähintä mitä voisivat tehdä niin kesäkuun palvelumaksut pois. - Anonyymi00018
Tiedoksi pankin voi vaihtaa helposti.
Siirtyvä pankki kyllä. hoitaa homman.- Anonyymi00019
Minä vaihdoin mullipankista s-pankkiin ei ole mitään ongelmia eikä viedä kuukausi maksuja
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä vaihdoin mullipankista s-pankkiin ei ole mitään ongelmia eikä viedä kuukausi maksuja
Vielä parempi kun pidät kahta pankkia niin ainakin toinen toimii.Jos eläkeläinen ei pysty netissä toimimaan tai hoitamaan asioitaan siellä niin jäljessä on paljon ja jää koko ajan lisää.
- Anonyymi00021
Aloittajalla kilju velat maksamatta.
- Anonyymi00023UUSI
Ei pääse nyt maksamaan viina ja kilju velkaa.Kohta saa turpiinsa.
- Anonyymi00024UUSI
Edelleen koko päivän ollut ongelmia koko Suomessa kirjautumisessa POP pankkiin.Kyllä monelle riitti ja pankki vaihtuu.
Tämä on pelleilyä asiakkaiden kustannuksella. - Anonyymi00025UUSI
Jätin tekniseen tukinumeroon soittopyynnön n. klo 14:20 ja sieltä sanottiin soitetaan tämän saman päivän aikana takaisin. Enpä yllättynyt kun ei soittoa koskaan tullut...,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4562294Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661373Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371218
- 941208
- 1041073
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133964- 48900
- 47831
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780