Kyseessä on purjeveneen kannen pesu joka on todella likainen.Vuosien huonon hoidon johdosta.Telakalla Merenrannalla ilman peittoa ja siellä sitä nokea kyllä riittää. On kesät ollut vedessä ja jollain halpa moton pesuainella viime vuonna pesty.Ilman painepesuria.Kansi pientä epätasasta (kuoppaa,jalan pitoa varten,skrubua).Millä ja miten olis paras pestä.Joskus olen pessyt veneen pinttynyttä vesirajaa oksaalihapolla.Se toimi todella hyvin,hain silloin Apteekista noin 20 vuotta sitten.
veneen pesu
5
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kunnollinen painepesuri rotosuuttimella puhdistaa hienosti ja helposti nuo karhennetut pinnat .
- Anonyymi00002
Karhea kannen pesuaineella sen painepesurin jälkeen saat uv-suojaa ja pinnan johon paska ei takerru niin kovin
Sarbrite valmistaja Kiitti, ostin puuilosta starbrite,varmaan samaa.Onko mitä käyttöohjetta etten tyri,sellanen litteä pullo.Levitänkö kannelle vai ämpäriin,ja ehkä harjaan sitten painepesuri,tossa on kaksi suutinta,mikä on rososuutin.Viikonlopulla menen pesemään.
- Anonyymi00003UUSI
Puhallushiekalla saa karhean pinnan.
- Anonyymi00004UUSI
Ohjeet on purkin takana, etietti aukeaa, kun avaat kynnellä avittaen. Voit käyttää makeaa tai merivettä, itse olen kastellut kannen ja ruiskuttanut sinne tänne ja kovalla varrellisella harjalla harjannut hieman eri suuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301886
- 1211365
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591051- 491039
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2701017- 1341015
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81826Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816