rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
Sitä saattaa vähän hölmöillä
60
736
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep kaikki hölmöilyt on tosissaan hellyyttävää.
- Anonyymi00008
🤨?
- Anonyymi00020
Naurettavia ne hölmöilyt ovat! Typerääkin typerämpiä!
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Naurettavia ne hölmöilyt ovat! Typerääkin typerämpiä!
Koska kyse oli ihmisestä, josta en pidä ollenkaan, enkä ole koskaan pitänyt!
- Anonyymi00063
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koska kyse oli ihmisestä, josta en pidä ollenkaan, enkä ole koskaan pitänyt!
Mutta eihän tässä ketjussa siitä sinun taoauksestais puhuttu. MISSÄÄN ketjussa koko palstalla ei puhuta sinusta, sä olet terapian tarpeessa!
- Anonyymi00002
Mitä olet hölmöillyt?
- Anonyymi00006
Kun mikään ei ole alkanutkaan, niin ei ole voinut olla alkuhölmöilyjä. -ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kenelle sitten menee?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja mikä oli siis aloituksesi idea kun puhut mustan valkoiseksi
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja mikä oli siis aloituksesi idea kun puhut mustan valkoiseksi
Miksi täällä aina käsitetään kaikki asiat negatiivisesti? Ei siinä ole tarkoitus puhua mustaa valkoiseksi. Niinkuin tuossa jo sanoin " mikään ei ole alkanutkaan" -ap
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kenelle sitten menee?
Mene hänelle joka ymmärtää tai sitten ei kenellekään. Ei voi olettaa, että joku täällä kyttää ja lukee kaikki anonyymit aloitukset miettien, että onkohan mulle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi täällä aina käsitetään kaikki asiat negatiivisesti? Ei siinä ole tarkoitus puhua mustaa valkoiseksi. Niinkuin tuossa jo sanoin " mikään ei ole alkanutkaan" -ap
Puhut edelleen mustaa valkoiseksi 😂😊
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Puhut edelleen mustaa valkoiseksi 😂😊
Alkuhölmöily tarkoittaa sitä, että tutustumisvaiheessa sanoo jotenkin hassusti toiselle tai hermostuksissaan ei saa sanaa suustansa. En ymmärrä mitä mustaa ja valkoiseksi pestävää siinä on, nuohan ovat ihan normaaleja reaktioita suurten tunteiden äärellä. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että tulet aloitteen kirjoittajalle vääristelemään aloituksen sisältöä. Kai minä itse nyt sentään paremmin tiedän mitä olen kirjoittaessani tarkoittanut. -ap
- Anonyymi00058
Anonyymi00017 kirjoitti:
Alkuhölmöily tarkoittaa sitä, että tutustumisvaiheessa sanoo jotenkin hassusti toiselle tai hermostuksissaan ei saa sanaa suustansa. En ymmärrä mitä mustaa ja valkoiseksi pestävää siinä on, nuohan ovat ihan normaaleja reaktioita suurten tunteiden äärellä. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että tulet aloitteen kirjoittajalle vääristelemään aloituksen sisältöä. Kai minä itse nyt sentään paremmin tiedän mitä olen kirjoittaessani tarkoittanut. -ap
Puhuit itse alkuhölmöilyistä ja sitten sanot, ettei ole mitään alkuhölmöilyä, koska mitään ei alkanutkaan.
- Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Puhuit itse alkuhölmöilyistä ja sitten sanot, ettei ole mitään alkuhölmöilyä, koska mitään ei alkanutkaan.
"Sitä saattaa vähän hölmöillä"
Et sitten tajunnut mitä tuo tarkoittaa! Paino on sanalla SAATTAA!
Sitäpaitsi aloitus ei koske sinua millään lailla, joten on ihan sama mitä siinä lukee -ap - Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
"Sitä saattaa vähän hölmöillä"
Et sitten tajunnut mitä tuo tarkoittaa! Paino on sanalla SAATTAA!
Sitäpaitsi aloitus ei koske sinua millään lailla, joten on ihan sama mitä siinä lukee -apOlin sivusta, mutta unohdin mainita.
Tarkensin vain, mitä tuossa ylempänä mainittiin.
- Anonyymi00003
Joo teko toisen kanssa on tosi söpöä ja yritys peittää se ja samalla kun osoittaa että halusi, ja oli valmis, valehdella sinulle. Eli arvosi hänen sydämessä oli nolla
- Anonyymi00007
Tämä meni ohisektoriin. -ap
- Anonyymi00004
joo nnii
- Anonyymi00005
Riippuu vähän miten. Oma kokemus et mies joka oli ensitapaamisella puhelias ja nauratti kaikkia. Olikin kahden kesken ensitreffeillä ujo ja hiljainen se oli söpöä. Mut välillä luulin ettei edes tykkää musta.Kaikki ne vaivihkaa lähemmäs hivuttautumiset ja kainaloon ottaminen. Mut sit jos toinen käyttäytyy jotenkin omituisesti voi olla myös toisesta liian outoa.
- Anonyymi00009
Minä menen ihan sekaisin rakastuneena, mutta se on sentään käynyt vaan kerran. Ihastuksen kanssa pärjää vielä, vaikka sittenkin tulee hölmöiltyä.
- Anonyymi00014
Tuntuu että minulla menee tunteet helposti yli, sinne ei-hallittavien puolelle, inhoan sitä. Haluaisin olla rauhallinen ja tasapainoinen, en tämmönen adhd.
- Anonyymi00015
Jokainen on sellainen kuin on! Ole vähän myötämielisempi itsellesi. -ap
- Anonyymi00064
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jokainen on sellainen kuin on! Ole vähän myötämielisempi itsellesi. -ap
Eikä. Mä aktiivisesti yritän olla jotain muuta, jotain parempaa.
- Anonyymi00018
Aloitus on söpö ja sallittava, mutta miten työ ihmiset ootte niin epävarmoja itestänne?
- Anonyymi00019
Minusta minkäänlainen sekoilu ei ole millään tavalla söpöä! Kun on jo kokemus yhdestä lähes täysin puhumattomasta miehestä, toista sellaista en halua edes ystäväksi koskaan!
- Anonyymi00021
Olisin itse voinut kirjoittaa kyseisen tekstin. Hölmöilin ja mokasin kun olin liian innokas. Tälle naiselle jolle osoitin tunteitani ,niin oli ilmeisesti kaikki liikaa. Siinä särjin sydämeni,enkä pysty unohtamaan häntä,edelleen on tunteita❤️💔.
- Anonyymi00023
Ilmeisesti? Eli et kertonut suoraan?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ilmeisesti? Eli et kertonut suoraan?
Mitä kertonut ?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä kertonut ?
Miten osoitit tunteesi 😊
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten osoitit tunteesi 😊
En suoraan....
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
En suoraan....
Niin ajattelin..jos olisit hän, et todellakaan ollut liikaa, luulin, että minä olin liikaa..
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin ajattelin..jos olisit hän, et todellakaan ollut liikaa, luulin, että minä olin liikaa..
Miten sä voit olla liikaa?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Samalla tavalla kai kun sinäkin ajattelit itsestäsi..luulen, että molemmat peräännyimme sen takia kun ajattelimme, että toisella ei olekaan tunteita..vaikka se oli kyllä aivan ilmeistä. (En muuten ole ap.)
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Samalla tavalla kai kun sinäkin ajattelit itsestäsi..luulen, että molemmat peräännyimme sen takia kun ajattelimme, että toisella ei olekaan tunteita..vaikka se oli kyllä aivan ilmeistä. (En muuten ole ap.)
Mulla on tunteita edelleen ❤️
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihminen voi olla aina liikaa silloin, kun ei pidä siitä ihmisestä millään tavalla! Ja jo pelkkä näkeminen aiheuttaa syvää ahdistusta! Ja näkemisen jälkeen näkee painajaisia!
- Anonyymi00037
❤️❤️❤️
- Anonyymi00039
Voisinpa olla lähelläsi,pitää kädestä ja suudella❤️🫂🫦
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ihminen voi olla aina liikaa silloin, kun ei pidä siitä ihmisestä millään tavalla! Ja jo pelkkä näkeminen aiheuttaa syvää ahdistusta! Ja näkemisen jälkeen näkee painajaisia!
Voivoi, ei kai sentään 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mulla on tunteita edelleen ❤️
Niin mullakin..eipä ne minnekään ole kadonneet. Jostain syystä vastaus poistetaan koko ajan, miksi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niin mullakin..eipä ne minnekään ole kadonneet. Jostain syystä vastaus poistetaan koko ajan, miksi.
Sitä minäkin ihmettelen, että miksi asialliset kommentit aina poistetaan? 🤔
Mulla on ikävä sua ja sun katsetta ❤️ - Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen, että miksi asialliset kommentit aina poistetaan? 🤔
Mulla on ikävä sua ja sun katsetta ❤️En kyllä tiedä, tässä maailmassa monikaan asia ei mene ihan oikein..
Niin, kakki se katselu ja hymyily, ihastelu ja yhdessä lymyily. Katsellaankohan vielä joskus.. - Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
En kyllä tiedä, tässä maailmassa monikaan asia ei mene ihan oikein..
Niin, kakki se katselu ja hymyily, ihastelu ja yhdessä lymyily. Katsellaankohan vielä joskus..Toivottavasti
- Anonyymi00022
Niinhän siinä kävi silloin, sinä vähän hölmöilit kun olit niin liekeissä ja ihastunut. Mutta ei se mitään, asia on puhuttu läpi ja oikeastaan se oli aika ihanaa kuitenkin ;)
- Anonyymi00024
Aloittajalle ei mitään tuollaista ole tapahhunut. -ap
- Anonyymi00025
Tykkäsit siis mitä mä tein ? Mitä kun tykkään susta vieläkin,haittaako se ? Tykkäätkö sä musta ? ❤️
- Anonyymi00054
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tykkäsit siis mitä mä tein ? Mitä kun tykkään susta vieläkin,haittaako se ? Tykkäätkö sä musta ? ❤️
Tykkäsinhän minä vaikka jouduinkin lopettaa sen siihen. Eikä se haittaa vaikka tykkäät vieläkin, kyllähän minä sen tiedän että tykkäät, näen sen sinusta ja kuulen siitä miten puhut minulle ja miten katsot minua. Ja tavallaan olet sen minulle kertonutkin. Siis silloin joskus kauan sitten, siitähän on jo aikaa.. Tykkänhän minäkin sinusta, mutta tilanne vain on mikä on.
- Anonyymi00059
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tykkäsinhän minä vaikka jouduinkin lopettaa sen siihen. Eikä se haittaa vaikka tykkäät vieläkin, kyllähän minä sen tiedän että tykkäät, näen sen sinusta ja kuulen siitä miten puhut minulle ja miten katsot minua. Ja tavallaan olet sen minulle kertonutkin. Siis silloin joskus kauan sitten, siitähän on jo aikaa.. Tykkänhän minäkin sinusta, mutta tilanne vain on mikä on.
Tiedän kyllä, tilanne on mikä on eikä se siitä muutu💔Joo, niin olen kertonut, kaikkea sitä ihastuneena tekeekin🙈 ❤️ . Må olen näin aavistellut,että tunne on molemminpuolinen vaikka et sä ole mulle sitä sanonut mutta näen kyllä katseesta,miten olet katsonut. Olet ihana ❤️
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tiedän kyllä, tilanne on mikä on eikä se siitä muutu💔Joo, niin olen kertonut, kaikkea sitä ihastuneena tekeekin🙈 ❤️ . Må olen näin aavistellut,että tunne on molemminpuolinen vaikka et sä ole mulle sitä sanonut mutta näen kyllä katseesta,miten olet katsonut. Olet ihana ❤️
Lisään vielä, ajattelin että ahdistuit mutta hyvä niin jos sulle tämä kaikki on ok ? ❤️
- Anonyymi00027
onks sulki muurautunu vähän s? taiku vihjailit? haha turha tulla kuokkimaan kummiskaan
- Anonyymi00043
Siis mikä muurautunu
- Anonyymi00047
Onpa sekava teksti!
- Anonyymi00052
Anonyymi00047 kirjoitti:
Onpa sekava teksti!
Taidettu juhlia Leijonia 🥇
- Anonyymi00041
tokkopa koskaan juurtua osaan🏄♀️😌
- Anonyymi00042
- Anonyymi00044
ruottin pojat ei ne leiki
- Anonyymi00048
hyvän kuuloinen kyyti tulikin juuri mestoille
- Anonyymi00050
Ai vähän 😆
- Anonyymi00055
Olis kiva jos ehtisi kiikkutuolissa muistella niitä vähiä hänen kanssaan .-ap
- Anonyymi00051
Ohimenevää hetken huumaa mitä sitte et selviäis arjesta jos pää on noin höttöä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726